- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
ezt az autót néztem
minden stimmelne
de a szervizkönyv eléggé aggályos -
person
senior tag
válasz Cantona777 #8200 üzenetére
Ez elég horrorisztikus még így nappal is.
-
lorcsi
veterán
engem sem
de ha már így alaposan lefotózva közzétették elgondolkodtató, h mennyire igaz
plusz nem a szomszédba vagyok, megpróbálok minél alaposabban utánanézni az autónak mielőtt személyesen is megnézemmás:
a d2 dízel tényleg iylen hihetetlen alacsonyan fogyaszt?
3-3,8 litert írnak ebben a hírdetésben oldalt a katalógus adatok szerint -
person
senior tag
Rég nem voltam úgy gépközelben, hogy időm is legyen válaszolgatni..
Szerintem ez nem az a kategória ami autó függő, vagy jó vagy szar de akkor mindenhez.
Legutóbb SOS rendeltem egyet németbe ismerősnek mert kifele úton gondok voltak, neki elvileg ezt rendeltem, hogy mihamarabb (1-2 nap) ott legyen. Egyébként kár érte ennyit fizetni, kínából ez 2-3 dollár csak ott várni kell. Szerintem nézd az értékeléseket azzal talán nem nyúlsz nagyon mellé.[ Szerkesztve ]
-
person
senior tag
Engem viszont az érdekelne Vida Dice-t rendelt e valaki és ha igen honnan mennyiért?
Már rég rendelni akarok, de ha jól rémlik ennek is van valami egyéb verziója. -
abéla
senior tag
válasz tutne123 #8076 üzenetére
Hello nem tudom meg van-e már a válasz: a gázbowdenből itélve 98 előtti 2.0 turbós ("olasz" T5? 225LE) nem ETM-es a géped, így a Turbo Control Valve (TCV) "alsó" csücskéről (képen sárga) asszem 5mm-es (belső átm) vákuumcső megy a kérdéses wastegate csatlakozóra.
A többit is kösd be (zöld: turbo kompressor csücsökre, kék: turbo előtti intake csőre).
Turbosnál nincs bekötve nagy gáz van!A piros meg a CBV - intake manifold. (csöndes "lefújó szelep")
[/(#8197) tutne123 B] :
nekem s60-nal hőcserélő cseréjénél szépen eltörték a légáram-lamellákat, így faszán össze-vissza fúj naálam is: gyak szélvédő-áram az ami jó.
Naszóval ezeket a alamellákat a légkondi mudulba faszán beépítették, nagyon úgy néz kia ki kellene szedni az egészet (1 napos meló min), hogy kicseréljem, ha egyáltalán lehet cserélni külön...[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
ehh.. siettem a mod-időlimit miatt...
szóval nem a lemellákat, hanem az azokat szabályzó füleket törték le, de ahogy elnézem 850-ben rendesen más volt még (talán jobb is?)
[link] itt elég részletesen belemegy a csóka (aki egyébként szuper videókat tölt fel 850/s70/s60/s80 szerelésekről - RobertDIY)
Mondjuk itt is alap a műszerfal cakk-pakk leszedéseDe sztem ha csak nem akarod szétbontani, esetleg az egész kondi-modult cserélni (bontós is bizonytalan), akkor tapasztald ki nem jó-e valahogy.
Én pl különböző kombókkal "hozom elő" az épp jó konfigot (tiszta mortal ), ami teljesen más, mint a gyári, pl: lábra+fel irányítva fúj középen, közép az lábra nyomja... szuper[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
És ha már floodolok akkor kérdés a Nagyérdeműhöz:
2002 S60 T5 kecsege kartergázelvezető rendszerét szeretném lecsapatósan egyszer-és-mindenkorra megoldani, vlkinek esetleg erről gyak. tapasztalat?
Esetleg intake manifold/ETM spacerről (IPD/SNABB) valami infó (jó / nem / miiivan? )
Ha nem bírok magammal, jövőbéli projektnek lehet lesz vlmi combosabb IC applikálása (FMIC / do88-gyári helyére), netán némi leömlő, sport-cat. Neki állt itt valaki már komolyabban?
Esetleg értelmes tune-ra is vevő lennék (nem a szokásos keverék-szegényítős-túlmelegedős-kevesebbetfogyasztós csiribiri). Valaki remap-szaki?
hootka!
-
Rivaul
addikt
Tegnap megnéztem a gyorsulást 0-100. A váltó hezitál az elején de cca 11mp volt. Ez oké, szépen erősen húzott és váltott de gyári és nincs chip. Viszont ahogy elért a 110-et és elvettem a gázt kivágta a "motorrendszer szerviz szükséges" feliratot sárga háromszög kíséretében és 100-nál megállította a gyorsulást. 5-10mp múlva eltűnt a hiba és húzott tovább mint a barom. A többi 20km-en szokásosan hiba nélkül üzemelt. Kell vele szerintetek foglalkoznom vagy úgy mond valami nem tetszett csak neki a nyúzásba és ezt jelezte? Heti 3-400km amit megy de probléma mentes mindig.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #8214 üzenetére
Mondasz valamit. Valamiért az volt az érzésem hogy nem kell nagyon meghasson de ha onnan nézem hogy ezzel megelőzhető egy komolyabb kiadás akkor jogos amit írsz Még lehet "jól" is kijövök belőle.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Ha valakit érdekel a 0-100, akkor tessék. Short movie mert lenyomtam ahogy elérte de a lényeg látszik. Az a hang egy dízeltől viszont, beszarás... Imádom A váltó erősen elgondolkodik az első 1-2 mp-be hogy is mozdítsa meg a közel 2,5 tonnát.Gyorsulás
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
rbalint88
addikt
bő egy év után megvolt az első hiba a V60-on. megadta magát a turbócső, 40k Ft. 6év, 120e km. nagyobb baja soha ne legyen bár hamarosan jön az "egérszelep" is valószínűleg, annak is lassan lejár a várható élettartama. benzines V40 kellett volna, az eredetileg tervezett keretből nem (max 3,5M), de végül amennyiért vették ezt, annyiból kijött volna (4,7M). és a volvokon nem is ázik be az 1.6-os ecoboost motor, mert van rajta jóféle borítás.
-
person
senior tag
-
FeRRaR1
őstag
A mágnesszelep tömb a hibás, rámértek és nagyobbak az ellenállás értékek mint kellene.
Check DTC had code TCM-P089600 shift time too long, the code
was log on 28/05/2017, the mileage was 128902Miles and the
confirmed operation cycles with active fault been 5 and the Status
bit SI05 warning indicator requested, the engine message was
displaying on the drivers information panel.
Carried out fault tracing of the DTC, check the shift solenoid and
gearbox temp was 20c when carried out the test.
#B2 control signal, shift solenoid S2 was 12.67 ohms and the shift
solenoid S1 12.72 ohms (+20 c= 11-16 Ohms)
Pressure solenoid SLT 6.47 Ohms
Lockup solenoid SLU 6.31 Ohms
Lockup solenoid. SLC1 6.15 Ohms
Pressure solenoid SLC3 6.31 Ohms
Pressure solenoid SLC2.6.05 Ohms
Pressure solenoid SLB1 6.20 Ohms
The resistance value is too high (+20 c = 5.0-5.6 Ohms)
Because of the high values I would recommend new gearbox for
best repaired for the mileage of the vehicle.Kiemeltem a magas értékeket. Hibát nem dobott, de minél melegebb annál furcsábban, lassabban reagál, de van úgy hogy hetekig nincs semmi.
Márka szerviznél vagyok, és próbálom rájuk hárítani egy részét, mert valószínűleg nem cseréltek benne olajat, holott fizettem érte tavaly. Ők nem javítanak, csak cserélnek váltót egyben. Egyébként sem bánnám az új váltót, a motor idén lett gyertya cserekor kompresszió mérve, és mind a 8 henger 96%-os vagy feletti. Imádom, szeretem, kényelmes, biztonságos, nagy és gyors családi mindenes. Nagy bajban lennék ha cserélnem kéne valamire ami hozza ezt a szintet, hosszú vagy rövid táv, aszfalt vagy terep, 1 vagy 7 személy, mindenhol jó és gyors...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen, előző nap már rá készültünk, és úgy tettem le a kocsit hogy ne kelljen beindítani és 20 fok körül legyen, pont annyi is volt, bár nyilván ebben van valamennyi szerencse is 20.6 volt ha jól emlékszem.
Mágnesszelep tömb téren ez az első mérés amivel találkoztam, így nincs viszonyítási alapom, de ezeket az orrom előtt mérték.
-
Soma01
veterán
(beírom ide is...)
Ajánljatok már légyszíves nekem olyan fagyálló / hűtőfolyadékot ami a gyárinak alternatívája. Most nem tudok vidéken hozzájutni gyárihoz, még a helyi Volvo kereskedésben (és szervizben) sem a gyárit használják és mit ajánlottak, mivel ők azt használják, az nekem nem tetszik, nem tenném bele.
-
-
FeRRaR1
őstag
Érdekesség:
Vettek projekt autónak egy V70R-t most kezdődik a móka, tuning, kipufogó, könnyítés... Szívem szerint én is csinálnék egy ilyen pálya V70R-t, már csak a pénz és az idő kell hozzá
Akit érdekel követheti őket, sok videót ígértek róla.
Más:
Tegnap nem mentem sehova kocsival, de ma este lehet megcsinálom a 0-100 mérést. -
FeRRaR1
őstag
Nem szépségdíjas, de nem is ez aggaszt.
Klíma nem megy, fel kell tölteni szerintük, elvisszük egy nyomás teszt/feltöltésre, aztán ha csak ennyi fizetem én, ha nem ennyi nem veszem meg, vagy enged még.
Alarm service required, annyira nem izgat, valószínűleg sziréna csere, vagy ha van saját akksija bekrepált.
Cooling fan sensor nem lehet nagy történet.
Chassis settings service, ez már aggasztó viszont, gondolom a 4c lengéscsillapítók a végét járják, az viszont nem olcsó mulatság...
Vélemények?
[link] inkább kéne még hozzá tenni, de nagyon nem akarok automatát, ha így haladok ezzel, idén sem lesz belőle semmi... mindegy ez van, inkább várok egy ráncfelvarrot, jó áras, manuálra.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #8233 üzenetére
Most értem vissza az S80-al. Gondoltam lövök azzal egy 0-100 videót. Mit ne mondjak nem annyira egyszerű mint gondoltam, kerestem vidéki csendes utat, de volt forgalom, és nem akarnám hogy akár melyik sávban jöjjenek. Nem volt mind a két oldalról akkora szünet hogy állóra fékezzek és rajtoljak. Ez csak az egyik gond, a másik ha tartom a telefont, akkor egy kézzel fogom a kormányt, padlózásnál, kipörgésgátló kikapcsolva, mert bele szólna... Ezt sem éreztem életbiztosításnak, szóval valami rögzítést ki kell találnom a telefonnak, lehet berakom a régi tapadó korongos tartójába, és oda gyors kötözöm valahogy. Mondjuk majd reggel vagy este próbálom legközelebb, nem ebéd időben. Meglepően nagy volt a forgalom, de lehet inkább hétköznap.
-
Rivaul
addikt
Át nézettem ma a gépet. nincs kirívó dolog szerencsére. Pár apróság. Amit tudtam az egyik lengőm kicsit meghajlott, 2 enyhén szakadt hátsó kis szilent, hátsó osztómű egyik oldala engedi picit az olajat, kormány belső porvédő, és egy kerékcsapágy. Nah a csapágy lerakott mikor megláttam az árát... Szerencsére van aki beszerzi tűrhető áron de az is 21k. Mindent összevetve ez szerintem jó állapotnak mondható.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
-
FeRRaR1
őstag
Még várat magára sajnos. Fateráknál is van 2 Volvo meg nálam is, megbeszéltük hogy közösen veszünk egy S60/V70 R-t pályázni, kap egy nagy szervizt, rozsdamentes kiput, 380-as szoftvert...
Viszont még nem találtuk meg az igazit, mindenképpen ráncfelvarrottat, manuált és lehetőleg szép állapotút szeretnénk, elkapkodni semmikképp nem akarjuk, 2-3 licitálás volt idén, de még nem jártunk sikerrel egyenlőre, ha megérkezik az utolsó Volvo a bakancslistámról úgy is beszámolok róla itt.
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Ezzel az autóval szemezek. Közel lenne, meg tudnám nézni, ha tetszik, esetleg meg is venném. Milyen a benne lévő motor? Mennyire problémás? Egyszerű, szívó benzin, nem? Mire érdemes nagyon odafigyelni? 5 évre tervezek, szeretnék egy kicsit fiatalabbat mint a mostani 25 éves autó. Ami előrelépés lenne: klíma, légzsák, ABS. Ezek sajnos a mostani autómban nincsenek, és a műszakihoz rá kéne költenem 100-150-et, így ezek hiányában nem erőltetném. Inkább a csere.
Köszönöm, ha segítetek!
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz csabi94 #8243 üzenetére
Üdv!
Korrektnek tűnik. A motor jó, ha karban volt tartva nem lesz vele sok probléma. Nem erőgép, de A-ból B-be elvinni tökéletes. Én bő 2 éve váltottam egy 30 éves Ford Escortról. Ég és föld a kettő. Ebbe már lehet, hogy van kettős tömegű lendkerék, az egy kicsit drága hozzá, ha kell. Kérdezz rá!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Peti78
őstag
válasz belaazallat #8245 üzenetére
2001-es s60 t5-ben van kettőstömegű?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Azért túlzásba ne essetek, nem kell mindenkinek ennyire örülni a videónak