Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • streetart

    csendes tag

    válasz Menthirist #1 üzenetére

    Sziasztok!

    A max alatti hálózatos rendehez szeretnék hozzászólni.
    Félre értés ne essék nem minden áron védeni akarom a max net renderét ,de ezek amiket felsoroltál nem hibák.

    Az ,hogy hogyan építik fel a net rendert nos úgy vélem, nem kifogásolható. Mert nem neked vagy nekem fejlesztik hanem nagy team -eknek akik egyszerre dolgoznak többen egy projekten és van egy vezetőjük, aki a feledatokat osztja le.
    Ő az aki megmondja, kinek mehet a dolga renderbe és kinek nem. Másrészt Ő állítja össze az adott scene -t.
    Ha belegondolsz, hogy külön van modellező, animáló, texturázó/fényező és renderelő ember és mindegyik egy csapat, mindegyiknek van egy vezetője, és ezen csapat vezetőknek is van egy vezetője nos akkor azt hiszem érthető, ez a fajta felépítés.


    Aviba való renderelés. Nos azt csak arra használják, hogy minden féle beállítás nélkül különböző animokat rendereljenek le pikk pakk. Nem véletlenül van a modellező fázis után az animátor fázisa. Itt gyorsan lerendereli és kész.
    Amikor valami profi munkát csinálnak akkor, mindeig szekvenciálisan mentik az animot. (képenként) Így könnyebb vele dolgozni, trükköket alkalmazni, illetve utó renderes progikkal is könnyebb dolgozni, a hibákat felfedezni, és így leehet nagyon jó minőségű cuccot létrehozni.
    Gondold csak el csinálsz 1 órás animot. Észre veszed 1 perc nem jó belőle. Aviba renderelted mit csinálsz? Az egyik kijavítod a hibát és újra redereled az egészet. A másik, hogy valami movi kezelő progival szétvágod a hibásrészt újra rendereled, aztén befűzöd oda.
    Ebből láthatod, hogy egyszerűbb képenként ugyanis csak a hibás részeket kell újra renderelni. Arról nem is beszélve, hogy így a hibásrészt is könnyebb illeszteni. Csak gondold végig.

    A gépek kapacitásának összeadása.

    Ez nem oly egyszerű dolog. Amiről Te beszélsz az a fürtözés. Erre még nincs jó módszer, ami megbízhatóan működne. Vannak rá próbálkozások, de tapasztalataim szerint több energia összefürtözni 11 gépet mint egy ilyen net rendert használni. A silicon grapics van ebben a témában legelől, hiszen Ők hárdveresen tudják összekötni a gépeket. Illetve van olyan gépük amibe 128 processzort is bele lehet tenni. Csak az áraik nagyon borossak. Egy Octane 2 es pl 1,5 milla és nem tud többet magában mint egy pIII. Persze ha lenne belőle 10 akkor más lenne a helyzet, de az 15 milla, amivel max 70% vagy hamarabb kész egy ilyen kis projektel.


    Összefoglalva: sajnos nem a mi kis projektjeinkre vannak fejlesztve az ilyen dolgok mint hálózatos render, ami nem mem elfogadható, hiszen nem csak nagy teamok vásárolják ezt a progit.

    Tisztelettel:

    S

Új hozzászólás Aktív témák