- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Viszlát, iPhone SE!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #5482 üzenetére
szerintem meg modellezni hotmindegy, amugymeg maya
Igazabol aza lenyeg kezdokent, hogy kezre alljon program, hogy ne vegye el kedved egesztol a tulbonyolitott kezelofelulet, meghogy 4 oraig keresed melyik gomb is kene neked. Ha mar jobban beleastad magad temaba es mogotted van 1-2 ev konnyen at tudsz mar valtani masik programra, ha eppen ugy alakulna.
Ilyen szempotnbol mondjuk szerintem lehet szerencsesebb vmilyen specializalodott programra letenni voksodat, mint egy alltalanos 3d programra. Mondjuk modo.
Minek bonyolodni mindenfele reszecskerendszerektol meg animacios eszkozoktol tulbonyolitott kezelofelulettel, mikor csak modellezni szeretne az ember?
Persze bukik otlet a nehezen elerheto oktato anyagokon. -
Furkó_úr
tag
válasz
Menthirist #5482 üzenetére
Köszönöm a válaszod, 3DS mellett tettem le a voksom végülis.... Bár egy jóakaróm azt mondta, hogy Maya + ZBrush a tuti kombó...Nekem most 3DS valamiért szimpibb...
Viszont most tanulgatva az alapokat hát...Ez nem 2 perc lesz elsajátítani a tudást....
Esetleg egy könyvet tudsz ajánlani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Futás, futópályák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Ukrajnai háború
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- AliExpress tapasztalatok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...