Hirdetés

Aktív témák

  • Sanya

    nagyúr

    válasz Atlantis #12443 üzenetére

    a havas pályán melegíteni kellene a motort, ami motortípusonként eltérő lehet.

    A sivatagi pályán meg egyik-másik túlmelegedhetne :D lenne rá hőmérő, ami néha elromlana, s hibásan jelezne ki alacsonyabb hőmérsékletet :) meg ide extra olajat lehetne vásárolni a lánctalphoz :D

    a vizes pályán az új fizikával lehetne tankokhoz légcsövet árulni, amivel mehetne 2-3-4 méter mély folyóban is korlátozott sebességgel :D

    tolólapot a nehezebb tankok elejére, úgyis lassúak, a plusz 3-500 kg tömeg már nem sokat oszt-szoroz.

    megcsinálni egy kurvajó tankot, aminek a lánca nem bírja el a maxos ágyút és motort egyszerre, így muszály lenne választani, hogy gyors, de kevésbé sebző, vagy lassú, de jobban sebző tankot akarsz? erre a tankra nem lenne fejlesztett torziósrugók kiegészítő.

Aktív témák