Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    Topikgazda

    válasz 4Grider #2406 üzenetére

    A tárcsázó kódos menüvel kizárható egy samsung eredetű hiba. Ha telefonon megfelelő(pl 23,85kbps) akkor tovább kell menni azaz ez már hálózati hiba ami az összes Samsung készüléket érinti!
    Kollégámmal teszteltük! Ha felhívtam OnePlus 7 Pro-n akkor hallhatóan rossz volt a hang. Tárcsázó kóddal megnézve 23,85kbps AMR-WB kodek volt azaz elméletileg VoLTE-s HD volt a kodek de a valóság mást mutatott. Szerintem már értem mire gondolsz. Ami érdekesség, hogy Telenor VoLTE-n a OnePlus kiírja a "HD" ikont. Ha Samsungos Telenor VoLTE-s embert hívok akkor nem írja ki! Ha Samsungos Telenor VoLTE-s ember hív akkor sem írja ki. Minden egyéb telefont ha felhívom vagy pk hívnak akkor van HD jelzés.
    Én mint OnePlus tulaj ha Xiaomit, iPhone-t, Huaweit, Honort, OnePlus-t hívok akik ugyan úgy Telenor VoLTE-n vannak akkor tökéletes a hang. Ha Samsungot hívok akkor rossz. Itt valami kompatibilitási gond van a Samsung-VoLTE rendszerrel. Hiába megy a 23,85kbps-es kodek de valahol valami miatt transzkódol a rendszer a Samsung felé.

Új hozzászólás Aktív témák