Új hozzászólás Aktív témák
-
lmaresz
aktív tag
válasz
Peter Kiss #4179 üzenetére
Bocs tényleg nagyon nagyon kezdő vagyok... Nem mond semmit...
-
lmaresz
aktív tag
Sziasztok!
Kezdő programozó vagyok? tudtok abban segíteni hogy mi itt a hiba és mi a megoldása?
ha while ciklusban definiálok egy változót akkor nem látja a program többi része.
Válaszotokat előre is köszönöm! -
-
lmaresz
aktív tag
válasz
martonx #3357 üzenetére
Minden megy, már meg is csináltam, csak egy rész nem. Mégpedig az a része amikor az adatokat egy olyan helyre kell eltárolni, ami a program lefutása után is megmarad, tehát nem egy változóba, hanem egy adatbázisba vagy valami hasonlóba. nem tudom hogy miként lehetne ezt a feladatot megoldani... ebben szeretném a segítségeteket kérni!
-
lmaresz
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdése, hogy hogy tudnám azt megcsinálni, hogy egy dokumentumba elmenti a program a regisztrációkat, majd mondjuk másnap csak úgy lehet belépni a programba, ha tudjuk a felhasználónevet és a jelszót. Teljesen kezdő vagyok, eddig Console-ban programoztam, most ezt Windows Form-ban szeretném leírni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Yettel topik
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Delta Force (2024)
- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- Egy helyre gyűjti az eltérő áruházak játékait a Microsoft
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Új Bontatlan Mac Studio M4 Max 2025 14cCPU /32cGPU / 36GB RAM / 512GB SSD - Azonnal Átvehető Deák.
- BONTATLAN Új Iphone 16e 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető Deák térn
- ÚJ bontatlan S9 45mm Silver Stainless steel Cellular milanese fémszíj 199.900 azonnal átvehető Deák