- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Azonnali mobilos kérdések órája
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Macrodroid
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bucsek
tag
válasz
Motion_Blur #28009 üzenetére
Szia 2x2gb800mhz es ram, és egy asus p5ql pro alaplap.
-
Bucsek
tag
Sziasztok, az E8400-as procimat, hogy tudom húzni? biosban már jártam, megtaláltam, de egszerüen nem lehet állítani semmit :-\
a másik kérdésem, hogy alap ventivel, tehát amit a procihoz adtak, azzal meddig lehet húzni? ha egyáltalán lehet? (még nem csináltam semmit, csak kérdezem, hogy) ha alap ventivel húznám, akkor mit s hogy? Sajna kezdő vagyok, csak ma veszek új VGA-t és ajánlották, hogy húzzam a procit.
köszi
-
Bucsek
tag
válasz
madarasz92 #27354 üzenetére
Jajjjj szia, Te vagy az én emberem
Nekem is ugyanilyen procim van, (már ha gondolom csak 1 fajta E8400 létezik)
Mesélsz picit, mit hogy meg ja? -
Bucsek
tag
És hogy kell tuningolni? Kell valami progi hozzá? vagy ezt mind Biosban kell
-
Bucsek
tag
Sziasztok, szeretném tuningolni az ősrégi procimat, erről lenne szó: Intel Core 2 Duo E8400 3ghz. Sajnos teljesen amatőr vagyok a témához, gyári hűtése van, valószínü gondolom hogy ha tuningolni szeretnék, első a hűtő cseréje lenne
Tudnátok ajánlani valami pöpec hűtőt? ha lehet ne valami bazidrágát, amiből már vehetnék jobb procit is
Azért szeretnék tuningolni, mert tervezek venni új vga-t, amihez jobb proci kellene, de akkor már az egész gépet cserélni kellene :-\.
Szóval mi a menete egy ilyen tuningnak? felrakok egy jó hűtőt, aztán biosba bemegyek és? Sajna tényleg tök amatőr vagyok hozzá, de valahol el kell kezdeni, előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés