Hirdetés
Hirdetés
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Szivárvány
lo ...
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok
Mostanában nagyon sokat agyaltam hogy milyen kocsi legyen, és végül úgy néz ki hogy a Yaris mellett teszem le a voksom. Amit kinéztem az egy új 2017-es 1,0 VVT-i motoros 69LE gép lenne, Active felszereltséggel.
Napi szintű munkába járásra használnám (80km). Ugyebár fontos hogy a fogyasztása jó legyen nagyon, ennek ugye jó. A távnak kicsivel több mint a felét városban teszem meg, amit meg nem oda bőven elég a 90-100-as tempó. Szóval nincs szükségem nagyobb motoros gépre, meg igazából eléggé meg is dobja már az árat. Ez így lesz jó ahogy van.A kérdésem az lenne hogy van a topicba olyan akinek ilyen autója van? Itt ugye jó lenne ha olyan jelentkezne akinek 1,0-ás gépe van. Tapasztalatokat szeretnék kérni a fogyasztás miatt hogy valójában hogy alakul a gyári adathoz képest.
Köszönöm!
Van esetleg olyan aki Toyota szalonban dolgozik, lenne még néhány kérdésem.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Köszi a segítségeteket!
Végül most ott tartok hogy elvetettem az 1.0 motort, inkább próbálok hozzá rakni még pénzt valahogy, aztán 1.5 VVT-iE 111LE motorral veszem. A tavalyi 1.33-as motorhoz képest 10%-al erősebb, illetve 12%-al kevesebbet fogyaszt. Bárhol kezdtem el olvasgatni erről az 1.5 111LE motorról, mindenhol csak jókat olvastam róla.
Active City felszereltséggel lenne jó mert Active-nak elég jó a felszereltsége már, itt pl. a középső nagy kijelzőt értem a műszerfalon, sokkal jobban néz ki ez az érintőképernyő mint a sima Live felszereltséghez való ami jár. City (+100k) opció meg kell a ködlámpa miatt. Tolatókamera nem izgatna, de a ködlámpa igen.(#4031) molnarpeter
3.8-ért hol van hibrid újonnan? Többről indul az.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4034 üzenetére
Kaptam egy jó ajánlatot az egyik szalontól az új 1.5 VVT-iE 111LE 5 ajtós Active City felszereltségű Yaris-ra. Előleget át is utaltam nekik. Most végre nagy kő esett le szívemről hogy végre meg van minden. 485 000 ft kedvezményt kapok a listaárból, ami az eddigi legjobb így nem is gondolkodtam rajta hogy elfogadjam-e vagy se. A többi cég legjobb esetben is csak olyan 300 környéki kedvezményt adott, volt aki még kevesebbet.
Most már csak valami normális nem túl drága helyet kellene keresni a Casco tekintetében. Kötelező az olyan 24-26 környékére jön ki, annyira nem vészes egyáltalán. Casco-tól már jobban tartok azért..
Jó persze nem mondom hogy nem jön jól a tolatókamera, biztos fogom én is használni ha már benne lesz, viszont ködlámpa az kell azért, mert a mostani Xenonos Mondeo valahogy nincs nagy barátságba a köddel, úgyhogy sokat segít amikor bekapcsolom a ködlámpát azon is.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Köszi!
Először ugye 69LE változatot szerettem volna a kis fogyasztás miatt, de attól tartottam a legjobban hogy több személlyel klímával meg fog halni csóri. Bár nagyrészt egyedül használnám, de amikor épp nem akkor biztos vertem volna a fejem a falba hogy miért nem az erősebbet vettem. Előzésről meg ne is beszéljünk..
Illetve pl. utazótempónál, legyen az 90-110 környéke, attól függően hol megyek, ugye a kis ezres 3 hengeres 5 sebességes jóval többet forog mint az 1.5-ös 6 sebességes. így szerintem ebből a szempontból a kisebb motor ekkora sebességnél már többet fogyasztana mint a nagyobb több sebességi fokozattal rendelkező.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4041 üzenetére
Köszönöm
Elviekben 8-10 munkanap amíg elintéznek mindent, utána már át is tudom venni, majd beszámolok róla hogy milyen (fogyasztás, menetdinamika stb). Legalább ezzel nem kell paráznom hogy meg tudok-e egymás után előzni 2 autót mint a 69 lovassal. Ahol hosszú egyenes van ott nyilván a kicsi mocival nem gond annyira, de ahol nincs hosszú szakasz ott örökkévalóság lenne elmenni néhány autó mellett..
Ehhez az Active City-hez meg amik járnak extrák bőven elegendőek nekem. Amúgy fehér színű lesz. Elől nagyon jól mutat hogy középen lent fekete színű, jó az összhang így nagyon. Még max kékben tudtam volna elképzelni, másban nem. Sötét színűt semmiképp sem akartam volna.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Elvileg héten át fogom tudni venni új Yarisom, az lenne a kérdésem hogy a kötelező szervizekre fontos abba a szalonba vinnem ahol a kocsit vettem, vagy lehet bármelyik márkaszervizbe vinni? Nyilván fontos lenne hogy a gari megmaradjon, ezért mindenképp olyan helyre akarom hogy ezzel kapcsolatban ne legyen kifogás egy esetleges garanciális ügyintézés miatt.
Vagy úgy működik hogyha bármi hiba van a kocsival esetleg, akkor bármelyik márkaszervizbe be fogom tudni vinni, és akkor az első 3 év alatt díjmentesen javítják az adott hibákat?
Illetve annyi lenne még hogy nem tudja valaki esetleg hogy olajcsere milyen sűrűn szükséges? Kerestem a használatiba de egyszerűen nem akadtam rá erre az adatra. 2017-es verzió 1.5 VVT-iE 111LE verzió lenne.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Úgy néz ki hogy péntek szombat végre meglesz a Yaris. A kérdésem az lenne hogy a szalonba érdemes valamit venni? Gondolok én 1-1 liter vagy adag olajra illetve hűtővíz folyadékra?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4131 üzenetére
Új autónál az elején nem fogy(hat) az olaj kicsit? Az az igazság hogy gumiszőnyeget rendelni szerettem volna valahonnan, mert gondolom a szalonba drága. Sokat szoktak kérni érte amúgy?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4137 üzenetére
Hát nekem nem jött össze, sajnos nem tudtam belealkudni az árba. Mindegy ezen nem akadok fent, örülök hogy majd fél millát engedtek a kocsi árából. Holnap reggel megyek átvenni, kíváncsi vagyok hogy megy egy ilyen.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz pècsimunkás #4158 üzenetére
Köszi!
Még egy kérdés.. hogy a fenébe tudok állomásokat törölni az audió rendszerből? Mert be van programozva egy rakás rádió, de a nagy része felesleges. Vagy csak úgy tudom ha minden adatot törlök, és akkor saját kezűleg programozok be pár darabot? Nem akadtam rá a használatiba erre a törlésre hogyan lehetséges, de hátha ti tudjátok.
Első benyomás azt leszámítva hogy lefulladtam vele életembe először kb. egy kocsival, minden jó. A Mondeo-nál megszoktam hogyha egy picit is hozzáérek a gázpedálhoz akkor egyből pörög, illetve az alapjárati fordulat is magasabb annál, szóval sikerült összehozni a lefulladást. Szokni kell nah.. ez van.
Amúgy nagyon halk, a kormánya nagyon jó neki hogy mindent lehet róla vezérelni, fogyasztás szintén jó, váltóval is nagyon finoman lehet váltani, egyszóval hibátlan a gép. Csinálok róla képet aztán felrakom.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4160 üzenetére
Nem foglalkoztam már a dologgal, szerintem csak úgy lehet ha törlöm az egészet és újra csak azokat állítom be amik nekem kellenek.
A gáz neked is olyan hogyha egy nagyon kicsit nyomom csak le akkor semmi reakció nincs? Ha jobban nyomom le kicsivel, akkor már egyből pörög. Elsőre ezt kell megszoknom.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4164 üzenetére
Azt elfelejtettem hozzátenni hogy csak alapjáraton van ez hogyha csak egy nagyon kicsit nyomom le a pedált akkor nem reagál, ha jobban akkor persze egyből, illetve menet közbe a gázreakció tökéletes nálam is, jó érzékeny a pedál.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Felkerültek a téligumik az új Yarisra, a felni szett maradt a tpms-el együtt. Fura módon első indításnál nem jelzett a tpms visszajelzője, pedig ugye le lett cserélve a gumi. Ilyenkor nem kellene világítania, majd egy resetet nyomni hogy referencia értékként megjegyezze az új nyomásértéket?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz diablo1984 #4186 üzenetére
Maradt minden, a nyomásra még nem néztem rá. Abból gondoltam hogy ugye csere közbe nyilván a nyomás lemegy 0-ra, és ilyenkor a szenzor nem jegyzi meg ezt a értéket? Szóval ezt ő nem úgy értékeli hogy leeresztett a gumi teljesen, és jelzést kellene küldeni erről?
Vagy hogy fel lett fújva így már nem küldi a jelet?sky11
Nagyon szeretem, kivéve ezt a fránya elektromos gázpedált, nehéz megszokni sok év bowdenes után. ott ugye lineárisan nőtt a fordulat ahogy nyomtam le, itt meg ugye marha érzékeny a pedál. 1-2 alkalommal mikor sietve kellett elindulni pörögtek a kerekek.
De amúgy hibátlan mindene, nagyon halk a motor, kényelmesek az ülések, és még lehetne sorolni.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4192 üzenetére
Most értem haza melóból, megnéztem neked. Olyan 2400 környékén forog a motor, az nem tudom jónak számít-e??
(#4193) rob210
Ah értem, akkor itt ezért nem kellett hozzányúlni, mert igazából nem változott semmi.
(#4191) diablo1984
Mondjuk erre nem is gondoltam, ezt viszont már csak a technikusok tudják hogy csak akkor kommunikál-e a szenzor a számítógéppel amikor gyújtásra van rakva, vagy folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
Kicseréltem a gyári izzókat Osram Night Breaker Laser izzókra, mi az a fehér cucc ami a gyári izzókra illetve a foglalatba bele volt kenve? Esetleg jobb kontakt lesz tőle?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Ha minden igaz akkor az emelt fényerejűek még érzékenyebbek a fesz ingadozásra. A Yaris-ba én is lasert raktam, kíváncsi vagyok meddig bírja. Amúgy nagyon meg vagyok vele elégedve.
Épp ismerős kérte hogy csináljak már egy képet hogy mit tud ez a laser Osram izzó, lőttem is egy képet menet közben. Sry de bemozdult a kezem, a minősége egy rakás sz@r, de azért ki lehet venni hogy a távolsági mit világít. Jó mondjuk nyilván az is számít hogy új autó, nincs bemattulva az búra, meg a foncsorozás is új, de attól függetlenül nagyon jó.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Satan_Claus #4284 üzenetére
Annyiból vagyok szerencsésebb helyzetben hogy enyémbe van nappali menetfény szóval nappal max akkor használom amikor kell úgymond (rossz látási viszonyok között), így pedig még jobban ki tudom tolni az izzó élettartamát.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Nem tudjátok véletlenül hogy Yaris-hoz való széria felnit hogy tudnék beszerezni 16" helyett 15"os méretben? Erről lenne szó: katt
Egyelőre csak nézelődök hogy mire számítsak majd árak terén felni vásárlásakor, és ez a gyári nagyon jól néz ki. Esetleg nem tudjátok ki lehet a beszállítója a Toyota-nak, melyik felnigyártó cég?Illetve az lenne a kérdésem még hogy van-e olyan oldal ahova beütöm a kocsi adatit és kiírja a felni méretét. Használatiba nincs benne a pontos méret.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Evil Snowman #4306 üzenetére
Köszönöm mindkettőtök segítségét! Az enyém a következő 2 lehet. A felnin vagy bárhol van jelölés amin rajta van az ET méret, vagy a felni szélessége, amiből meg tudom állapítani hogy melyik lehet az enyém?
175/65R15 5Jx15 ET39 4x100 M12 x 1.5 54.1
175/65R15 5.5Jx15 ET45 4x100 M12 x 1.5 54.1Tegnap nézegettem a felniket, de az istenért se találtam olyan webshopot amelyik az általam linkelt felnihez hasonlítana . Egy csomó boltot megnéztem, de egyikbe sem találtam olyat ami a fent linkelthez hasonlítana. A felnik nagy részébe a "küllők" egyenesek valamennyire, és nincsenek benne ilyen nagy törések mint ami nekem kellene, legalábbis abba a 4-5 webshopba amit néztem.
iPhone 13 Pro Max
-
-
veterán
A szervizkönyvbe elvileg az van hogy az első szervizt 15 000km-nél kell megejteni. Van elvileg új autónál bármi olyan dolog amit érdemes lehet kicserélni az első szerviz intervallum előtt? Itt pl. arra értem hogy olajcserére érdemes-e elvinni 5000km környékén, mivel új autóról van szó, vagy teljesen felesleges pénzkidobás?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Új Yaris-nál ha már ilyen elbaszott fúvóka van a szélvédőmosónak hogy okádja a folyadékot magából, igazán rakhattak volna 5 literes tartályt a mosótartálynak.
Vagy engem zavar csak?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Mennyi esély van arra hogy azért nyomja az első szélvédőmosó a folyadékot fele akkora nyomással kb. mert elég hideg van, és besűrűsödik a mosófolyadék, és nehezebben bírja átnyomni így a fúvókán? Erről a fajta mosószerkezetről lenne szó -> KATT.
Eddig hibátlan volt, bejött ez a nagy hideg aztán azóta elég szar. Pedig próbáltam -40 meg -20-assal is, és mindkettő különböző márka volt. Valaki már találkozott ezzel a jelenséggel tőletek?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Evil Snowman #4599 üzenetére
Tapasztaltam én is...
Amikor állok a kocsival nem is permetezek, mert a kocsi közelében lévőket televágom. Ha a fúvókán állítok a szélvédő közepe fele, akkor jó (álló helyzetben), viszont ha megyek a kocsival akkor a menetszél miatt a szélvédő széle felé már nem jut nafta, akkor meg csak a koszt keni el.
Úgy löttem be hogy álló helyzetben spricceljen a szélvédő szélére is rendesen, aztán menet közben így annyi még jut oda hogy letörölje rendesen. Viszont a hátránya hogy álló helyzetben nem használom.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
A téli nyári kerék csere alkalmával a tpms-t hogy kell átállítani a másik szett szenzorra? Yaris-ról lenne szó, szalonba felprogramozták a 4 új nyári szetthez való szenzort már egy jó hónapja. De most hogy felrakattam a nyári gumit, nem jó. Világít a tpms visszajelzője. A használati szerint hosszan nyomtam a set gombot hogy beállítsam a másik szett szenzort, de baszik 3-at villogni lassan.
Van tippetek mi lehet a gond? Esetleg valaki találkozott ilyen hibàval?
Használatiba más kombinàciót nem találtam az átállításra.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz psycroptic #4800 üzenetére
De jó hogy ezt nem írja a használati, csak hogy hosszan nyomjam. Köszönöm kipróbálom!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
Sziasztok
Törölhet szarul az ablaktörlő lapát azért mert hideg van? Mert a lapát vége felé olyan mintha csak elkenné a koszt, vagyis nem csak mintha, hanem tényleg elkeni. Vagy szélvédőmosót lenne érdemes cserélni? Yaris van, aminek 1 fúvókája van és a lapátra nyomja rà a folyadékot.
Ha pl. állok a kocsival akkor aránylag jól töröl, de menet közbe szar. Viszont ha a fúvókán állítok hogy a folyadékot nyomja jobban a lapát végére, akkor menet közben lehet jó lesz, de álló helyzetben vagy lassab sebességnél meg szerintem a mellettem álló kocsit mosnám.
Hogy a francba lehet ezt jól beállítani szerintetek?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Toyotánàl a kötelező szervízt mennyire veszik szigorúan? 15000-es szervízre 14000km-nél került sor, a következő a 30000-es szervíz lesz, ha mondjuk 29400-nál viszem az nagy gond? Vagy +-pár szàz km nem számít?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz psycroptic #6183 üzenetére
Köszi! Igazából arra értettem hogy esetemben átléptem a 15 000km-t, hogy az nem probléma-e. De akkor ezek szerint 1000-1500km környéke belefér simán, nekem csak max pár százzal lenne több.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Megjött a javítófesték az autómhoz mert a motorházon már van pár kavicsnyom és marhára zavar hogy kis pöttyökbe itt ott nincs festék.
Ilyen javítófestéket vásároltam a szalonba. Elvileg az egyik az alapozó másik pedig a lakk. A kérdésem az lenne hogy valaki használt-e ilyet már, és ha igen akkor mennyire vált be neki ez a fajta javítás?Illetve a használatiba a következő rész van. Nyilván meg van az oka de a 6. illetve 7. lépésbe miért kell bevizezni azt a fejet illetve rányomni az alapozóra vizesen?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Jól döntöttél nagyon! Nekem 2017-es van 1.5 111LE-s motorral, napi munkába járásra használom ami 80-90km-t jelent nagyjából, de nem nagyon tudok belekötni semmibe. Elég sok kis autót nézegettem, de ez minden tekintetben megfelelt számomra.
Arra nagyon figyelj oda hogy szigorúan 0W-20-as olajat kapjon, gondolom a HSD-be is az az ajánlott.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Annyira ez nem egyszerű. Nagyon sok márkaszerviz 5W-30-at tölt bele, mert arra is lehetőséget ad a szervizkönyv. A szervizek meg jobban szeretik használni mivel olcsóbb is.
Ha viszed kötelező szervizre mindenképp jelezzed a munkafelvevőnek hogy te 0W-20-at szeretnél bele. Én is szóltam a 15 000-es meg 30 000-es szerviznél is. Nem mondom hogy nincs olyan ahol nem 0W-20-at raknak bele, de mivel új autóról volt szó nagyon sokat jártam utána a témának, és vannak olyan márkaszervizek ahol 5W-30-at erőltetik.Legalábbis Magyarországon ez a helyzet, UK-ba nem tudom.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Kíváncsi vagyok hogy kint mennyibe kerül a 30 000-es szerviz, esetleg ha megtudod akkor megtennéd hogy leírod? Itthon ahol én voltam 40k volt a kicsi (15 000) meg 52 000 a nagy (30 000) szerviz. A kicsibe ugye olaj olajszűrő légszűrő pollenszűrő pár száz ft-os dolgok az olajcseréhez illetve munkadíj. A 30 000-esnél ugyanez csak fékolajcsere volt még pluszba. 5W-30-assal ahogy számoltam pár ezrest spóroltam volna csak meg, szóval totál nem éri meg azt kérni.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Nem kell csak azért Toyotához menned. Keresel jobb gumist, és előtte telefonon rákérdezel hogy tudnak-e TPMS-t programozni.
Én mondjuk azért mentem Toyota-hoz mert a TPMS-t is ott vettem, aztán egyúttal felprogramoztattam. Akkor 1 szett TPMS szenzor 33 vagy 35 000 lehetett ami nagyon jó áron volt! Sikerült egy akciós időszakot kifognom rá.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen