Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • puhijani

    csendes tag

    válasz Evil Snowman #13750 üzenetére

    Szia!

    Ez is egy reakció. Nem mondtam, hogy az összes Toshiba szar, ilyet nem látok leírva a mondataimban (csak hogy számomra leszerepelt).

    "Muszáj megosztanom veletek a tapasztalatomat, +1 ok, hogy miért NE vegyetek Toshiba laptopot"

    Ha valaki vesz egy laptopot, az egy döntés, mindegy melyiket HP, DELL, etc.... A döntések során mérlegelünk és szempontokat gyűtjünk, kiértékelünk. Az én mondandómban, azt írtam, hogy ez +1 ok, ha az a döntési helyzet, hogy megvegyünk-e egy Toshiba laptopot, na abban az esetben ez egy ellenérv, egy negatívum, melyet jó, ha ismernek azok akik döntés előtt vannak, mert a döntés annál jobban illeszthető a célhoz, minél több a célt befolyásoló információra teszünk szert.

    Remélem megérted, hogy így nem tudom elfogadni a mondandódat.

    Teljesen mindegy ki kivel, hogy szerződött, az eredmény a fontos, az Aviatronic-ot miután megpróbáltam még írok.

    Most az a tapasztalat, hogy egy garanciális esetben nem kapom meg azt, amiért fizettem és a javasolt megoldásuk után is fenállhat ez az állapot ami megint csak péznzembe kerülne, ez egy negatívum.

  • puhijani

    csendes tag

    válasz Janou #13747 üzenetére

    Aviatronic-ot nem ismertem eddig, köszi a tippet, megkeresem őket! Aztán, megírom a folytatást.

  • puhijani

    csendes tag

    Muszáj megosztanom veletek a tapasztalatomat, +1 ok, hogy miért NE vegyetek Toshiba laptopot (eddig nagyon kedveltem, volt egy Tecra M4, Satellite L30, Satellite A300, Portege R830-am munkahelyeken).

    Pár nappal ezelőtt egy gyönyörű csík végig kúszott a laptopom kijelzőjén, ami esetemben egyértelműen nem felhasználásból származtatható hiba, a gép kítűnő, gyárihoz közeli állapotú kasznival rendelkezik, csak asztalon volt használva és viszonylag rövid ideig (valamivel több mint >1év), egyszóval vigyáztunk rá (a dell latitude-mról ezt nem mondanám el :D, de azt munkára és hurcibálásra is vettem).

    Garancia kiterjesztést is vásároltam a notebookra külön 4 évre összesen, plusz 1 év no problem garancia is járt eredetileg hozzá, bár sajnos ezen akció akkori aktiválásának határideje után vettem a notit, tehát ezt buktam élből.

    Garanciális márkaszervíz megkeres, válasz: nem tudja garanciába cserélni, de 28-ért raknak bele új kijelzőt.

    khm... MAJDNEM új ami benne van, miért is vegyek újat 28-ért, ráadásul alig használtam!? Ha azzal ugyanez lesz? Akkor megint 28-ért újat, mert az se garanciális hiba? - a márka ezzel nálam leszerepelt, ameddig ez a hozzáállás él.

    (nem tudom, hogy jó helyre írtam-e, van-e más topic-ja ennek horror story-nak, de ez hatalmas üzleti probléma, etikátlan, gusztustalan).

    A konkrét hibáról egy képecske:

  • puhijani

    csendes tag

    válasz Sea weeed #13739 üzenetére

    Szia! (szerk.: Bocsánat KBear -nek szól)

    én megpróbálnám valamelyik garanciális márkaszervízt felkeresni személyesen, ők biztos segítenek a problémádban.

    Garanciális szervizek:

    Atlantis
    http://atlantisnotebook.hu/

    FixDirect Kft.
    1033 Budapest, Huszti út 34
    Telefon: +361-452-4670
    Fax: +361-452-4672
    email: info@fixdirect.hu
    Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-18 óráig

    Általános vállalási feltételek

    A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
    Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

    Technotrade Informatikai ZRt
    1147 Budapest Öv u. 185.
    Telefon: +361-467-6111
    Fax: +361-467-6199
    Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 8:30-16 óráig
    péntek: 8:30-14 óráig
    Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik:
    http://www.technotrade.hu/elerhetosegeink

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés