Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apro

    senior tag

    Hali
    Előre jelzem,hogy a GARANCIÁLIS szervizek,MIND EGY milyen márka Dell.Toshiba stb..csak addig vannak!!! amíg meg nem veszed ezeket a CSODA Made in CHINA.
    Gyártmányú katymaszokat,útána örülj ha 1-2 évig működnek jól mert ha valami gond van akkor ide oda útasztatnák csak és jobb esetben ezt a választ kapod"a leírt hiba nem jelentkezett,vagy a nem rendeltetés szerű használat során...lab,lab...az én esetem Toshiba satelite L-20-as (nem mai darab)2 óra folyamatos üzem után alásötétedett a képernyő és amíg lenem hűlt nem jött vissza ezzel a hibával(5.évvel ezelőtt)gariba felküld B-pest,3 hét ez a válasz) a le írt hiba...) és ugyan úgy visszaküldték,erre én szétszedtem kitisztítottam a hűtő ventit, vettem alá egy + hűtőt azóta a mai napig gond nélkül működik,egy szó mint száz, nehogy aszt higgye már valaki,hogy B-pesten a szervizben foglalkozik vele valaki is sőt ki merem jelenteni hogy nem is ÉRTENEK hozzá többet mint az itt fel emlegetett úgy mond kontárok,de ezek a kon.. legalább meg javítják,és hogy te neked meg ér -é? anyit amenyit kérnek érte azt te döntöd el.
    Ui:a garis esetekkel dokumentáltan merek nyilatkozni mert sok más gyártóval is jártam már így(Asus,Gigabite,..sorolhatnám és csak addig vagy jó amíg meg veszel valamit utána szevasz.
    Bocs a hosszú dumáért.

  • apro

    senior tag

    válasz Tuya #8025 üzenetére

    hali
    Igaz csak épp a L650L13T,egy Bly-rey Disc.van benne ez a különbség a 108-al. szemben
    hali
    Más ,kérdésem lenne ha tudna valaki segíteni,ugye ezen a notin elő tell.Win7,van a "D "-n
    egy recovery-fil-ben ezt milyen progival lehet ki írni,DVD-re vagy maradhat a D-én és (168GB)
    és mellette ezt a partíciót lehet használni adatok tárolására?Nem sérül meg ettől a recovery file?
    A választ előre is köszi, Ja a Noti Egy satelite 650L13T
    hali

Új hozzászólás Aktív témák