- Apple Watch
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Netfone
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xperia 1 VII csereprogramot hirdetett a Sony
- Yettel topik
-
Mobilarena
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
mert ha a g36ot nerfelik, az 1 változtatás. ha a többi 40 (ex-has) fegyvert, és utána még a mobokat is hozzáteszik, akkor az meg 40+1. 41ből könnyebben csinálhatnak olyat, ami miatt lesz egy új legjobb, mint most a g36, és ugyanott vannak, ahonnan kezdték.
@madoc: nem. a mai changelog:
Fixed a bug where the Pulse Skill would not always scan all the enemies in the affected radius.
Fixed a bug in Underground where bosses could spawn on top of trains and buses, making their loot drops inaccessible@baker_: nem az volt a kérdés, hogy lesz-e leállás, hanem hogy patch is lesz, vagy csak a szokásos maintenance.
-
válasz
TTomax #20993 üzenetére
nem. dps szempontból chestre és glovesra van jó talent he-n. skilles karinak lehet jó hátizsák, meg chest. a többi legjobb esetben mellékes, vagy esetleges, szituációs. a térdvédős talentek konkrétan mintha ott se lennének. de a vigorous/reckless chestet és a savage kesztyűt eddig is kombózták a gear setekkel.
-
válasz
Raulblanco07 #20978 üzenetére
ha együtt játszunk, az alphabridge-t felém dobáld lécci-köszi!
-
válasz
Raulblanco07 #20956 üzenetére
en bloc nem lehet semmire sem gear modot rollolni, ami 1.3 után esett.
-
válasz
hitvanyalak #20949 üzenetére
a blind fegyvert nem aktiválták az 1.3ban. állítólag a következő nagyobb patchben (1.4) lesz majd elérhető.
-
stog alapján várhatóan a hét vége felé lesz még egy patch, amivel nerfelik a g36 alapsebzését, javítják a fegyverek rekalibrációját (a showstoppert és a harmadik talentes requirementes bugot is), a showstopper/sentry gearset kooperációt, az alphabridge kesztyűket, a kék divtechet a magasabb dz bracketekben. kliensoldali patch lesz. csütörtökön akkor is lesz server maintenance, ha ezt a patchet nem sikerül addigra összerakni.
-
válasz
kovimester #20867 üzenetére
dehogynem. ez az a valós sebzés alap, amiből viszonylag egyszerűen (1 vagy 2, legrosszabb esetben 3 szorzás művelettel) lehet pvp és specifikus pve sebzést számolni.
-
1.4 incursion pletyka
The 30 foot Alligator will be at the back of an open room. The room is filled with about two feet of water......endless waves of LMB in armor will run across the water filled room.
From the back the armored LMB Alligator handlers will turn electrical switches on and off at random times to electrocute the players where ever they try to hide.
25 waves of enemies with 7 of those waves being shock drones. Only 8 single layer crates spaced randomly around the room prevent shock if you climb on them at the right time.
Every 5th round the Alligator handlers get shocked a bit and they release the Alligator which still sits in one spot but raises its tail....player will then have to run to a shocked armored handler, remove an explosive charge and plant it under the ass of the Alligator. Bullets do nothing, explosions do nothing, fire does nothing to the Alligator. The only way to damage the Alligator is to plant that charge under its tail while it is up for 15 seconds.
Once a charge is removed from an LMB armored handler the Handlers become un-shocked and begin beating the bomb planter senseless with shock sticks and this will add knock back to the bomb planter so multiple folks will have to get aggro if the bomb planter is to plant the bomb before the tail falls back down.
Once the tail drops back down, any player within 10 feet will be snapped up by the alligators jaws and thrashed around until either the bomb goes off or they die, at which point the alligator simply swallows them or in the case of the bomb going off, spits them out to the nearest friendly player for a revive if needed.
There is no re-spawn in this incursion. The incursion has a 30 minute timer on heroic. The incursion will randomly not drop any rewards. Selfies can be taken while in the jaws of the Alligator.
[link] -
válasz
kovimester #20844 üzenetére
a lőtér pont azt mutatja, amit egy piros mobra sebzel.
-
válasz
velizare #20839 üzenetére
Fixed a bug where players that died after defeating the final encounter would be able to repeat it and gain loots again.
^^^
Ez a dragon's nestre vonatkozik. a bug az volt, hogy ha meghaltál, miután a tűzoltókocsi felrobbant, és kidobta a lootot, akkor újrakezdted checkpointtól, de a loot ott maradt, fel tudtad venni. ha sikerült mégegyszer kinyírni, akkor is adott lootot. -
changelog
Deployment of Content Update 1.3 for all PlayStation 4 players. This does not enable the content of Expansion I: Underground which is scheduled for release on August 2nd.
Fixed a bug where High Value Target NPCs were capped at level 30 maximum. This will also fix the issue where they were not dropping any Target Intel.
Fixed a bug where players that died after defeating the final encounter would be able to repeat it and gain loots again.
Fixed instances of server instability that could lead to players being disconnected from the game. -
hogy nem jön intel, az valószínűleg ugyanannak a bugnak köszönhető, amit miatt véletlenül 30as szintre skálázták vissza a hvt mobokat is. majd azzal együtt remélhetőleg ez is megjavul.
amikro a fejlesztők bemutatták a hvt rendszert, akkor azt mondták, hogy mindig kell lennie criticalosnak, szóval amikor nincs, az bug. arra nem jöttem rá, mitől függ, de mintha azzal korrelálna, ha sokat várok valamiért, pl. otthagyom a játékot egy fél órára, akkor nem generál újat.
@recska: nekem ilyen kell:
-
válasz
Raulblanco07 #20741 üzenetére
egyik stabilityt sem használja a játék a dps kalkuláció során.
az első lövedékre vontakozó visszarúgás értékek eltérőek, mint pl. sorozatlövésnél az utána következőeknél, és ezt csökkenti. az eltérés nem észrevehetően nagy, szóval ez egy nagyon elméleti hasznosságú stat. értsd: lóf@szt sem ér.
hogy mi minősül első lövedéknek, az jó kérdés. a megfigyelések szerint az egyes lövésre képes fegyvereknél (tolózáras dmr, pl. m44, vagy pumpálós shotgun, pl. m870) van talán érezhető hatása. lehet vele kísérletezni, de mivel a többi stability minden lövedékre hat, én azokat használom.@sith7: persze, hogy rángat, egy deka stability sincs a fegyvereden, amivel csillapítanád a visszarúgást.
-
accuracy: pontosság
stack, stacking: egymásrarakódás, összegződés, halmozás.
tehát kb. amit te csinálsz.a jobb érthetőség kedvéért egy nagyon pongyola megfogalmazás következik. wall of text inc.
az accuracy a fegyver szórásképét javítja. amikor vállhoz teszed a fegyvert, látszik a célzó hud, ahová mutat a pont a közepén, oda megy a golyó, szórás itt még nincs. lövés után viszont a pont helyét egy kör, vagy a kört érintő pontok veszik át, a terület, ahová lövés esetén a golyó érkezhet, kitágul, megnő, a golyó nem egy pontnyi kiterjedésű (értsd jól!) helyre érkezik, hanem random ebbe a területbe, ez a szórás (spread). ez folyamatos tüzelés esetén állandósul a maximális értéknél. az accuracy ezt a területet csökkenti, a körátmérő kisebb lesz, és a maximális értéke is csökken.a játék sajátosságából adódóan a dps kalkuláció felhasználja a accuracyt annak meghatározására, hogy egy ciklus (egy tár kilövéséhez szükséges idő+tárcseréhez szükséges idő) alatt milyen a találatok megoszlása a fejlövések és a testet ért lövések között. nagyobb accuracyval nagyobb fejlövés találati arányt feltételez. a fejet ért lövések alapsebzésébe beleszámít a fejlövés bónusz is, emiatta kritikus sebzés is a többszöröse lesz fejre.
accuracy-t az én véleményem szerint akkor érdemes stackelni, ha a szórás sokkal (!) nagyobb, mint a célalak. biztos találatot ugye az eredményez, ha a szórás ugyanakkora, vagy kisebb, mint a célalak. ha a szórás nagyobb, mint a célalak, akkor lesznek célt tévesztett lövések is, de egy bizonyos határig akkor is érdemes fejre lőni, ha nem biztos a találat. a magyarázata annyi, hogy a non-crit fejlövés a headshot damage bónusznak köszönhetően az alapsebzés többszöröse is lehet. a crit chance nem tesz különbséget aközött, hogy fejet vagy testet ért a lövés, az esély kritikus sebzésre ugyanannyi, csak a többszörös sebzésalapon még jobban kijön a különbség kritikus találatnál.
tipikusan nem éri meg accuracyt tenni az smg-kre. ha hatótávon kívül lősz, akkor ugyanis a sebzésre büntetést kapsz, ami miatt nem igazán éri meg még biztos találatnál sem lőtávon kívülre lőni azzal a fegyverrel. az smglőtávja pedig olyan 15-18 méternél éri el a határát, utána kevesebbet sebez, de igazság szerint szerintem 13nál tipikusan nem lövök többre vele. arnél ez a távolság 10 méterrel több.
a tipikus fegyver, aminek egyértelműen jót tesz az accuracy a shotgun, mivel ott a szórás még közvetlen közelről (1-2m) is nagyobb, mint a fejalak.még valami: az initial bullet stability tökéletesen hatástalan automata és félautomata fegyvereknél.
én személy szerint high sense-zel játszom (így kényelmes, és kicsi az asztalom is), én amiatt a stabilityt és a horizontal stabilityt használom cső alatt és a csőszájfékes mod egyik statjára is, mert kényelmesen célra tudok tartani, és nem kell küzdenem a visszarúgással.
-
válasz
Spancho #20667 üzenetére
másik térképen van = online a játékban, de nem az underground szervereken.
/rant on
szörnyű ez a megoldás, hogy minden egyes alkalommal migrálni kell a karaktert a szerverek között. 2016ban egyszerűen nem hiszem el, hogy nem lehet a dlc exkluzív területekre a hozzáférést más módon megoldani.
/rant off@Ellia: 4xreclaimer/tactician/alphabridge + 2xfinal measure imo. ileltve dpsnek final measure helyett esetleg savage kesztyű és reckless páncél.
@sith7: az enyém a fasorban sincs ettől.
-
válasz
vegitossj7 #20596 üzenetére
annyira nem vészes. két cd pool van alapvetően, az egyik a lövedéké, a másik meg a dzsúzoké. a lövedékeket nerfelték 1.3mal, hogy ne lehessen m44ből oneshotolni játékosokat. a reclaimer miatt meg úgysem fog fogyni egyikből sem. ha engem kérdezel, ez sokkal nagyobb csít.
-
-
-
kéne hard és challenge közé egy nehézségi fokozat. a hard szólóra túl könnyű, challenge meg játszhatatlanul nehéz. nem hiszem el, hogy ne lenne egy nehézségi fokozatnak még hely a 32 veteran és 34 elite mobok között.
-
válasz
ScomComputer #20284 üzenetére
ami NEM free update:
underground;
dragon's nest incursion;
4 gear set - blind, deadeye, firecrest, reclaimer;minden mást megkapott mindenki.
@bunfi: leépítik meg felépítik, amikor kijön a következő tom clancy/far cry/assissin's creed/watch_dogs/ghost recon/rainbow six/splinter cell játék, vagy dlc, mi?
-
psa: map bugod akkor lesz, ha a mapet kinyítva egyből (!) zoomolsz =>inkább ne csináld. ha mégis sikerült, akkor relog után újra ki bírod nyítni map nélkül.
-
válasz
Raulblanco07 #20213 üzenetére
mivel egy csomóan kérdezték, hamis már megválaszolta ezt. a ládákból eshetnek új cuccok, igen. de gs229/268 nem fog esni a pre1.3as ládából.
btw, a ládára már ránézve meg lehet mondani a publikus infók alapján, hogy mekkora gs/ilvl a cucc, ami benne van. -
pont a fordítottja, elsőre bugnak nézem.
valószínűleg azzal, hogy kiemelték a +mod slotot a major rerollolható bónuszok közül, és rögzítették, megváltozott a domain modell is, és/vagy módosulhatott a gear konfigurációs paraméter lista. aki feltöltötte, összekeverhetett két értéket. szvsz bug, mindenesetre érdekes, hogy nem jött ki a teszteken.
-
aktiválták
by reddit
-
válasz
Snip3r_HUN #20134 üzenetére
nagyon kéne már ide is topicgazda
-
válasz
vtomi2 #20025 üzenetére
ha mégegyszer óvodás lennék ennyi ésszel, akkor is megvenném.
de a játék nem jött be mindenkinek, ezért elsőre szerintem ne vedd meg a season passt hozzá. az elején úgyis van 30 szintnyi szintezés, azalatt eldöntheted, megveszed-e az undergroundot, vagy sem. meg addigra meg is tudjuk mondani, hogy sikerült.
discord ajánlott. -
válasz
nyamsas #19991 üzenetére
lenne értelme most betenniük? az m1a van annyira népszerű a saját osztályán belül, mint az aug és a vector együtt az smgken belül. a maradék m44et használ, vagy valamilyen más félautomatát. srs-t szinte senki, eseleg ha esett valami überjó. ide most még jön az svd. valóban kellene még az m700 is, vagy csak egy újabb skin lenne, amit senki nem használ?
-
a linkelt számítás egy fierce-deadly augot feltételez, maximális alapsebzéssel. nekem közel sincs ilyen augom, szóval semmit nem veszítek. akinek meg van, az meg nyugodtan megnézheti, melyik sebez jobban, ott a lőtér.
mintha ez lenne az első játék, ahol meg kéne tartanom valamilyen felszerelést a későbbi tierekre. micsoda ww1st problem. /sarcasm off -
válasz
Balika23hun #19848 üzenetére
ezeket meg fogod kapni, ha megveszed a dlc-t ha nem. fizetni az új tartalomért fizetsz, nem a balanceért.
-
válasz
Anonymus23 #19782 üzenetére
a pve elite named boss loot táblában elvileg továbbra is szerepel 5ös súllyal. a tábla teljes súlya 905, tehát az esélye 5/905, azaz olyan 0,55%. amelyik bossnak saját loot táblája van (finch, hutch), az nem fogja dobni. a warrengates bossból pl. eshet.
persze ez a feltételezés csak akkor érvényes, ha szerver oldalon nincsen vezérelve a belőlük eső loot. -
-
nem az van benne.
LMG : We want that element of suppression; you should stay in cover if you are being shot at by an LMG. Damage to targets out of cover ~ 25% ("in cover" counts even when firing from behind cover)LMG: a fedezékbe kényszerítést akarjuk (mármint kihangsúlyozni); ha egy LMG-vel lőnek rád, fedezékben kellene maradnod. Fedezék nélküli célpontokra +25% körüli (ez ugyanúgy egy tartomány lesz base+rnd módra,mind a headshot a dmrnél, vagy a chc az smgnél, ezért a ~) sebzés. (fedezékben lévőnek számít, ha fedezékből lősz).
-
válasz
TTomax #19752 üzenetére
a random itt annyit jelent, hogy valószínűleg soha nem lesz meg a legjobb gear. igazság szerint egy olyan felszerelés darabom sincs, aminél ne tudnék jobbat elképzelni a jelenlegi kereteken belül. ha csak 1% disrupt resisttel is, de biztosan van jobb.
de ettől függetlenül még meg ugyanúgy fel tudsz állítani egy sorrendet, ami alapján eldönthető, hogy melyik darab a jobb, az amit hordasz, vagy az, ami esett. -
válasz
TTomax #19739 üzenetére
pedig érdekes lenne bevezetni itt is az eve-es mechanikát. halálnál amid nem semmisült meg, azt az ellenség kilootolhatja. na, ez pusztítana a játékosbázison, nem a bugok, meg a cheaterek!
szelektív hallás rulez. pont volt a stog-ben, hogy látják, hogy a dz pvp meta a tankticiannál megszilárdult, és ezen is változtatni fognak. lehet 1.3ban is tankos karaktered, de nem ennyire! pont ma volt itt is, meg redditen is post arról, hogy tanktician karit nem bírtak lelőni 8-10en.
sírás volt még, hogy a fedezékalapú játéknál senki sem használ fedezéket => 1.3 lmg buff.
craftnál meg nem lesz szerintem változás, meg akarják tartani a mostani helyzetet. nem hinném, hogy ez akár középtávon is változni fog, ígérni meg sosem ígérték, hogy visszaállítják a vanilla állapotra. -
válasz
Snip3r_HUN #19713 üzenetére
kiváló magyar fordítás ismét.
-
válasz
Anonymus23 #19669 üzenetére
ha az okozott sebzés e-peen, akkor a mostani dps-t minek hívnád? olyanokat haluzik bele a játék, hogy szerinte a lövések hány százaléka ér fejet, hagyjuk már!
ja az util meg a healer a sor végén van, de őket nem is azért szokták vinni, hogy ők pucolják le a zónát.
a kills/hour ennél még értelmetlenebb mutató, mivel a kill count abszolút nincs kontextusba téve. de ha szerinted a lvl34es elit meg a lvl4 normál (piros) egy kategória, akkor oké, én azért érzek némi különbséget. ráadásul accountra összegez. -
pont azt jelenti, ami oda van írva, azaz az 1.3as weapon balance bizonyos (még nem tudni, mekkora) része csak az 1.3 kiadása után esett fegyvereket fogja érinteni. részleteket nem közöltek, majd a csütörtöki state of the gameben fognak többet mondani.
én arra teszem a 2 centemet, hogy valamilyen migrációs problémájuk lehet, amit inkább nem riszkíroznának meg pre1.3 fegyverek kedvéért. a túlnyomó részüket úgyis kb. egyből betörjük majd. -
In putting together patch notes, it's become clear that there are specific changes coming to the weapons that will impact some existing weapons. Some of the changes will only apply to weapons dropped after the update. There will be more information about this on Thursday in the State of the Game but it might be worth holding on to those crafting materials for now. Just thought you should know.
[link]@kovimester: reportold. permaban jár már az első alkalomért is.
-
válasz
Snip3r_HUN #19364 üzenetére
mindkét lehetőséget elképzelhetőnek tartom. kicsit jobban hajlok az igenre, de csak a heroic mód miatt.
-
válasz
Balika23hun #19356 üzenetére
felteszem azért lesz ez így, mert az új szet csak a dlc területein esik majd.
-
válasz
Anonymus23 #19348 üzenetére
a predator állítólag egész jó pvpre.
-
van ám egy nagyon frankó topic arra, hogy megbeszéljétek, kinek hol és milyen problémája volt, vagy éppen nem volt játékvásárlásnál.
-
válasz
Raulblanco07 #19293 üzenetére
heti hvtnél a két set itemesnél tudsz intelt bukni, ha meghalsz/tok. a skint dobó két versenyzőnél csak visszamész a vendorhoz, és felveszed újra. napiról nem tudok mit mondani, azokat nem csinálom.
-
"A Heroic nehézségen és/vagy bizonyos küldetések esetében a mobok is fognak használni spéci lőszert"
citation needed.
arek/skill-up videóiból eddig az az infó jött heroicról, hogy egyedül a mobok száma a különbség a két nehézségi fokozat között, sem a script, nem a nehézségük nem változik.
a speciális lövedék pedig egy választható (sic) direktíva, végképp semmi köze a nehézségi fokozathoz. ha normálon választod ki, normálon is lesz olyan mob, ami azzal fog lőni. -
nekem a többi annyira nem jön be. a legjobb bónusza most a 4es tacticannek van, de ez jobb annál. mondjuk izgalmas lehet, ha 3 ember nyomja blind szet+fegyverrel, az az igazi tömegoszlatás, de a 2es és 3as bónuszok sokkal gyengébbek, mint amit most a sentry és a striker ad.
-
válasz
Anonymus23 #19135 üzenetére
volt ezzel kapcsolatban egy válasz a natchaitól. kategórikusan cáfolta, hogy olyan történt volna, hogy valaki azért bannoltak, mert egy groupban volt cheaterekkel.[link]
-
válasz
Raulblanco07 #19076 üzenetére
-
válasz
PETEE78 #19043 üzenetére
legegyszerűbben úgy, hogy kimentek checkpointra, és kiléptek a groupból. aki ilyenkor töltőképernyőt kapott, az új dz instanceba került. rájoinoltok, és mehettek. ha phase váltás van, célszerű megvárni.
ha kimész dzből, és visszamész, az azért nem működik, mert a pve=> dz váltáshoz szükséges matchmaking már jóval azelőtt lezajlik, hogy a dz bejárat közelébe érnél. ha dz közelében vagy, hallod is, mi történik a falon túl - jön a helikopter, lövöldözés, robbanások, sikolyok, supply, drop, kimentés, és még a manhunt ikonja is megjelenik, ha közel vagy. közeli safehouseoknál is megeshet, hogy ugyanabba a dz instanceba rak vissza a játék.
-
válasz
ScomComputer #18953 üzenetére
azért remélem tudod, amikor belinkelsz egy ilyen irományt, hogy amiről vannak számaik, azok a steam statisztikák, a többiről, amiről nem tudnak, azt pedig jó szokás szerint megtöltötték a képzeletük szüleményeivel?
-
válasz
Snip3r_HUN #18954 üzenetére
3000+ végleges ban-t osztottak ki.
-
válasz
hitvanyalak #18928 üzenetére
főleg redditen. érdemes egy egészséges fenntartással olvasni az ott leírtakat. olyan, mint az elméleti fizika, nem attól lesz igaz, hogy leírják, hanem attól, hogy a gyakorlatban megerősítik.
-
válasz
Garsza #18909 üzenetére
smgről van szó, aminél az optimal range módosító nélkül olyan 15 méter. ez felett büntetés van sebzésre. összehasonlításul a lőtéren a legtávolabbi célalak 21m-re van. ha távolra rossz a találati arányod smgvel, az normális. olyan távolságra ne smgvel akarj lőni. ha meg közelebbre is nagynak találod a szórást, szerintem stabilityvel és horizontal stabilityvel jobban célra fogsz tudni tartani. elég jól minimalizálni lehet vele a visszarúgást.
-
válasz
Balika23hun #18769 üzenetére
a skilled fejlövéses ölésenként, a trained critical találatnál csökkenti a signature skill reuse-ját.
a coolheaded fejlövésenként, a determined pedig ölésenként csökkenti a skillek reuseját.
afaik mindegyik a leírásnak megfelelően működik.@Madridista83: pvpben jó tud lenni a shoti, de sajnos ez pve talentekkel van tele. a ferocioushöz ráadásul kell 2k+ mindhárom statból. az alapsebzésétől függően lehet használható, vagy sem. craftolni tudsz szerintem jobbat.
-
clear sky challengeből
medved (Unforgiving, Ferocious, Destructive) -
fyi, két napja írtam be az infót ugyanazt a reddit hszt linkelve. ő nem erre válaszolt, hanem egy off- és flamegyanús hsz-re, miszerint még a dayz-t is többen játsszák.
@Kopasz112: írj az ubisoft supportnak, hogy mi van. szerintem a hátizsákos cuccot ne említsd, a rendőröknek sem vallunk be gyorshajtást.
van live chat, ott viszonylag gyorsan válaszolnak.
-
a hiányos patch notes keletkezhet úgy is, hogy pl. a commitnál elfelejtik kitölteni a javításra vonatkozó mezőt, vagy ennek tartalma valahogy elveszik. pl. ha a fix több részből áll, és ezt a mezőt csak az egyik tartalmazza, amit rollbackelnek, és újra beküldéskor már nincs kitöltve.
ezer meg egy hülye oka lehet. de én pl. kézzel is szelektálom, nem kötöm az ügyfél orrára, hogy vannak olyan hibák is, amiket ő nem vesz észre. -
a datamining mindig érdekes, mert olyan dolgokat is lehet találni, amiket a fejlesztők jó okkal (!) direkt módon nem szoktak a játékos orrára kötni. ki lehet persze találni, de pl. loot táblát, súlyokkal sehol sem láttam még changelogban.
btw, nemcsak ez maradt ki a changelogból, hanem más is, ami érdekes lehet:
- 20% elite protection cap
- police-up talent (skill kills have % chance to refill ammo) down to 10% from 25%.
- scavenging buff.lesznek majd (egyszer) új fegyverek is:
HK121 LMG (afaik ez van az egyik teaser videóban is)
SVD marksmen rifle (aka dragunov)
AA12 shotgun (1.3ban várható)
PP19 SMG (aka bizon)
UMP SMG (\o/) -
válasz
Spancho #18686 üzenetére
holnap lesz. újra megpróbálják aktiválni a clear sky-t.
[Changelog] June 9th maintenance
Here is the list of changes to be implemented with the June 9th maintenance:
Fixed instances of players being teleported automatically to the Safehouse/Checkpoint in some areas of the DZ06 and an electronic store in the Open World
Moved the no-respawn zone at the entrance of Clear Sky to reduce the risk of players mistakenly entering the Instance before the group was formed
Activated Clear Sky Challenge Mode -
kalibrálás 101
- a kalibrációs állomás a phoenix credites vendor melletti asztal a boo-n;
- pénzbe (sima credit) kerül mindegyik próbálkozás, és ugyanannak a tárgynak az újbóli kalibrációja többe fog kerülni, mint az előző;
- egy (értsd: egyetlen egy) statot, skill/major/minor bónuszt kalibrálhatsz újra, de azt annyiszor, ahányszor kifizeted az árát;
- az első kalibráció után a többi statot lockolja, és nem kínálja fel kalibrációra;
- csak a poolban lévő elemeket fogja kidobni, keresztbe kalibrálni nem lehetséges.pl. + turret damage helyett soha nem lesz + critical hit damage;folyamat:
1, odamész az állomáshoz, és használod;
2, kiválasztod a tárgyat, amit kalibrálni akarsz. itt alul látod xxx/yyy formában, hogy mennyi pénzed van (xxx), és mennyibe fog fájni a kalibráció (yyy).
3, kiválasztod a statot a tárgyon, amit kalibrálni akarsz. itt a jobb oldalon látod, hogy milyen elemek jöhetnek (FELTÉTELES MÓD!!!) be helyette, és milyen értékekkel.
4, feláldozod a kecskét, és elindítod a kalibrációt. amint végigfut a folyamat, ami egyébként megszakítható, mint a craftolásnál, a játék levonja a pénzt, emeli a tárgynak a következő kalibrációs költségét, te pedig a kapott eredmények közül kiválasztod a szimpatikusat.
megj.:
- az eredmények közül mindig kiválasztható a mostani, kalibrációra kijelölt, tehát nem kell feltétlenül újat választanod. viszont a pénzt mindenképpen buktad, és a következő próbálkozás is többe fog kerülni;
- legalább 4 lehetőséget fogsz kapni, ha a stat pool ennél kisebb (pl. firearms/stamina/electro csak 3), akkor lesz legalább egy, amiből többet is kiad;
- ha a stat pool nagy, nem (értsd: NEM) fog szerepelni mindegyik eleme.
remélem tudtam segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
- Diablo IV
- Gumi és felni topik
- Kerékpársportok
- LG LCD és LED TV-k
- Interactive Brokers társalgó
- Milyen széket vegyek?
- Apple Watch
- Bemutatkozott a Lexar legfrissebb, strapabíró memóriakártyája, a Blue Plus
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest