Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tonermagus

    aktív tag

    Hát én hétvégén végigharcoltam magam a technikai bétán...

    Sajnos az NDA miatt nem oszthatom meg a véleményem... Pedig igencsak kikívánkozna belőlem..

  • tonermagus

    aktív tag

    Én hatalmas nagy Wildlands rajongó voltam, bár már egy ideje nem tolom, de megjelenés után iszonyat időt tettem bele. Nagyon vártam a folytatást és Alpha-ra is kaptam meghívót. Mind a kettőn részt vettem de iszonyat kiábrándító volt.

    Ha csak annyit csinálnak, hogy kiadják újra a wildlandsot változatlan motorral és játékmenettel csak más pályával én röhögve kifizetem volna érte a lóvét. De ezért a Breakpoint-ért én pénzt nem szívesen adok, főleg nem ennyit.

    Ma is nekiülök a beta-nak mert kíváncsi vagyok hogy történt-e előrelépés de félek hogy nem :(

  • tonermagus

    aktív tag

    válasz k-adi #85 üzenetére

    Félreértesz... Én tökéletesen elégedett lettem volna egy Wildlands 2.0-val. Nem vártam semmilyen ugrást, de ezt le is írtam. Ez nemhogy ugrást nem hajtott végre de még a előző rész szintjét sem éri el sajnos :(

    Vannak benne nagyon jó ötletek nem tagadom. A tier rendszer, túlélő elemek, stb... Ezek bejönnek. Nálam a legeslegnagyobb hiba az irányítás és a játszhatóság. Kicsit olyan az érzésem mintha az irányítást egy az egyben átemelték volna egy Assassin Creed játékból... Megvan az az iszonyat nagy "delay"-es irányítás amitől hányom kell. Ez nagyon megosztó, van aki érti és érzi hogy miről beszélek, van aki hülyének néz érte. De én így nem tudok játszani vele, egy AC játéknál ez okés, de egy lövöldénél nem. Nem tudom hogy ez azért van-e mert konzolra tervezték az irányítást.

    És ugyan ez a helyzet a játszhatósággal. Legjobban célzásnál érezhető: belenézve a Red-Dot-ba hiába van 70-80 fps, 144Hz-es monitoron is egyszerűen "csúszik" az irányítás, egyáltalán nincs meg az a folyamatos "smooth" érzés. (nem a freesyncre gondolok mielőtt még nekem esnétek hogy nincs meg a 144 fps) Remélem azért valaki itt vágja hogy miről beszélek :D Elég összehasonlítani mondjuk a BO4 célzását ezzel... Tragikus

    Illetve ez Survival/Craft dolog tök jó lenne, de mi ez már, hogy átszaladok egy virágon és automatikusan felkapja??? Hát ez komoly? Ha már erőltetik ezt a vonalat - amit egyébként nem bánok - legalább nekem kellejen már felszedni azt a hülye alapanyagot. Ha esetleg ezt a menüben ki lehet kapcsolni akkor elnézést :D Egyébként ezt az automatikus falhoz "tapadást", automatikus kameraoldal váltást is ki lehet kapcsolni?

    Lehet hogy ezeket amiket most leírtam kapásból ki lehet kapcsolni esetleg állítani lehet a menüben, de a fő hiba továbbra is az irányítás és emiatt nagyon-nagyon meggondolom hogy kiadjak-e 19.000 Ft-ot...

    +1: ha belépek az "i" gombbal az inventoryba egyből a táska tartalmát hozza be, és onnan az istenért nem tudok egy szintet visszamenni csak ha átlapozok egy másik menübe és vissza :D

    [ Szerkesztve ]

  • tonermagus

    aktív tag

    válasz ForRedGlory #87 üzenetére

    WoW!

    Akkor ugyan úgy érezzük... azt hittem én hülyültem meg... Ugye hogy olyan "delay"-es az egész???

  • tonermagus

    aktív tag

    válasz beef #89 üzenetére

    Hát isten bizony ha ezt orvosolná megjelenéskor egy driver frissítés akkor egye-fene megvenném :D

  • tonermagus

    aktív tag

    Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy 2019 év végén hogy lehet kiadni egy játékot ilyen grafikával ... Hát hogy néz ez kis édes istenem....

    Jó, a külső erdős helyszínek elfogadhatóak, de a belső helyszínek iszonyat sivárok, kidolgozatlanok (pl. a béta elején a bunkerek, hát az valami iszonyat...)

    Ha már futószalagon nyomják a gyakorlatilag egyforma játékokat (Far Cry - Assasins Creed - Division) akkor egy kicsit azért fejlődhetnének valamiben.

    [ Szerkesztve ]

  • tonermagus

    aktív tag

    Egy kis szubjektív vélemény a játékról egy Wildlands FAN szemszögéből:
    - Irányítás borzalmas. Kifejezetten a fedezék mögötti mozgásra gondolok. Érdekes a Divison2-ben tök jól megcsinálták, ha már ennyire egy kaptafára készülnek a játékok az Ubinál akkor nem értem a jó dolgokat miért nem viszik tovább. Egyszerűen idegesít, hogy fedezék mögött nem tudok normálisan forgolódni, pillanatok alatt kicsúszok a fedezék mellől, stb. Többször estem be textúra alá, a lefele bukdácsolás eleinte vicces volt, most már inkább zavaró. A karakter mozgása még mindig "delay-es" (Ez a konzolos port miatt van) és szerintem túl közel van a kamerához a karakter.

    - Járművek. Borzalom, komolyan inkább kerülöm a használatukat. Eleve a hangok kiakasztanak. Bár ez a Wildlandsban is így volt. A motor pl. olyan mintha elektromos lenne, semmi komoly dübögő motorhang.

    - Gépi intelligencia... Hát eléggé vegyes. A wildlandsot én a legnehezebb fokozaton játszottam, a HUD-ról kikapcsoltam mindent ami ellenféllel kapcsolatos, és mark-olást is kikapcsoltam. Hát itt azért van nehézség ha "normálisan játszol". Ez számomra azt jelenti, hogy nem úgy játszom hogy lelövök pár embert messziről, majd körbefutom a bázist és másik odalról lelövök még 1-2 embert és ezt ismételgetem amíg mindenki meg nem hal. Illetve nem használom ki az AI hülyeségeit... Úgy elfoglalni egy bázist extremen hogy ne riadóztassanak és ne exploitolj hát elég kellemes kihívás.

    - Gear Score. Hát ez vegyes. Alapjában véve én szeretem az ilyen gyűjtögetős, karakterfejlesztős dolgokat. A division2-ben is tetszett, bár nem tudom elképzelni azt, hogy ebben a játékban legyenek ilyen Buildek. Viszont az nem tetszik, hogy percenként cserélgetni kell a tárgyakat mert minden sarkon esik egy jobb fegyver a jelenleg használtnál. Így tényleg nem sok értelme van. Az ellenfelek szintjét sem tudom eldönteni hogy jó-e vagy rossz. Azért néha idegesítő, hogy egy nagyobb szintű bázist nem sok esély van kiírtani. Általában egy lövésből megfekszem ha észrevesznek. Illetve egy kérdés: az bázison köröző drónokat hogy tudom kiiktatni anélkül hogy észrevennének???

    - Töltési idő felháborító. Nem is emlékszem utoljára mikor ültem ennyit töltőképernyő előtt... A játék elejére ez még jobban igaz. Komolyan minden beszélgetés előtt szürke képernyőt kell bámulnom több másodpercig??? Csak tudnám hogy ez honnan jött, hiszen az AS, Div esetében pl. semmi ilyen probéma nem volt.Ha odamentem valakihez töltés nélkül tudtam vele beszélgetni. Ráadásul 1-2 napja néha meg-meg akad pár másodpercre a játék.

    - Grafika teljesen elfogadható. Belső terek kopárak, a külső helyszínek szépek megfelelő grafikai beállításon. Bár szörnyen optimalizálatlan. 1440p-ben nemigen megy 80 FPS felé a játék de még így is az az érzésem, hogy lassú, delayes. Nincs meg a folyamatos "Smooth" érzés. Bár gyanítom hogy ez is a konzol port miatt van...

    - Bugok/logikátlanságok halmaza: néha nem tudok lőni... Ahogy észrevettem csak közeli ellenfeleknél jön el a hiba. Célzok rá, nyomom a lövést de semmi... Nem, nem azért mert meglőtt... A már említett mászást is megcsinálhatták volna jobbra, de együtt lehet élni vele. Az egyik legidegesítőbb dolog amikor az összeszerelő csarnokban - ahol szörnyen hangos gépek dolgoznak, kattognak, csörögnek - meghallják a lépteim zaját :D Nemááár, ez most komoly? Ez nagyon fáj...

    - PVP kellemes csalódás. Igaz nem sokat játszottam vele mert alapjában véve PVE párti vagyok de tetszett. Bár lényegében az egész egy Sniper War. Ettől függetlenül nem sok jövőt jósolok neki. Hamar el fog néptelenedni a PVP mód.

    - Frakció háború kicsit hiányzik. A wildlandsban tök jó volt hogy mentem és hirtelen egy nagy harcba csöppentem. Itt egyenlőre nem találkoztam ilyennel (lehet később lesz), eltekintve a kiszabadítható foglyoktól, akik egyedül Rambo-t játszva kiszabadításuk után nekiindulnak ki írtani a bázist :D Rohadt kiábrándító, hogy bárhol megállok tuti hogy rálátok egy ellenséges csoportra aki vagy egy kocsit szereltetnek egy helyivel vagy motorok mellett trécselnek. Hiányoznak a nagy falvak, ahol zajlik az élet... Itt csak motorok, autók, bázisok, vannak... Egyenlőre... Külön idegesítő számomra Drón, ami elhalad felettünk. Eleinte paráztam tőle, most már inkább csak zavaró hogy már megint hasra kell vágnom magam és belefetrengeni a sárba.

    - Menü nagyon nehezen átlátható/értelmezhető. Nem is értem miért így oldották meg ezt a Fő küldetés/Mellék/Frakció/PVP/stb elrendezést. Néha nagyon elveszettnek érzem magam, azt sem tudom hol tartok, mit miért csinálok. Ezek a Clue-k is eleinte jópofák voltak, most már inkább a nem tetszik kategória, bár ez szerintem nagyon megosztó.

    A wildlandsban imádtam a nagy világot, egyszerűen késztetést éreztem arra hogy mindent felfedezzek, mindent feloldjak. Itt ez nincs meg. Egyhangú az egész játék. Bármerre megyek a már említett motoros/autót szerelős ellenfelekbe botlok. Nem érzem hogy élet lenne a szigeten. Nem fog meg a bugyuta sztori sem, a wolfok története sem.

    Valaki itt egyszer írta, hogy nem javasolja a megvételét egyenlőre senkinek. Hát neki volt igaza. Ha lenne más értelmes játék, illetve nem tisztelném ennyire a Wildlands-ot szépen félre is tenném.

Új hozzászólás Aktív témák