- One mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Jövőre ismét csak három Galaxy S csúcsmodell lesz?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
Betarthatod, csak éppen a forgalom nem tartja be, és így baromi kényelmetlen lesz közlekedni. Itt egy egész jó cikk egy tesztelő tapasztalatairól.
-
stellaz
veterán
Pontosan mitől kivitelezhetetlen, hogy 50-el mész az 50-es táblánál? Én általában betartom a sebesség határt, aki meg türelmetlenkedik az vagy megelőz vagy türelmetlenül jön mögöttem.
De tudod mi az érdekes? Ahol tök indokolatlanul (zqajvédelemre hivatkoznak, úgy hogy egy erdő meg hőerőmű van az út egyik oldalán, a másikon meg ugyanolyan házak, mint mindenhol máshol, ahol 50-et lehet menni, gondolom itt lakik a polgármester vagy valamelyik képviselő) van egy 30-as tábla kispesten, na ott állandóan mérnek és fura módon be is tartja mindenki a sebességet. -
Ezekiell
veterán
Ültél már autóban, ami automatikusan betartja a sebességhatárokat minden esetben (kivéve természetesen a vészhelyzetek)? Ez is a kresz része, nem mehetsz 60al 50es körzetben pl. Na sok szerencsét az ilyen közlekedéshez
Szóval ez ennél kicsit komplexebb, csak papíron működő ötlet ez így.
Ettől még az FSD egy hazugság, és életveszélyes hazugság.
-
stellaz
veterán
-
azbest
félisten
Így is van. Ha az emberek is betartják és nem tolnak le az útról, mert ők jobban tudják, hogy mennyivel lehet túllépni, megkerülni, áthágni a szabályokat. Máshogy fogalmazom: az emberek szerint a robot nem veszi fel a forgalom ritmusát*.
Mondom: az a baj vele, hogy túl életszerű és az emberek átlal megszokott mérési hibahatárok alkalmazását be lehet kapcsolni. *: a ritmusnak mondott dolog az, hogyan lépik túl a szabályokat.
Szvsz lehetne olyan ellenőrzés, ahol a legkisebb áthágást is mindenkinél számonkérik. Más kérdés, hogy forradalom lenne belőle.
-
stellaz
veterán
csak van egy óriási különbség
ha vezetőként átlépek egy szabályon, akkor az az én felelősségem, kerültem ki buszt a záróvónalon amolyan életszerű módon, de 5 ezerbe fájt ez a történet
ha az autó átlép programozottan egy szabályt, az kinek lesz a felelőssége? és ha ezt így legalizáljuk, akkor tulajdonképpen minek is van a szabály? -
azbest
félisten
az a hatóság baja, hogy túlságosan emberszerűen vezet
Ahogy az embereknek sem betonfal a záróvonal vagy bizonyos közlekedési helyzetekben ideiglenesen átlépnek sebességhatárt, ha nem a szembejövő sávban csorogjon például előzött autó mellett.
Aztán persze lehet embereknél sem helyes ez, de az biztos nem életszerű, hogy hard limitként kezeljen olyasmit, ami embereknek sem az a normál közlekedésben. Van persze sok szitu, amikor ha gépként viselkednének az emberek, akkor megállna a forgalom és mindenki dugóban ragadna.
Ez még mindig jobb "visszahívás", mint korábban az, hogy a hatóság szerint nem lehet hallani az autót érkezését, ha hangosan szól belőle valami zene
Valamelyik államban kell zajgenerátorral autó zúgás hangot adni és mivel a hangos dallam elnyomja azt, így szerintük nem érzékelhető, ha érkezik. A hangok is ezt mondták
-
Flashback
addikt
válasz
szupermacs #37 üzenetére
Ès a reklámot mi adja el?
-
stellaz
veterán
válasz
#48584626 #34 üzenetére
azért ez egy érdekes gyakorlat, mindenestre övezető autó esetében meg külön mókás
Mondjuk ha nagyon belegondolok a tesla (is) ezzel kiválóan ledobja a felelősséget magáról. Ha a tulaj ezt így állította be, akkor szava nem lehet, ha baleset történtm hiszen amúgy is éppen gyorshajtott az autó és ráadásul ezt rendszeresen tette, tehát az iilető notórius szabályszegő.
-
worxland
addikt
válasz
SindaNarmo #26 üzenetére
Nyilván nem, de ezt te is tudod, csak adod a hülyét. Ami nem az én problémám.
-
stellaz
veterán
-
SindaNarmo
tag
Az hogy ezeknek az lenne a lényege hogy szabályosan közlekedjenek. Ha a user szabályt akar szegni nyomja meg a gázpedált. Szóval ja, azért mert a felhasználók ezt kérték, baromság volt bele tenni.
Szóval ha elég sok felhasználó kéri akkor bármilyen baromságot beleraknak bármennyire szabálytalan is?
-
worxland
addikt
válasz
FireKeeper #22 üzenetére
Ez érv? Mire? Vagy csak troll-üzemmódban vagy?
-
gabor7th
addikt
Ez mondjuk jó lett volna mielőtt kiengedik őket az utakra.
-
worxland
addikt
"Az meg külön vicces, hogy a tesla nem tartja problémának, ha az autó átlépi a sebesség határt..." - csak akkor lépi át, ha Te, mint sofőr ezt direkt beállítod a szoftverben, és ott is maximalizálva van, mennyivel lépje át. Szóval nem igazán értjük, mi a külön vicces benne. Pláne, hogy eredetileg nem volt ilyen opció, a felhasználók külön kérésére került bele. Ja, hogy utána kellene olvasni...
-
opr
nagyúr
Ugyanazt, mint amikor barmilyen mas auto tulajdonosa nem megy el a visszahivasra. Semmit. A tulajokat itt nem koti semmi, csak a gyartot. Ki kell kuldeni az update-et, meg ha esetleg xy autot nem ernek el, akkor annak a tulajdonosat ertesiteni kell, hogy van ilyen, es vagy lepjen fel internetre vagy jojjon be es kesz. Vagy bemegy vagy nem, a gyarto reszerol megtett mindent, amit a torveny elvar, aztan ennyi.
-
opr
nagyúr
De van. Hivatalosan visszahivasnak szamit. Igen, orbitalis f@szsag, mert ha logikusan belegondolsz, nem hivnak semmit sehonnan sehova, de amikor kitalaltak a torvenyt meg a hivatalos nyelvezetet, internet se letezett meg, nemhogy OTA update.
Ami miatt fontos, hogy visszahivasnak legyen titulalva akkor is, ha egy sima OTA update, az az, hogy egyreszt arra, hogy szotfver update nincs semmi torvenyi kotelezettseg, arra hogy visszahivas meg van, masreszt igy bekerul a megfelelo adathalmazba az intezkedes.Szoval most az van, hogy vegulis igen, kattintasvadasz is a cikk, meg nem, nem is az, mert vegulis igaz.
Mondjuk reszleteknek orultem volna, hogy akkor most mi lesz a rendszer sorsa hol meddig hogyan. -
F.E.K..
senior tag
válasz
razorbenke92 #5 üzenetére
Újságíró mondani naaaagy... lenni sok kattintás, érteni...
-
-
F.E.K..
senior tag
Miért kell visszahívás? Nem az az egyik nagy extrája a márkának, hogy minden jármű központilag frissíthető?
Egy kanyar stabilitási problémát megoldanak update segítségével, de ehhez fizikai hozzáférés szükséges? Meg kell húzni/lazítani pár csavart, vagy mi?
-
Vagyis akkor nincs semmilyen "nagy visszahívás", hanem csak egy szoftverfrissítés, amit este a garázsban megcsinál beavatkozás nélkül...
Új hozzászólás Aktív témák
ph Amerikai hatóságok nyomására szoftverfrissítés idejére visszahívja a "teljes önvezető" rendszerrel felszerelt 362 ezer autóját a Tesla – derült ki a csütörtökön megjelent dokumentumokból.
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One mobilszolgáltatások
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lightyear - befektetési app
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- FÓLIÁS! LG UltraGear 27GS95QE-B OLED GAMER Monitor! 2560x1440 / 240Hz / 0.03ms / G-Sync / FreeSync
- FÓLIÁS! LG UltraGear 32GS95UE-B OLED GAMING Monitor! 3840x2160 / 480Hz / 0,03ms / G-Sync / FreeSync
- FÓLIÁS! LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B VA Monitor! 5120x1440 / 240Hz / 1ms / FreeSync
- FÓLIÁS! Inno3D RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK!
- TUF F15 FX506LU 15.6" FHD IPS i7-10870H GTX 1660 Ti 16GB 512GB NVMe + 2TB HDD magyar vbill gar
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Új Apple iPhone 16 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest