Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Rugalmas OLED panelre válthat a Samsung Galaxy A57
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Aranyozott különkiadást kapott a Red Magic 11 Pro+
- OnePlus 15 - van plusz energia
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucsupeti
senior tag
válasz
Teasüti
üzenetére
Ahogy ismerkedem a Tasker-al látom hogy lehet külső programokat, scripteket is irni hozzá és azt felhasználni. Programozó vagyok, úgyhogy utánanézek ennek a dolognak. Javascript-el is ki lehet olvasni az EXIF-et. Szerintem ha lövök egy automatikus beállításokkal egy képet és kiolvasom az Shutter Speed-et és az Aperture értékeket, akkor abból lehet következtetni hogy a fényképező automatikája milyen fényviszonyokat "tapasztalt". Utánajárok a témának.
Köszi a hozzászólásokat!Teasüti: ahogy írtam jelenleg egy célszoftvert használok a fényerő automatikus állítására. A neve Lux Lite. Van Pro változata is. Szóval ezzel tökéletesen működik az előlapi kamerával méri a fényt és korrektül állítgatja is. Tud periódikusan is mérni adott időközönként, de én úgy használom hogy akkor mérjen amikor bekapcsolom a képernyőt. Nagyon hasznos kis app, de a Tasker éppen azért tetszik, mert gyakorlatilag az ilyan hasznos kis utilityket lehet kiváltani vele. Óriási lehetőségeket nyújt ahogy egyre jobban belemerülök...
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Tasker - AZ Android alkalmazás
- AKCIÓ! LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K 144Hz IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Eladó EVGA GTX570HD 2.5GB videokártya
- Apple iPhone 15 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával