Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
válasz
tkondor #19698 üzenetére
Túl élénkek a színek mindenhol. Borderlands szériánál kajálom, itt szerintem ultragáz. Egyébként javaslom nézd meg az Evochron Mercenary-t (akár a wirágbolti werziót) ott vannak kb ekkora bolygók (ott is bejárható a bolygófelszín, igaz csak repülve), de hamar meglátod, miért probléma. Itt a videók alapján hasonlóak lesznek a méretarányok. Az Elite-re áttérve, ha figyelmesen olvasod, nem beszéltem űrszimulátorról, csak "űr feelingről" ott érezni a léptéket, látni, hogy mekkora hatalmas egy naprendszer, nem hogy egy galaxis. A bolygók mérete már most jobb mint a No Man Sky-ban. Egyébként ha procedurálisan lesz generálva az ED-ben is (és úgy lesz), akkor semmi akadálya, hogy valós méretű legyen a bolygófelszín, bár nem látom mi értelme lenne de lehetne.
-
válasz
tkondor #19698 üzenetére
Pedig szerintem dio is arra gondolt, hogy ezek a pasztelszinek, meg hogy a vécéillatosítózöld bolygóról átlibbenek a bugyirózsaszínre, az számunkra bazári színvilág. Számodra nem, oké... Arról hogy szándékosan ennyit mutatnak, mi nem tehetünk, egy ilyen videónak el kellene kápráztatni azzal hogy mi mindent lehet majd benne csinálni, és ennek fényében visszatartani az információt bukás. Ez olyan, mint azt mondani, vegyétek meg, jó lesz, higyjétek el, de nem mondunk semmit, elég ha elhiszitek. Nem, köszi. A hype-ot eléggé fel kell gerjeszteni, hogy olyanok is megvegyék, akik már lehet hogy az értékelések után hetekkel már nem vennék meg.
Nem hisszük hogy valós méretű bolygófelszínek lesznek, nincs is rá szükség. Ha adnának egy játékot, benne egy űrhajóval ahol az egész földön leszállhatnál és küldetéseket csinálhatnál (de olyan részletességben, hogy egy városban is többszázat), akkor szerinted mennyire lenne ingered bejárni az egészet? pláne ha azért magától érthetődően limitált a küldetések fajtája. A mennyiség nem egyenlő a minőséggel, és ezt már az Elite-nél is elmondtam. Nekem inkább legyen párszáz, megfelelően megkonstruált világ, ahol tényleg érzem hogy minden okkal van ott, és működik, mint 100 ezer milliárd, csupán szofisztikált generálással előállított. Az SC-ben is lesz bőven procedurálisan generált anyag, de nem a mennyiség kedvéért. Azt viszont nem igénylem, hogy egy földhöz hasonló, 510 millió négyzetkilométeres terület minden szegletére le tudjak szállni. Ott van az Elite is, amióta teljesen nyílt az univerzum, azóta kb kétszer nem voltam ugyanazon a bolygón, de nem is alakítottam ki olyan kapcsolatot egy állomással sem, mint Azeban city-vel.
-
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #19640 üzenetére
Szerintem max 2-3 a reális a többi meg NPC, és még úgy is necces, hogy mindenkinek jut érdemi feladat folyamatosan. Azért az is benne van, hogy aki szolgálni megy egy hajóra az pénzért teszi, sz'al nem az ő boldogsága az elsődleges. Aki meg haver, azzal meg jól elpofázgattok páran, amíg röpködtök. Sokszor nincs is kedvem rendesen odafigyelni a játékra, ha épp beszélgetünk valami érdekesről. Ez a felfedező hajó meg amúgy sem az adrenalin függők hajója lesz, aki meg arra vágyik az elmegy lövésznek egy katonai hajóra ahol nonstop keresik a balhét, és ott lesz is célpont.
De összességében én is elégé kételkedem ezeknek a többszemélyes hajónak a létjogosultságában, ilyen formában. Az ötlet remek, de kivitelezni... egyáltalán nem hagyományos az elképzelés, újító, amivel jó nagyot is lehet bukni, de szerencsére bebiztosították magukat az NPC legénységgel, min 1 embernek a pilótán kívül meg tuti lesz hely és feladat. -
mrfire
őstag
válasz
tkondor #19623 üzenetére
Sejtettem, hogy ez a hajófestegetés nem fog beleférni az AC1.0-ba pedig CR többször is ígérgette. Most már azt is értem miért nem lesz 10FTCM a közeljövőben, mert UK-ban van.
(#19634) Drenadar
Ja, engem sem érdekel nagyon, csak mikor mondta, hogy benne lesz már arra gondoltam, hogy ez úgysem fog beleférni, hisz jó, ha idén megjelennek az ígért hajók. -
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #19585 üzenetére
Ez ilyen alkalmi dolog, hogy most lesz egy ilyen műsor, mint legutóbb a 10 for the writers, vagy ez mindig is így volt, hogy nem CR felé mentek a kérdések, csak párat kiválasztott, amit ő akar megválaszolni?
Nekem annyi kérdés jut eszembe napközben, de fel kéne írnom őket mert elfelejtem...
De pl arra rákérdenék, hogy mi a helyzet az emberrablással, a kalózok oldalán. Hogy egy utasszállítót megtámadva az utasokat be lehet-e pakolni pár Cutlass vagy nagyobb hajó börtönébe, aztán eladni a Stantonon mondjuk, ahol virágzik a rabszolgapiac.
Ha lesz időm/másokat is érdekel a válasz, lefordítom valamikor. Annyi kérdést olvasok, amik annyira elrugaszkodottak a valós alakulásától a játéknak, vagy kb. olyan egyértelműek, hogy ki lehet találni, mi rá a válasz. 2-3 kérdés van, ami igazán érdekes egy műsorban.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
tkondor #19297 üzenetére
Nem tudom, amikor egyszerre volt kipróbálható mindegyik, akkor elég sokat próbálgattam, és Raulblancoval értek egyet; az M50 sokkal jobban irányítható. Egérrel legalábbis mellbevágó volt a különbség. De úgy látszik, ez is ízlés, stílus kérdése, ami nagyon jó, mert kinek ez a típus passzol jobban, kinek a másik; nincs egy kivételezett, "mindent visz" hajó.
-
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #19291 üzenetére
Tízhez is tartozhatsz akár: "The new system allows any backer or owner of a game package to be part of up to 10 organizations at once."
(#19293) TESCO-Zsömle
Vagy lehetsz adócsaló. -
-
-
válasz
tkondor #19135 üzenetére
de
Amúgy Ő Sean Tracy, az engine technical director. Csak egy hangyányi tapasztalata van a cryengine-ben
-
válasz
tkondor #19129 üzenetére
Azt hogy mennyire lesz optimalizálva még, nem lehet pontosan tudni, mivel egyrészt ez nem a szokásos fejlesztői menet, hogy xy a határidő, megcsináljuk a bétát, aztán elkezdünk optimalizálni. Másrészt pedig a cryengine eleve tartalmaz egy rakat optimalizációt, meg egy rakat dolgot ami ugyan relatíve optimalizált, de lehet hogy nekik pont nem felelt meg, és ki kellett találni egy másik megoldást, ami meg még nincs optimalizálva. Szóval nem lehet szerintem belőni, hogy mennyit fognak még tudni rajta, és mennyit nem. Az biztos, hogy ez nem az a játék lesz, ami egy sima 650Ti-n meg ultrán fullhd-ban
Ez a látvány igencsak kéri a vasat, ha magas sebességgel, felbontásban és minőségben akarod tolni. Ráadásul minél nagyobb a teljesítmény, annál inkább növelhetik meg mondjuk a városok részletességét, tehát hiába 20%-ot javul a motor teljesítménye, ha 30%-al gépigényesebb maga az, amit meg kell jeleníteni.
Szóval a jó pc játék mindig úgy működött, hogy megtalálta benne a legtöbb ember azt, ami az igényeinek és a gépének megfelelt. Lehet hogy csak low-on vagy médiumon, lehet hogy csak 1680x1050-ben vagy 720p-ben, de futott játszható teljesítménnyel, míg mások lehet hogy 4k-t akarnak ultrában, és ezért hajlandóak is kifizetni a sokszoros pénzmennyiséget.
Összességében optimalizálni bármikor lehet, meg fogják is, lehet hogy jön egy patch, ami gyorsít valamennyit (mert már a fejlesztőknek is szüksége volt rá hogy jobban fusson), viszont lehet hogy egy jó ideig nem ölnek extra energiát bele. A motor is fejlődik alatt, ők pedig folyamatosan veszegetik át az újabb verziókat, de ahogy a minőség is nő, illetve a saját kiegészítéseik (amikből ugye van bőven) lehet hogy nem olyan hiper-optimálisak, így lehet hogy javulni fog a teljesítmény, lehet hogy romlani
Mindenesetre gyanítom megtesznek mindent, amit csak lehet, hogy a lehető legdurvább kinézet a lehető legjobban fusson a lehető legtöbb embernek
-
válasz
tkondor #19105 üzenetére
Minden DX11-et támogató vga támogat dx12-őt is. A tier egyedül a kérdés, van 3 tier. Az intel integrált vga-i tier 1-esek, meg az nvidiák jelenlegi zöme, a gtx9xx-es sorozat már talán tier 2... az amd-nél (legalábbis a GCN alapúaknál, tehát HD77xx felett) mind tier 3 (ez feature listában más, pl nincs limitálva az UAV-ok, leíróhalmazok, táblák mérete, száma, stb). De igazából mindegy is, mivel úgyis tier 1-2-re fognak elsősorban fejleszteni, pár effekt lehet az, amit tier 3-mal lehet majd aktiválni.
Szóval nem kell félni, akinek dx11-es kártyája van, annak menni fog a dx12 is, amennyiben windows 8 vagy 10 lesz fenn (win 7-re nem lesz dx12 jelenlegi állás szerint)A mantle is hasonlókra képes, csak kevésbé általánosan mint a dx12, kissé mélyebb szintre lehet benne lemenni, ezáltal megfelelően megírva bizonyos esetekben gyorsabb is lehet. A mantle nyílt amúgy, azaz hát hamarosan bárkinek elérhető lesz, de eddig is leginkább csak kérniük kellett az amd-től a hozzáférést a csapatoknak. Az nv és az intel is csinálhatna mantle kompatibilitást a driverükbe, nincs semmiféle hardveres korlát, ami akadályozná őket.
De teljesen mindegy is, mindkét (tehát dx12 és mantle) api-nak is az az egyik legnagyobb előnye, hogy erősen mérsékli a gpu cpu függőségét. Ma, a dx11 sok helyen csak egyszálú, és meglehetősen fekete doboz (beteszed az adatot, és nem tudni egészen biztosra, mikor jut el a vga-ig). Ebből fakadt az is, hogy a dx11-es játékoknak inkább kevesebb, de erősebb mag jobb volt, mint több, de lassabb. No meg persze hogy a fejlesztők sem feltétlen erőltették meg magukat, hogy sokszálúra írják a dolgokat. Viszont amennyiben az embernek nem volt olyan erős a vga-ja, vagy kellően erős volt a procija, ez nem volt igazából hátrány, nem volt cpu limitálva a vga. Tehát azok nem láttak a mantle-ből előnyt, akinek mondjuk egy i7 4770k mellett volt egy 290X. Viszont azok, akiknél gyengébb egymagos teljesítmény volt (akár 7850-es APU vagy az én FX8320-am), és ott volt egy erős vga mellette, azok szép teljesítménynövekedést láthattak belőle. Nálam kb 15-20%-ot hozott átlagban, de ami a lényegesebb, hogy iszonyat sokat dobott a minimum fps-en.
Egy másik előnye amúgy az, hogy végre lehet szuperpárhuzamosítani, tehát pl a star swarm demóban is meg lehetett azt csinálni, hogy minden hajó egy-egy saját AI (mint a sokezer), mindegyik önállóan lő, mozog, stb, és mindegyiket egyesével lehet kirajzolni. Tehát hajó1, lövéseid? 2 darab, kirajzolni... hajó 2... lövéseid? 3, kirajzolni...
Mantle alatt 40-60-80 ezer batch (ebbe tartoznak a draw callok is, de mások is) lefuttatható, míg dx alatt ha nagyon profi vagy, akkor talán pár ezer, esetleg 10 ezer max. Viszont a konzolokon megintcsak lehet annyit mint mantle alatt.
Szóval megcsinálták konzolra, aztán pedig a pc-s verzióban megpróbálták masszívan kötegelni a draw call-okat, hogy kevésszer, de akkor sok dolgot rajzoljon ki (mert ha van egy halom rajzolnivaló, azt a gpu gyorsan megoldja, csak a dx11 nem szerette, ha 30 ezerszer adnak át 1-1 rajzolnivalót, ő inkább azt szerette ha 2-3 ezerszer adnak át 10-et. Remélhetően ez majd csökkenti az optimalizálás időigényétMindegy, lényeg a lényeg, minden mai modernebb vga dx12 képes, a legtöbb radeon még mantle képes is.
Viszont az SLI és a Crossfire mindig problémaforrás, ezzel szembe kell nézni. És ebbe beleérthető a dual gpu-s vga-k világa is. Mivel mindkét gpu-nak ugyanazokból az adatokból kell dolgoznia, így persze a 2 darab 2 gigás vga az 2 giga videomemória, és a motornak is támogatnia kell valami megfelelő leképezést pl AFR-t, tehát egyik képkockát az egyik, másikat a másik rendereli, vagy SFR, ahol a képkocka egyik részét az egyik, másikat a másik vga. Előbbit manapság nem igazán szeretik támogatni, mivel sok effekt nem szereti (bár ezen dobhat majd az OR), míg az SFR-nél szakadások és szinkronizációs problémák adódhatnak. Szóval egy GPU mindig jobb, mint két fele olyan erősségű. Arról nem is beszélve hogy sok játék nem is igazán skálázódik már mondjuk 2 gpu felett.
Szóval amondó vagyok, hogy egy darab, erős vga a legjobb, a procit pedig nem bántom amíg ki nem jön pár dx12-es játék, és meg nem látjuk hogy tényleg kell-e erősebb, vagy a cpu limit feloldása mellett ki tud bontakozni a vga oldal is
Nekem is Crossfire és SLI képes az alaplapom, bár nekem nem ez volt a döntő tényező mögötte.
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #19110 üzenetére
Hát nem vagyok benne annyira a témában, úgyhogy nem árt ha mások véleményét is kikérdezed, de az én 670-em egy fokkal erősebb és már letettem róla, hogy vegyek mellé egy másikat. Inkább vennék egy erős kártyát 4-6 giga memóriával, de nem is a mostani 300-as sorozatból, inkább az utána jövőből.
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #19108 üzenetére
Nem lehet, és igazából variálni sem érdemes a számokat egy szérián belül, mert a leggyengébb kártyához fog lelassulni a többi is. csak ugyanolyanokat érdemes egymás mellé tenni.
Én még aggódom egy kicsit az ilyen dupla kártyás rendszereknél az olyan hibák miatt, ami a két kártya rossz szinkronizációja okoz, nem jut eszembe, hogy hívják ezt, de egy azt olvastam egy harmadik kártya megoldja a dolgot. Bár lehet annyira nem kell félni ettől, mert sok kétkártyás rendszerről látni videót, és nem azt hallom, hogy állandóan panaszkodnának. Azt hiszem ezt magamnak kell majd megtapasztalnom, ha oda jutok.
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #19102 üzenetére
Nézd meg most, hogy teljesítenek egy 290 ellen és nézd meg generációnként kb hány %-ot emelkednek a teljesítmények. Mondjuk ha egy 290-nél ez a két 270 10-20%-al erősebb lenne és két generáció között általában van egy 30%-os ugrás, akkor kicsit lesz rosszabb a 390-nél. De nem nagyon bújtam mostanában a benchmarkokat.
-
Mrgyergyo
tag
válasz
tkondor #19062 üzenetére
Csak akkor így mi értelme van az AI karaktereknek? Ez a dolog úgy látom akkor meg náluk se nagyon tisztazot... Fejj, remélem nem "rontják" el így a dolgot.
A probléma, hogy jövő év közepétől Kanadába koltozom, előtte még nemzetokizbe fogok kamionozni ha belföldit nem találok. Így nehéz innen valakivel össze egyeztetni azt a kevés időt is amit játékra tudok szánni
-
Mrgyergyo
tag
válasz
tkondor #19055 üzenetére
Ez így annyira nem király... Oké, hogy multi játék meg stb, de ne kelljen már Idris alatti méret osztályba raeroszakolni az emberre egy másik ember jelenlétét a hajón. Jó lehet túl reagalom, de ha ezt hamarabb tudom akkor nagyon elgondolokozom azon, hogy megerie megvenni
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #19053 üzenetére
Akinek ekkora hajóra van pénze az, amúgy is venne rá NPC-ket. A tornyokat eddig sem lehetett volna használni legénység nélkül. Ha üresen hagyná valaki őket az meg élből egy halálos ítélet, ha harcra kerül a sor. A legénység nélküli hajó egy olyan lehetőség lett volna, amivel úgysem élt volna szinte senki.
(#19052) Bibgr0
Azt én is akarom! Délután megnézem ezt a játékot.
-
válasz
tkondor #18879 üzenetére
hát meg hogy nem csak az lesz, hogy kilövök egyet és a rakéta onnantól azt követi, hanem ennél szofisztikáltabb, mert csak zajt bocsájt ki (mindenkinek), ha ez a felhő nincs a rakéta és te közötted, akkor nem veszt el téged mint célpont, de ha át is megy, utána keres újat, ha talál...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tkondor #18789 üzenetére
A régi elképzelés szerint csak ágyban lehetett volnak ilog-olni, ám az ágy nem volt hajóhoz kötve. Ha nincs a hajódon ágy, akkor a legközelebbi űrállomáson/pihenőhelyen logolhattál volna ki, vagy kilogolás esetén a gép automatikusan odarepült volna.
Ami persze megint csak egy felfújt, műprobléma. Egyáltalán van olyan fekhellyel nem rendelkező hajó, amivel el lehetne indulni akkora útra, hogy ez tényleges problémát jelentsen?
-
válasz
tkondor #18728 üzenetére
Aha... persze ezeket a csavarásokat ne elképesztően nagynak gondoljátok, pár fokot lehet csak jobbra-balra csavarni, de elég az a finomításokra. Ezért is célszerű játszani az érzékenységgel, hisz azzal csak kicsit mozdulsz, míg a döntések és a pitch nagyobb szögű kilengés (és ugye mind 0-255-re képződik le)
Manapság a legtöbb joy (kivéve a régebbi CH-kat meg a force feedback-eseket tudtommal) csavarható is.
-
válasz
tkondor #18704 üzenetére
Itt és az ED fórumban többünknek van hotas x-e, és mindenki dícséri. Persze nem egy Warthog, de 15k-ért nem is ezt várja el tőle az ember. műanyag, sőt olcsó műanyag, megvan a régi gagyi játékos hatása néha, de az ember pillanatokon belül elfelejti
Illetve próbálhat jobbat keresni, de azt 2-3x-os áron belül tutira nem talál. Legalábbis lényegesen jobbat, precízebbet nem.
-
duvi
nagyúr
válasz
tkondor #18701 üzenetére
Én is Hotas X-et használok, kb. 3 hónapja. Nagyon meg vagyok vele elégedve
Csak egy gondom van. Hamar "elfogytak" a gombjai
A 12 gomb az elején soknak tűnt, aztán menet közben kezdett szűkös lenni a keret. Ár/érték arányban, szerintem a legjobb vétel jelenleg. Én is olvastam a T1600M-ről sok jót, de ha SC-hez vagy ED-hez keresel vezérlőt, akkor felejtős. A gázkar szerintem nagyon súlyos érv az X mellett, a T1600M-el szemben.
-
válasz
tkondor #18682 üzenetére
Én is kutattam anno, és azt láttam (és most már használva tanusíthatom is), hogy a Hotas X az egyik legjobb választás 14k körül. Ha csak joy kell ugyanennyiért, akkor Logitech Extreme 3D Pro, következő kategória kb az x52, majd a kb 50-60k-ba kerülő hotas-ok (x55 vagy ch flightstick + ch pro throttle). Végül a warthog kb 120k-ért összesen.
Illetve mondták, hogy a saitek joy-ok, főleg amióta megvette őket a madcatz, erősen lutrik, van hogy elmegy 2-3-4 évig, van hogy egy év alatt tönkremegy. Ezért javasolják nagyon a CH termékeket, nem szépek, nem villognak és nem design-osak, de masszívak, tudják amit kell és nem ritka a 10 évig is elhasználható ch joy. Sajna 30k körül nyit per elem (gázkar vagy joy).
Ennek ellenére a Hotas X egy remek joy, különösen az árához képest.
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #18621 üzenetére
Köszi! Nekem adhatsz, lehet majd megnézegetem őket, bár elég nagy mennyiség. Eddig egyedül a támogatáson kívül, (ami tök jó dolog, jó, hogy vállaltad) csak a 10 for the chairman-ban látom a jó dolgot, hogy bekerülhetnek oda a kérdések. Ha itt beszélgetünk valamiről esetleg, rajtad keresztül eljuttathatnánk CR felé, az remek lenne.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
tkondor #17934 üzenetére
Ahogy látom erről a connieról sincs túl nagy érdeklődés... így nincs sok esélye... a 3D nyomtatás még érdekes lehet, de ahhoz meg egész jól kell tudni makettet festeni, hogy ne egy faragott szappanra hasonlítson, nem?
+1: miért te tudsz otthon vagy valahol 3d-ben nyomtatni?
-
Diopapa
addikt
válasz
tkondor #17832 üzenetére
Nem telhetetlenség kérdése, de jogos elvárás szerintem, hogy értékben a legközelebbi repülhető hajót kapjuk. Ez egyébként a Hornet jelenleg (10$-al drágább). De mivel drágább hajót nem adnak, szerintem elvárható, hogy az értékben alatta legközelebb állót adják oda. Arról nem beszélve, hogy a 300i kb használhatatlan. Beolvasztani meg hülye lennék hogy elbukjam az alfa hozzáférésem. A "végigpróbálgatásról" meg annyit, hogy a hangároknál az összeset meg tudom nézni. Akkor most?
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz
tkondor #17447 üzenetére
Mindig vannak specialisták, szerintem itt jönnek képbe a klánok. Ez is úgy működhet jól, ha csapatban dolgozunk szerintem sokkal eredményesebb és élvezetesebb a játék, ha egy jó csapattal játszol. Én is inkább pilóta szeretnék lenni de van régi századtárs aki lövész lenne inkább stb.
Üdv: Drebil
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #17437 üzenetére
Én ezt úgy mondtam, hogy én sem vagyok egyáltalán nagy FPS-es, de akármennyire is tudom, hogy szeretni fogom a karakteremet, simán bemegyek vele a harcokba, max nem olyan őrül öngyilkos módon, ahogy más játékokban tenném.
Külön öröm lesz nézni, hogy kap egy lövést azt hátrahúzza valaki befoltozza, műkezet kap, implantokkal tömik tele. Az EVE-ben is ilyen égési sérült arcot választottam ki anno. Nem sajnálom a karaktert, ha szenved egy kicsit, hozzátesz a történetéhez, ha meghal akkor az utód majd hoz egy kis változatosságot.
Annál inkább sajnálnám, ha a hajó veszne oda, de az más kérdés, hogy közös akciózás alatt mit viszek magammal, de kb. kidokkoláskor lehet már jobb is lenne úgy tekinteni rá, hogy ezt a hajót a vesztébe viszem.
(#17436) 77.PX_Drebil
Üdv közöttünk! Sajnos a kérdésre pontosan nem tudok válaszolni, annyira technikai jellegű, hogy a 10 for the Chairmanban lenne rá esély, hogy CR megmondja, hogy képzelik el az ilyesmit, pár "talán" és "lehetséges" szó keretében.Azt viszont tudom, hogy a kilogolással úgy vannak, hogy csak ágyban lehet (ha van a hajón). Akkor tűnik el a játékos a játékból, illetve a Hangárban (otthon). Ha így harc közben tűnik el valaki, azt tippelném, hogy a játék bent hagyja a karaktert és lesz vele, ami lesz. A jobbik eset, ha hátul ül, és akkor legalább le tudtok szállni, de lehet a pilótát is ki lehet dobni ilyen esetben a székből. Az viszont valószínűtlen, hogy eltűnjön, és visszalépéskor feltűnjön. Ahogy ismerem az SC álláspontját előbb fogják hagyni, hogy egy mozdulatlan karaktert simán fejbe lőjön az ellenség, minthogy ilyen eltűnök-feltűnök jellegű ki-be logolgatás történhessen. A leglogikusabb az lenne, ha egy AI venné át a helyét addig.
Olvastam is erről az RSI fórumon, hogy szeretnék, ha ez így működne, hogy ilyen esetben az AI veszi át ideiglenesen a karakter irányítását, illetve ez egy bekapcsolható funkció lenne, ha a gyerek magára öntötte a kakaót, akkor ne kelljen "otthagyni" a többieket a pácban, hanem alapszinten egy AI irányít.
De nemrég volt róla szó itt, hogy lesznek csak AI vezette accountok/pledgek, amikről előre meg kell mondani, hogy AI kezeli, így lehet, hogy a játékos szerepét nem veheti át majd egy AI akár ideiglenesen sem, pont azért hogy ez a két dolog ne mosódjon egybe, hogy egy account csak AI vagy csak játékos irányítása alatt állhasson. De ki tudja mit buliznak ki maguknak a támogatók. -
mrfire
őstag
válasz
tkondor #17434 üzenetére
Én pont nem egyik csatából a másikba szeretnék ugrálni. Bár az is jó csak úgy FPS-ezni, fogok is biztos, de nem ezzel fogom tölteni minden időmet. Pont az nyűgöz le benne, ami téged nem, hogy egy űrcsatából FPS harc alakulhat.
Nem csak az 1v1 kalózkodásban lesz nagy szerepe. Ha egy űrállomás megszállásáról van szól, akkor mindenképp FPS módban kell letenni a pontot a csata végére. De egy gyár/bányateürlet elfoglalásánál is hasonló lehet a helyzet, illetve egy nagyobb csatahajó körül ha már minden ki van lőve, de a támadóknak kifejezetten az a hajó kell, és a lehető legjobb állapotban, akkor át kell menni rá és FPS-ben megszerezni.
Lehet azok, akik egyik csatából a másikba ugrálnak ilyen harcokban is találhatják magukat bérkatonaként. Még azt nem tudom, hogy a folyamatos FPS/Dogfight imádóknak milyen csatákat találnak ki, amikben állandóan részt vehetnek, akkor is ha a világban nem történik semmi.
Ha az idegen fajok bevezetésre kerülnének, akkor rengeteg Vanduul földi csatát le lehetne játszani szinte a végtelenségig, de így idegenek ellen csak a PVE marad. -
mrfire
őstag
-
mrfire
őstag
-
Omli85
őstag
válasz
tkondor #17282 üzenetére
Semmi gond nem vettem sértésnek csak szeretem volt tisztázni a dolgot ha esetleg félreérthető lettem volna ezért is reagáltam
Az említett rétegről nekem is meg van a véleményem, de abba itt nem mennék bele#17283
Én csak attól tartok, hogy annyi mindent bele akarnak pakolni, hogy sohasem lesz kész :/ pedig egy értelmesebb relatíve komplett béta tesztnek jövőre valamikor azért már tudnék örülni. Viszont ahhoz kicsit össze kell szedniük magukat mert még mindig kicsit foghíjas a dolog szerintem. -
Omli85
őstag
válasz
tkondor #17266 üzenetére
Persze ezért is van konzolom mert én is egy retardált pc-only személy vagyok...
Egy dolog, hogy anno, hogy jött létre a szóhasználat véleményem szerint nem feltétlenül csak az általad leírt jelentése lehet de kinek, hogy mindenesetre nem támadó jelleggel és nem is trollkodásként írtam a hsz-t ^^
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
tkondor #16385 üzenetére
Tudtommal nincs már CE3 meg CE4. Cryengine van és azt fejlesztik folyamatosan.
SC-t is CE3-al kezdték csinálni, aztán már jóideje mondták hogy a továbfejlesztett enginnel dolgoznak.Pontosabban talán van CE4 megnevezés, de amit találtam videót róla abban benne van a SC is...szóval...
-
válasz
tkondor #15914 üzenetére
örülj neki, hogy nem szó szerint kell venni azt a szöveget, mert én nem tudnék most mit kezdeni 5 gyakorlócsípővel
@(#15897) Drenadar
nah, remélem így már átláthatóbb, a tudásbázisra még alaposan ráférne egy kis bővítés/újraszerkesztés de egyelőre a kategória nézet rendberakása volt a célom.
-
Diopapa
addikt
válasz
tkondor #15687 üzenetére
"de még ha hibátlanul is működik akkor is pvpben az ilyen több gomb kombináció egy parancsba való sűrítése szerintem határozottan csalásnak minősül"
Nem jobban mint a 15k-s egérpadon rohangáló 2-5-10k dpi-s teflon talpú egér brutál gyors géppel fps-ben józsika xt-jével szemben.
Szerintem ha valaki 20 éves és jobbak a reflexei mint nekem, az a csalás. Meg persze aki lelő az buzi.
-
Diopapa
addikt
válasz
tkondor #15673 üzenetére
Mondja, aki még sosem próbálta...
- Nem csak 1 parancsot lehet így kiadni, hanem parancs sorozatot is (gyk: több gomb megnyomása)
- Mi van ,ha nem egerezős vagy, hanem joystickkel nyomod és sokkal bonyolultabb a ritkábban használt funkciók miatt nyúlkálni a billentyűzethez, mint kimondani, hogy "landing gear"... -
mrfire
őstag
válasz
tkondor #15592 üzenetére
Elvégre erről szól a játék, hogy sok minden lehetsz benne. Ha azt akarják, hogy valaki versenypilótának álljon, akkor meg kéne adniuk a választási lehetőséget sok-sok hajó között és sok-sok pályát kellene készíteni. Mert így csak egy rövid móka lenne az egész, de senki nem szakosodna rá.
(#15593) Volfram42
Azt én is bírnám, ha olyan színvonalat érne el, hogy nézőként is lehet élvezni. Az E-sport mérkőzéseket is simán nézik az emberek. Ha jól megcsinálják, ezt is lehetne. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tkondor #15584 üzenetére
Beolvasztásnál az egészet adod vissza. Pack, hajó, upgrade, attól függ mi van.
Cross-Chassis Upgrade-nél viszont, akárcsak a sima Upgrade-nél a hajó cserélődik, de ezt ugye csak felfele lehet és nem visszavonható. Sima Upgrade-nek van még egy olyan megkötése, hogy csak alap hajókra lehet tenni.
sz: Ja, és az Upgrade-ek nem plusz csomagok, hanem hajó-/felszereléscsere. Szóval, ha volt egy hajód 2db Repeater-rel, és az Upgrade után 2db gatling jár hozzá, akkor gatlinged lesz, repeatered meg nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Keresek egy topikot, de nem találom!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ultrafényes Pixel karórák érkeznek
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- Eladó ÚJ Intel Core i3 10105F bontatlan dobozos processzor 3 év garancia 27% áfa
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest