- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Yettel topik
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
válasz
Hauptmann #186 üzenetére
Több is, mint kellene.
Ma is toltuk két órát, nem volt probléma, akadás nélkül ment. De majd meglátjuk, milyen lesz 1-2 hét múlva. A zombikkal nekem nem is a lag miatt van problémám, hanem néha egyszerűen nem találja el az ütés őket, hiába vannak megfelelő távolságban. Régi probléma, és akkoriban ezt is tudtuk kezelni, megvolt a rutin, éreztem, mikor nem fog betalálni az ütés, de most csak azt érzem, hogy kicsit kijöttem a gyakorlatból.
Meg aztán egy gyenge karaktert indítottam, zéró melee skillel. Szóval a zombikkal vigyázni kell.
Meg a fegyveres NPC-kkel is. Ma úgy kiszedett az egyik, hogy esélyem sem volt. Csak akkor lehetett hallani a hangjukat, mikor már fent voltam az épület tetején. Egy pillanat alatt feljöttek ők is, és egy lövés a shotival.
Tegnap is találkoztunk egy másikkal, az meg csak körbelövöldözött, de nem talált el.Vadállattal nem találkoztam még. Azoknak nagyon levették a számát már néhány verzióval ezelőtt. De ha két farkas jönne, ahogy régebben, az szerintem ezzel a karakterrel kb. sima halál lenne.
-
Peppo
őstag
0.8 óta azért voltak változások. Akkoriban jött be a radioaktív terület, aztán a főzés, meg a fame pont rendszert is átalakították. A zombik is durvábbak lettek, már bejönnek utánad az ajtón/ablakon, ha tudnak. Meg egy csomó apróbb változtatás. Jött sok új cucc, fegyverek, stb. Szép lassan a járműveket is visszahozták.
Én se nagyon toltam már az utóbbi 1-2 évben, csak be-beléptem időnként, hogy mi változott. Most talán komolyabban is fogom, ha a társaság megmarad, akikkel szoktunk menni.
De bázist építeni most sem akarok.
Iszonyat sok idő, és folyamatos felügyeletet igényel, az meg már nekem sok.
-
Peppo
őstag
Ha valaki követte a játékot eddig is, akkor a 0.9 és az 1.0 verziók közt túl sok különbséget nem fog találni. Elvileg vannak fegyveres NPC-k, de mi még nem találkoztunk velük, vagy legalábbis nem tudunk róla.
A szerver, amin játszottunk, meglepően jó volt, semmi laggolás vagy ilyenek. Ez talán az első nagy különbség az early accesshez képest, de talán a legfontosabb is. Meglátjuk, milyen lesz a teljesítmény, mikor elkezd felgyűlni a loot a bázisokon meg az elásott ládákban. Az a laggolás, ami a korábbi verziókra jellemző volt, nem lesz megengedhető a továbbiakban, mert kinyírná a játékot. Remélem, ezt tényleg sikerült megoldaniuk!
Most sokan játszanak vele, és aránylag pozitív visszajelzések jönnek. Hogy aztán merre tovább, milyen egyéb játékelemekkel lesz (vagy már lett) kiegészítve a játékmenet, azt majd meglátjuk. Ahogy azt is, hogy mi lesz a szerverekkel, esetleg átvihetők-e karakterek egy kihalt szerverről egy másikra (legalább official szervereknél), arról egyelőre szó sincs, pedig szerintem hamarosan sokaknak fontos lesz, mert az biztos, hogy némely szerver ki fog ürülni, míg másokon sokan maradnak. Ez eddig is így volt, de mivel itt a karaktered is fejlődik (ráadásul elég lassan), aligha örülne bárki is, ha ki kellene dobnia több hónapnyi progresst, csak mert az a szerver történetesen kiürült.
Egyelőre a raidekről sincs még tapasztalat, hogy mennyire könnyű vagy nehéz. Ezt az évek folyamán folyamatosan hangolták, egyszer nerfelve a semmiig, máskor meg agyonbuffolva.
Szerintem kell egy pár hét, hogy ténylegesen lehessen látni, hogy áll a játék. Annyi elmondható, hogy nagyobb problémák, összeomlások nélkül sikerült a start, és több órányi játék alatt nem crashelt se nekem, se haveroknak.
Egyelőre cheaterrel sem találkoztunk, de kínai van bőven az Eu szervereken is, szóval csak idő kérdése. Meglátjuk, ezt hogy tudják kezelni.
-
Peppo
őstag
Az ünnepek alatt volt mozgás, de amúgy most csendesebb időszak van. Az előző nagy patch (0.6) már vagy 4-5 hónapja kint van, az újat meg eltolták március környékére. Igazából a többség most a wipe-ot várja és a 0.7-es patchet. De azért most is lehet találni népesebb és nyugisabb szervereket is. Mi általában official szervereken toljuk, mert privát szervereken sok hülye szabályt tudnak kitalálni, ráadásul sokszor az adminok is játszanak.
Egyébként is a loot a hivatalos szervereken van optimálisan belőve. A max loot szerverek nagy része laggos szar. -
Peppo
őstag
válasz
normen82 #163 üzenetére
Sehogy. Iron sight, vagy ha találsz valamilyen scope-ot, akkor az. Pont az a lényeg, hogy ne olyan legyen a harc, hogy egy távcső nélküli fegyverrel száz méterről, csípőből lődd a headshotot.
#162szTotyy
Ha lassan is, de készül. Most már egész játszható nagyobb számú játékos esetén is, és már a nagyvárosban is felmegy 30 fps fölé.Tudtommal pár hónapja a horvát földrengésben odaveszett az irodájuk, ezért még a tervezettnél is lassabban haladtak. Ha folytatják, akkor is még kelleni fog neki 1-2 év, hogy kész legyen, de ha befejezik, simán lehet a legjobb survival fps/tps, ami a piacon van. Nekem eddig ennek az alapjai tetszenek a legjobban. De még sok munka vár rájuk addig.
-
Peppo
őstag
válasz
spank0309 #153 üzenetére
A tavaszi mélyponthoz képest most kb. háromszor annyian játszanak vele. Gyakorlatilag ott tart, ahol október-november táján. Ez elég jónak mondható. Van egy keménymag, amely kitart mellette. Ezek általában néhány szerveren gyűlnek össze, de ebből problémák is vannak, ha már túl népes a szerver. Meg kell keresni azt, amelyik tényleg jó. 50 fő fölöttin nem érdemes játszani, és az ilyen 10x loot, 10x puppets dolgok sem tesznek túl jót a játszhatóságnak.
Jönnek bele újítások. A megjelenés óta vannak már járművek, lehet bázist építeni, épületeket befoglalni. Megjelentek a női karakterek, meg egy csomó új fegyver és felszerelési tárgy, új skillek ezek használatához, craftolásához. Most variálták át a hangokat, már 1000m-re elhallatszik egy lövés, de remélem, ezt még emelik, mert így is kevés.
Endgame content viszont még mindig nincs.
-
Peppo
őstag
Abban az állapotban nem lett volna szabad kiadni. A rengeteg technikai probléma mellett (amiből még most is bőven van), a másik nagy baj, hogy nincs még mindig célja a játéknak. Bemész, lootolsz, aztán lelőnek vagy jön a wipe. De addig is kb. a pvp az egyetlen hosszabb távon is szórakoztató része, de az is elég vacakul működik.
Valami (akár kezdetleges) küldetésrendszer vagy végcél kellene bele, hogy végre legyen mit csinálni. De pont ezekről még semmi hír nincs. Apróságok jönnek folyton, amelyeknek persze örülünk (leginkább az autóknak, azok már nagyon kellettek), de a lényegről nem hallani.
-
-
Peppo
őstag
válasz
m0h0senator #130 üzenetére
Szerintem akkor is számít. Amelyik képességre semmit nem teszel, az nagyon szar lesz. Ha csak egy pont is van rajta, már elég jó. Hallásod is függ tőle, de pl. a jó lopakodás képességgel az ellenfél is nehezebben lát meg. Szóval ha mondjuk neked az észlelés minimumon van, neki meg a lopakodás maximumon, akkor tényleg csak közelről látod.
Ez a része kicsit fura a játéknak, és bár értem, mi vele a céljuk, de kicsit felemás az eredmény. -
Peppo
őstag
válasz
m0h0senator #128 üzenetére
A látótávolság elvileg skilltől függ. Ha nem tettél rá pontokat, akkor nem látsz messzire. Egyébként akár 1000 méterről is látható egy ember.
Igen, valami küldetés jellegű dolog kellene bele. Vagy legalább olyasmi, mint pl. a Tarkovban, hogy ki kell jutni egy adott ponton. Bármi, ami célt ad a létezésnek a játékban.
-
Peppo
őstag
Nem tudom, lesz-e valami ebből a játékból. Csepegtetik bele a tartalmat, és valamennyit javult a játék futása is (mondjuk a pvp még mindig erősen laggos), de még mindig nincs cél, amiért hosszabb távon érdemes lenne játszani. Az ember belép, lootol, esetleg pvp-zik, amíg ki nem lövik, vagy nem jön egy wipe, de pár nap után a fullos szerverek is egyszerűen kihalnak. És mivel nem tudod átvinni a felszerelésed másik szerverre, egy csomóan inkább hagyják a fenébe az egészet.
Folyamatosan csökken a játékosszám, és mintha nem is érdekelné őket. Tök jó, hogy van pár új fegyver, meg vannak madarak, de szó nincs róla, hogy valami célt is adnának, amiért a játékosnak küzdenie kellene.
Én nagyon lelkes voltam a kipróbálás utáni időszakban, mert szerintem ebben a játékban volna lehetőség, de most már nem tudom, lesz-e ebből bármikor is valami. -
Peppo
őstag
A kocsi megmarad, és benne a loot is. Ugyanúgy, mintha egy láda lenne. Hacsak nem nyúlja le valaki vagy nincs szerver wipe.
A kocsit nem tudod lezárni, de beteheted egy garázsba, amit már le tudsz. Persze aki ért hozzá, az fel tudja törni. Jobban jársz, ha valami elhagyatott helyen eldugod.
Tuti recept nincs. Én kiloggolás előtt magamra pakolok annyi cuccot, amennyit csak tudok. Így legalább azok megmaradnak, ha a kocsit elviszi valaki.
-
Peppo
őstag
A kulacs feltöltése működik, csak kicsit hülyén. A lényeg, hogy NE legyen a kezedben a kulacs, hanem pl. a táskában, viszont legyen az inventoryban pirossal kijelölve. Ilyenkor ha a kúthoz vagy más vízhez mész, a drink helyett fill jelenik meg, és ha rányomsz, feltölti.
A ház foglalása még nem működik, de állítólag pénteken jön egy új patch, abban talán benne lesz.
-
Peppo
őstag
Egy kicsit nagyobb lesz a pálya, mint ami most bejárható.
https://www.reddit.com/r/SCUMgame/comments/9ebkz8/scum_map_is_much_bigger_than_you_think/
-
Peppo
őstag
válasz
martinkeet #82 üzenetére
A deluxe verzióban minden új karakter az első szaráskor egy random tárgyat kap. Jellemzően valami kaja, de volt már, hogy egy AK-hoz való tár "esett".
-
Peppo
őstag
Megmaradnak. Legalábbis azonnal biztos nem tűnnek el, legfeljebb idővel. Épp ma lootoltam a saját hullámat. Egyedül a kezemben tartott fegyver tűnt el, minden más megmaradt.
Lehet, hogy valaki más nyúlta le, bár ha a robot látóterében van a hulla, akkor azért nem lehetett olyan egyszerű dolga. -
Peppo
őstag
A nyomai alapján tudod követni, és újra meg tudod dobni, csak türelmesnek kell lenni, és ha a közelében vagy ismét, akkor csak halkan szabad mozogni.
Ha eltalálod a lándzsával, akkor egy idő után elpusztul. Akkor csak követni kell, és várni. Vagy ha lehetőség van, még egyet dobni bele. Ha a fejét találod el, akkor akár azonnal is vége lehet. Bár nekem tegnap egy szamár fejéről lepattant a dárda. Szóval néha furcsa dolgok vannak. -
Peppo
őstag
Remélem, nem lesz kétnaponta wipe, mert ez így kicsit idegesítő!
-
Peppo
őstag
válasz
PeeterssoN #60 üzenetére
Early access játék, persze, hogy időnként crashel. Egyébként ez is patchenként változik. Nekem első 3 napon egyszer sem fagyott le, de az utóbbi 2-3 napban többször is. Remélhetőleg ezt idővel megszüntetik.
Hogy szebb lenne a Dayz? Nem tudom. Szerintem a táj, a fények nagyon szépek, simán vannak olyan jók, mint a Dayz, és ehhez képest egész jól fut a játék. És ez ennél csak jobb lesz idővel.
Az a helyzet, hogy 17 eurót (nekem 25 mert a deluxe verziót vettem) nekem már akkor is megért, ha holnap letörölném. Tele a piac olyan 50-60 eurós játékokkal, amelyeket 10-20 óra alatt végig lehet vinni. Ebben már benne van 40 órám, és az utóbbi időben messze ez adta a legnagyobb játékélményt.
-
-
Peppo
őstag
válasz
gyuribácsi88 #34 üzenetére
Abban a 20 másodpercben látható. Akkor is, ha force quit-re nyomsz.
-
Peppo
őstag
Ha lefagy az azért tud problémát okozni. Nekem bent maradt a karakterem, és csak akkor tűnt el, mikor újra csatlakoztam. Szerencsére nem egyedül voltam, és nem tűzharcban, de azért lehetett volna veszélyes is a helyzet. Egy idő után persze biztos eltűnik, de mire a szerver felfogja, hogy kifagytál, az lehet több perc is.
Ilyenkor gyorsan újra join, és aztán futás. -
Peppo
őstag
Ha kilépsz, akkor 20 másodperc után eltűnsz a pályáról, senki sem tud támadni. Az adott szerverre visszalépve (ez lehet akár napokkal később is) ugyanoda kerülsz, ahol voltál, és a loot is marad nálad. Tehát nem veszítesz semmit. Viszont szerverenként csak egy karaktered lehet.
Van még lehetőség arra, hogy ládát építs, amibe be tudsz tenni elég sok cuccot. Ezzel az a probléma, hogy a ládát bárki más is kinyithatja. (Későbbiekben elvileg erre lesz majd jobb megoldás.) Érdemes a ládát eldugottabb helyre tenni, és akkor nehezebben találják meg. Ill. többet is lehet csinálni, így több helyre rakhatsz magadnak pár olyan cuccot, amit gyorsan összeszedhetsz, ha nulláról kell indulnod.
Építhest sheltert is, ami állítólag használható mint spawn point, vagyis újra tudsz éledni ott, így nem véletlenszerűen dob ki valahol. De ezt még nem teszteltem, így lehet, hogy nem igaz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Star Trek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elfelejtettem a film címét
- Óra topik
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari