Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Weor

    csendes tag

    Sziasztok, új fejleményekkel szolgálhatok :K

    Pár órára deaktiváltam a magyarítást (ami ugyebár valójában "csak" a kiegészítő feliratozást jelenti) és ezzel megszűnni látszott a fekete halál, aztán 1-2 quick loadnál újra előjött.

    Aztán annyit állítottam a korábbi beállításokon, hogy az Ambient Occlusiont HBAO-ra raktam, mert Nvidia kártyákhoz ez az ajánlott. 6-8 óra játék után sem volt semmi gond, sehol sem volt fekete halál.

    Aztán visszatettem a magyarítást és a Bar-ig minden tökéletesen ment, mikor is random fekete halálok jöttek több is rövid időn belül - azt figyeltem meg, hogy amikor beszélek valakivel (tehát nyitott párbeszédablak közben), már pedig itt ugye alsó hangon 4 csókával kell/célszerű cseverészni rövid időn belül.

    És akkor itt a log-ban már meg is jelent a hiba, ez e:

    FATAL ERROR

    [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
    [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
    [error]File : ui\UIXmlInit.cpp
    [error]Line : 173
    [error]Description : XML node not found
    [error]Argument 0 : other_answer_item:msg_icon
    [error]Argument 1 : ui\talk_2_16.xml

    A lényeg, hogy az alábbi képen látható egy kiegészítő felirat (a Bar bejáratánál a Duty vezetőjével állok szemben):

    A csapos ordít a hangosbeszélőn és promózza a csehóját.

    Igen ám, de a program, amikor nyitva van egy párbeszédablak, akkor nem a fenti képen látható módon próbálja megjeleníteni a kiegészítő feliratot, hanem a párbeszédablakon belül (gondolom azért, hogy el tudd olvasni, mert amúgy nem tudnád elolvasni, hiszen eltakarná a párbeszédablak). Csakhogy ekkor összeomlik a játék a picsába a fenti hibaüzenettel.

    Annyit tettem, hogy a gamedata.db0 fájlból kibugáztam a kérdéses fájlt (talk_2_16.xml) és beillesztettem az alábbi vastagon szedett plusz sort:

    <other_answer_item x="0" y="0" width="422" height="0" min_height="13" bottom_footer="5">
    <name_caption x="0" y="0" width="416" height="10">
    <text font="graffiti22" r="238" g="153" b="26" complex_mode="0"/>
    </name_caption>
    <content_text x="16" y="22" width="408" height="10" complex_mode="1">
    <text font="letterica18" r="216" g="186" b="140"/>
    </content_text>
    <msg_icon x="16" y="3" width="39" height="29"> </msg_icon>
    </other_answer_item>

    Aztán az ezzel a plusz sorral kibővített talk_2_16.xml fájlt bemásoltam a gamedata\config\ui\ könyvtárba (tehát NEM csomagoltam vissza a gamedata.db0-ba).

    Az eredmény:

    A párbeszédablakban megjelenik a csapos óbégatása :C

    Azóta semmi gond, megy minden, mint az álom :DD (igaz, azóta csak 2-3 órát játszottam).

    A korábbi két, random fekete halálnál tuti nem ez volt a gond, mert akkor sem párbeszédablak nem volt nyitva, sem pedig a logban nem volt semmi hibabejegyzés...

    Na mindegy, a lényeg, hogy legalább ezt sikerült megoldani és remélem, hogy nem lesz a továbbiakban hasonló gond.

    Ugyanezt a hibaüzenetet kapták itt a fórumon régebben többen is ahogy olvastam a natúr LA+magyarítás kombóval, nos, hát ugyanez volt az oka. Akik ez után fognak majd ezzel játszani, azoknak legalább egy kis segítség.

    És végül jöjjön egy kis kedvcsináló tájkép, mert k*rva jól néz ki :Y :

Új hozzászólás Aktív témák