Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Immolatiel

    kezdő

    Érdekes, hogy mint a Konami az SH esetében, úgy ők sem az első résszel kezdik, hanem a nagyobb sikert aratott epizóddal. Ugyanaz a minta, vagyis itt elsősorban tényleg a kaszálásról van szó, nem pedig arról, hogy a játékaikat tegyék jobbá vagy Urambocsá' a pénzszámlálás mellett esetleg az embereknek akarjanak még adni is valamit. Azért mondom ezt, mivel játszottam az első két résszel és az elsőre valóban ráférne egy kis gatyába rázás, sokkal inkább, mint a másodikra. De mint mondtam, nem ez a szempont, hanem minél többet keresni minél kevesebb munkával, minél kevesebb energiabefektetéssel (ezzel mondjuk én is így vagyok, épp csak az én munkámnak - sajnos - semmi köze a művészethez vagy az alkotáshoz :) :( ).

    A Capcom-ot persze nem azért hagytam ki, mert ők jobbak lennének: annyi a javukra szól, hogy a második epizóddal kezdték, és bár abból is kihagytak fontos elemeket, a harmadik rész felújításán látszott csak meg igazán, hogy amúgy totál tesznek az egészre, nem lényeges se a minőség, se a rajongóik elégedettsége. A negyediknél a legkisebb erőfeszítést se tették, hogy az eredeti játékélményt adják vissza, egyszerűen összeházasították a remake-ek elemeivel (pl. a késelős mizéria, a dodge-olás meg az "realisztikusabb" irányítás), így lett egy roppant reszponzív kezelésű játékból egy lomha nyomorultkodás, aminek én személy szerint még a demóját sem voltam képes végigvinni (idiótábbak kedvéért: nem, ez nem a "skill issue" kérdése, nem kell ezzel a szokott módon, azaz érvek nélkül dobálozni :D ). Az elég hitvány hatodik RE viszont már tényleg kiáltana egy újragondolásért, de mivel az nem hozta úgy a számokat, ne nagyon számítsunk rá, maximum ha már tényleg minden másból kifacsarták az utolsó fillért, akkor pedig előadhatják, hogy ők mennyire szívükön viselik a játékaikat és a játékosokat, láthatjuk, hogy törődnek a fekete báránnyal is :) ).

Új hozzászólás Aktív témák