- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Garmin topik
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iOS alkalmazások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
Dare2Live #75 üzenetére
Nem olyan dologról van szó, ami egyértelműen bizonyítható, pro és kontra.
Mas: most is benne vagyok egy prémium áras szárítógép garis ügymenetében, simán megy minden, persze a hiba egyértelműen a gyártó baklövése.
Tab S10.5 első vásárlásnál a keretén sérülés volt, azonnal rohantam vissza az üzletbe kicseréltetni, persze elhajtottak, mint a magzatvizet, mert biztos én törtem össze. Pár óra és néhány Samsunggal való levélváltás után még is cserélték, a Samsung kérésére. Akkor mondta az eladó srác, hogy ne tudjam meg, miket visznek vissza reklamációban.Én megúsztam, de ilyen hibákat nehéz lenyeletni a gyártókkal, ha nekem se jön össze, biztos morcos lettem volna. De ez egy szürke zóna, nem lehet és nem is lesz mindenkinek igaza.
-
atikó
őstag
válasz
Dare2Live #75 üzenetére
nyugi, nagyon sok dologban bakizik a csamcsung, csak ezeket igyekszik jól eltusolni, mint amikor fizetett hogy a HTC-t fikázzák, illetve 2013-ban 8 tévé családját kitiltották Amerikából és ezek a felső kategóriák voltak, nap estig sorolhatnám, hogy milyen mocskolódást művel ez a márka.
memória gyártásban, elismerem, jól haladnak de ennyi, sokan istenítik a tévéjüket, de szerintem nem szép a képük, a japánok bezzeg nyomják a fejlesztéseket mint ők a memóriájukat! -
Sza_Sa
senior tag
válasz
Dare2Live #67 üzenetére
Ez a hozzáállás nem másnak köszönhető, mint nekünk, akik annak örülnek ha sikerül a gyártót, forgalmazót jól átverni.
Nem egy történetem van az ismerősi körben ahol sikerült nem garanciális hibát ingyenesen javittatni.Ez azért nem kevés összegbe kerül a Samsungnak is, persze hogy bekeményít.
De ha te lennél a szervizes, elhinnéd az "egyszer csak elpattant az üveg, pedig rá sem néztem " típusú bejelentéseket?
Persze, egy széria hibát illik elismerni, de azért minden sérelmet rátolni a gyártóra nem lenne szerencsés. -
TestamentDNR
aktív tag
válasz
Dare2Live #23 üzenetére
Baratom S3-anak kijelzoje asztalon tartva egyszer csak elrepedt. Nem akartak garanciaban cserelni. 1 honapos levelezes, fogyasztovedelemmel, ugyveddel fenyegetes utan nyert, es becsereltek neki uj telefonra. Baratnojenek S4-e detto magatol repesztett kijelzot, megint vegignyomtak ezt, nyertek. Eroszakosnak kell lenni sajnos!
-
válasz
Dare2Live #32 üzenetére
Nem, nem minden vízben és körülmények között tesztelnek. Ez a minősítés kiadásának lehet hiányossága, hogy nem elég erős a követelmény, de például a Sony Z5-nél külön kiemelik, hogy milyen körülmények között értendő: “You should not put the device completely underwater or expose it to seawater, salt water, chlorinated water or liquids such as drinks. Abuse and improper use of device will invalidate warranty.”
Ez legalább valamiféle kommunikáció, de ennek ellenére nem tisztázzák sosem a tesztelési körülményeket sajnos.
-
janeszgol
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest