Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    félisten

    válasz Sza_Sa #69 üzenetére

    "Ez a hozzáállás nem másnak köszönhető, mint nekünk, akik annak örülnek ha sikerül a gyártót, forgalmazót jól átverni."

    uristen ilyennel takarózni. Akkor ha holnap az általad megvásárolt és gari idő alatt tönkrement termék legyen az mobil/autó/hdd/ssd visszadobja gyártó vmi kamuindokkal akkor az normális sööööt nemhogy normális de nekünk köszönhető.? muhaha

    "De ha te lennél a szervizes, elhinnéd az "egyszer csak elpattant az üveg, pedig rá sem néztem " típusú bejelentéseket?"

    Ez nem hit kérdése. És mellesleg ha egyik hétről a másikra amikor a hibás széria forgalomba került hirtelen sokszorosára nő az ilyen esetek száma az mindenesetre gyanus lenne, gyártási hibára utalna.

    De ugyanilyen eset volt amikor a galaxy s GPS antennája volt kontaktos. Ahogy kivetted újonnan a dobozából már az volt, de ha nem is a szar konstrukció miatt elöbb/utobb legtöbb az lett.
    Samsung meg elhajtott és sztük normális, hogy max mezőn 5perc után talál műholdat. Aztán rájöttünk a hibára, hogy az antenna nem érintkezik és kis papir/cellux megoldotta a problémát...

    Miközben ezek ugye ~200.000Fts eszközök, egy S7/S7 Edge 250.000/280.000Ftn nyit. Azért had ne legyen már normális ha töltéstől bereped a kijelző és Samsung elnézést kérve cserélje az ilyet... jah nem, szarik bele.

Új hozzászólás Aktív témák