Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- IFA 2025: Csúcskategóriás funkciókat kínál az EarFun új fül- és fejhallgatója
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
Ez örvendetes sorozat szerintem ilyesmi sok embernek a fejében ott forog évek óta.
Én is elvégeztem egy C, C++ Programozóis sulit aztán a nagy mester Nyisztor Károly Shaderprogramozásos könyve jött. Ott az ember rájön hogy megforgat egy kockás és van hozzá egy 200 oldalas forráskód hogy miért is ?) Ugye ez a könyve Directx 8-al foglalkozott. Ez az utolsó magyar nyelvű amihez van szakirodalom.
Ahogy ismered meg a direct X et rájössz hogy ez a szakmai Matrix transzformáción kívül tulajdonképpen olyan mintha egy színházban rendeznél, lámpákat pakolsz ki, kamerákat mozgatsz fényhatások útját egyengeted, betöltesz Hálókat és feltextúrázod őket, majd a csontváz mentén megmozgatod őket, de ezt tulajdonképpen a grafikusok teszik te csak betöltöd az animációt. Hú ekkor belelkesedtem.
Aztán Microsoft Direct x 9-nél húzott egy olyat hogy a Meshloader parancsot a háló betöltést nemes egyszerűséggel KIVETTE a Directx ből. Ezzel kb meg is ölte a garázsprojektek százait. Néztem a magyar egyetemi anyagot nemes egyszerűséggel az van bele írva hogy ez nem képezi a tananyagot
Valamii angol nyelvű tanár írt róla egy könyvet hogyan töltünk be a videókártyába háromszögeket és hogy kell őket raw nyers formában elmenteni, ugye Doomnak Quakenek saját háló formátuma volt.
Tehát se 3D Studio Max , se Blenderből semmilyen anyagot nem tudsz betölteni. Nálam ez volt a vég.
Szépen beterelték az emberkéket a motrokba, Unity 4 szerintem elég gyengécske, az 5 már jobb.
A nagy motrokat nagy cégek fejlesztik eszméletlen pénzekért nem hagyva beleszólást az AAA címekbe.
Az Unreal 4 ről Abu írásait olvassátok el a Prohardveren mert azt érdemes. Tulajdonképpen a Mobilokra liszenszelik a legtöbben PCre már szinte nincs is fejlesztése, ARK-ot ha megnézed durván szép dolgokat lehet benne csinálni aminek az ára hogy 20-30 FPS van egy 980TI kártyán ami 210-300 ezer között mozog.
Így áll jelenleg a PC-s piac.
A hangokkal kapcsolatban még egy gondolat, én rádiójátékokat csinálok és a FREEWAV-ról szinte mindent le lehet tölteni tök ingyen, érzelemteli a gondolat hogy mindent magad akarsz felvenni, a Beastnak a régi C64 es hangmérnök srácára emlékeztetsz ő mondott ilyeneket. Van amit csak egyedileg lehet megcsinálni pl a most kiadott Firewach hanganyaga annyira profi hogy elviszi a fél játékot a hátán a két hangszinész!
Na ez az ami angol anyanyelven pokoli drágaA többi ingyen is kihozható.
Bocs a hosszabb terjedelemért de beleragadtam a gondolatba
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Béta iOS-t használók topikja
- Path of Exile 2
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Milyen processzort vegyek?
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- PS Plus előfizetések
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest