Hirdetés
- Ultra jó ajánlattal lépheti át a Vivo a 7000 mAh-t
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ismét az Apple veheti át a piacvezető pozíciót
- Mobil flották
- Netfone
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Az iPhone Air buktája elkaszálhatta vékonyítási lázat
- Apple Watch
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz
kingadam
#711
üzenetére
Az érintett hibás vivőket már kizártad, szerintem most próbálj meg SNR margint emelni. Ha a kizárt vivők MELLETT egy 200%-os marginnal nem stabil a vonal, akkor ott más gond lesz. Az SNR monitorozás is azt mutatja hogy nem zajosodás történik.
Egyre gyanúsabb, hogy itt feljebb van a hiba.
Ami nagyon fontos, hogy:
1. Ne hagyd, hogy lerakjanak 5megára. Itt egyértelműen más probléma van és ezt a hibabejelentéskor, vagy legkésőbb akkor amikor a szerelő kimegy hozzád, tedd világossá.
2. A szerelőnek fingja nem lesz arról, mi az az SNR monitor. Inkább úgy mondd neki, hogy készítettél zajosodás vizsgálatot, ami alatt többször is megszakad a vonal, pedig a zajosodásvizsgálat nem mutatott ki számottevő plusz zajt sem a szakadások előtt, sem pedig közben, sem pedig utána. Így esetleg megérti.
3. Jelezd, hogy már több modemmel is próbáltad, nehogy lerázzanak modemhibával.
4. Amit tenni kell (illetve tenni lehet):
- Kötésvizsgálat a teljes hurokhosszon. Ez minden létező kötést jelent.
- Portcsere a DSLAM-nél. Lehet port hiba.
- Törzsérpárcsere. Lehet hogy ez érpárod sérülhetett valahol, szakadás, törés, etc.De mindezek előtt próbálj meg az átadási ponton minden nélkül, csak a modemet közvetlenül a bejövő vonalra kötve mérni, hogy úgy van-e szakadás.
Tudom, hogy macerás, de sajnos sok sok ember tapasztalata azt mutatja, hogy a Telekomban nem lehet megbízni. Mérnökhöz soha, de soha nem jutott el egyetlen eset sem, a szerelők meg sajnos sem a szükséges tudással, sem a szükséges felszereléssel nem rendelkeznek. Az egyik szerelő maga mondta, hogy mennyire nem oktatják őket, pedig régen nagyon jó oktatási anyagaik voltak Matávos időkben. Egy fiatalabb srácnak aki fogékonynak tűnt, én (az ügyfél) magyaráztam el, mi hogyan működik, és csak tátotta a száját, majd a végén megköszönte a fejtágítást, és sajnálkozva azt mondta, hogy ezt minden kollégájának hallania kellene.
A kollégák többsége nincs felkészítve egy probléma esetén adekvát cselekvési tervre, többször csak a saját tapasztalatuk alapján próbálkoznak korábban már máshol bevált módszerekkel, pedig ADSL-nél viszonylag könnyű lenne erre folyamatot készíteni.
Dchard
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Pánik a memóriapiacon
- Ultra jó ajánlattal lépheti át a Vivo a 7000 mAh-t
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- alza vélemények - tapasztalatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen autót vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4061, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 500GB + 32SSD I Radeon I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3766, 100% Akksi
- Corsair MM350 pro XL egérpad, új
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


