- Idei legolcsóbb mobilját dobta piacra a Samsung
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F7 Pro - jó, de az amatőr sem rossz
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Egy friss tanulmány szerint az AI-ban utazó cégek 95%-a csak elégeti a pénzét
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Garmin topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz
kingadam #711 üzenetére
Az érintett hibás vivőket már kizártad, szerintem most próbálj meg SNR margint emelni. Ha a kizárt vivők MELLETT egy 200%-os marginnal nem stabil a vonal, akkor ott más gond lesz. Az SNR monitorozás is azt mutatja hogy nem zajosodás történik.
Egyre gyanúsabb, hogy itt feljebb van a hiba.
Ami nagyon fontos, hogy:
1. Ne hagyd, hogy lerakjanak 5megára. Itt egyértelműen más probléma van és ezt a hibabejelentéskor, vagy legkésőbb akkor amikor a szerelő kimegy hozzád, tedd világossá.
2. A szerelőnek fingja nem lesz arról, mi az az SNR monitor. Inkább úgy mondd neki, hogy készítettél zajosodás vizsgálatot, ami alatt többször is megszakad a vonal, pedig a zajosodásvizsgálat nem mutatott ki számottevő plusz zajt sem a szakadások előtt, sem pedig közben, sem pedig utána. Így esetleg megérti.
3. Jelezd, hogy már több modemmel is próbáltad, nehogy lerázzanak modemhibával.
4. Amit tenni kell (illetve tenni lehet):
- Kötésvizsgálat a teljes hurokhosszon. Ez minden létező kötést jelent.
- Portcsere a DSLAM-nél. Lehet port hiba.
- Törzsérpárcsere. Lehet hogy ez érpárod sérülhetett valahol, szakadás, törés, etc.De mindezek előtt próbálj meg az átadási ponton minden nélkül, csak a modemet közvetlenül a bejövő vonalra kötve mérni, hogy úgy van-e szakadás.
Tudom, hogy macerás, de sajnos sok sok ember tapasztalata azt mutatja, hogy a Telekomban nem lehet megbízni. Mérnökhöz soha, de soha nem jutott el egyetlen eset sem, a szerelők meg sajnos sem a szükséges tudással, sem a szükséges felszereléssel nem rendelkeznek. Az egyik szerelő maga mondta, hogy mennyire nem oktatják őket, pedig régen nagyon jó oktatási anyagaik voltak Matávos időkben. Egy fiatalabb srácnak aki fogékonynak tűnt, én (az ügyfél) magyaráztam el, mi hogyan működik, és csak tátotta a száját, majd a végén megköszönte a fejtágítást, és sajnálkozva azt mondta, hogy ezt minden kollégájának hallania kellene.
A kollégák többsége nincs felkészítve egy probléma esetén adekvát cselekvési tervre, többször csak a saját tapasztalatuk alapján próbálkoznak korábban már máshol bevált módszerekkel, pedig ADSL-nél viszonylag könnyű lenne erre folyamatot készíteni.
Dchard
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 16 Pro Max 256GB Natúr Titán 2028.02.15-ig garancia! AppleCare+!
- 840 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- P1 Gen3 15.6" FHD IPS Xeon W-10855M T2000 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- Asus ROG Zephyrus G14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ryzen 9 8945HS - 16GB - 1TB - RTX 4060 -2,5 év garancia
- Intel Core i7-12700KF 12-Core 2.7GHz LGA1700 Box (25M Cache, up to 5.00 GHz) Processzor
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3036
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest