Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Simid

    senior tag

    válasz Prof #82 üzenetére

    Szerintem ez a DG csak egy átmeneti lehetőség, amíg az IGPket nem lehet másra használni játéknál csak arra amire a dVGA-kat is. Ha viszont tényleg a next gen konzolok miatt lesznek olyan játékok amik másra is használhatják az IGP-t mint grafika, akkor máris értelmét veszti a DG. Ezért nem hiszem, hogy különösebben érdekelné őket jövőben.
    A másik, hogy a DG-t szerintem sokan félre értették, max mobil fronton lett volna értelme. Jelenleg az van, hogy ha elég az integrált akkor APUt vegyél, ha nem elég akkor meg cpu+dVGA.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Prof #82 üzenetére

    Nehogy azt hidd, hogy a szoftveres IGP-dGPU váltás kellemesebb, mint a Dual Graphics. Valójában sokkal rosszabb, mert a Dual Graphics biztos, hogy minden játékkal működni fog, még ha a program nem is használja a dGPU-t (minden DX10+ alkalmazás használja), de a szoftveres váltás esetében ez nem mondható el. Rengeteg program nem hajlandó elindulni a dGPU-n, ami egyrészt hibás programozás eredménye, de a helyzet ettől még nem változik. Van olyan program, ami az IGP paramétereit kéri be, de a dGPU-n fut. Ez például a Shogun 2 esetében nagyon poén, mert ha az IGP-hez nincs 2 GB memória rendelve (ennyit csak a Radeon IGP-k támogatnak), akkor a dGPU csak lowon működhet különben kifagy. Van olyan alkalmazás, ami csak ablakos módban működik dGPU-val (pl.: Batman: AA), esetleg hackolni kell, mint a Max Payne 3-at, ami szintén az IGP-t akarja nagyon. Ráadásul itt a grafika szintén az IGP VRAM-jához igazodik. Azt pedig már nagyon kevés gyártó teszi meg, hogy a dGPU-ra is ráköti a monitort egy muxszal. Lényegében csak az Alienware érzi problémának, ha a játék nem hajlandó működni a szoftveresen bekötött dGPU-val.

Új hozzászólás Aktív témák