Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • vaakuum

    addikt

    válasz Abu85 #24 üzenetére

    Érdekes egyébként, hogy a szövegben a jó képminőséghez arról van szó, hogy ezt msaa-val lehet csak kihozni az OR felbontásán. Akkor mégiscsak lenne igény a nagyobb felbontásra-kisebb pixelekre, hogy ne kelljen ilyenekkel trükközni, és a recék se legyenek feltűnőek.

    Kíváncsi lennék rá, valaki próbálta-e kideríteni bármilyen tanulmányban, hogy mi az a látószög, ami alatt az egyetlen pixel már tényleg annyira kicsinek látszanak, hogy az élsimítás hatása már nem tűnik fel, mert alapból annyira tiszta a kép a sok kicsi, de élsimítási algoritmust nem tartalmazó pixelekből is kirakva.

  • Romvr

    őstag

    válasz Abu85 #2 üzenetére

    Nyilván én látom rosszul de mi kell a VR-hez?
    - 2 kijelző, amin az egyik szem a másiktól kis mértékben eltérő képet kap. Tehát a kijelző felbontása * 2.
    - Giroszkóp ami a fej elmozdulását érzékeli és mint az egér esetében küldi vissza az adatokat.
    - 2-3 méter kábel. Ha nagyon egyszerűsíteni akarom akkor egy HDMI + USB3 ami csak a végén válik ketté. Ez a két port jó esetben alig 5-10 CM távolságban van egymástól. Laptopnál csak 1-2.

    Nos tehát ha adott a vas ami képes két monitort meghajtani mondjuk 960x1280-on akkor összességében 1920x2560 felbontású játéknak felel meg a kiadott teljesítmény. Tehát 1920x2560@60FPS (mert ha felezünk mindent akkor a 30FPS / szem a minimum)

    Igaz mobil méretben ez a teljesítmény még nem mondható átlagosnak de nem is lehetetlen magasabb árfekvésben. Meg persze az se mindegy hogy az ember egy Crysis 3-at akar tolni, vagy egy HL2-t.

Új hozzászólás Aktív témák