Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #41 üzenetére

    A CF-nél láttam, hogy működik a másik kártya is, de nem hajtja ki a belét. Igazából mindegy, mert nem nagy az igénye a játéknak, hiszen egy belépőszintű VGA elbánik a max grafikával. A gondot a textúrák átmásolása jelenti ott is, a VRAM és a rendszermemória között.

    Egyre több játék lesz jelenetlimittel szinkronizálva. Ez egy nagyon egyszerű és hatékony módja annak, hogy a komplex rendszerek egymással szinkronban működjenek. A kérdés a jelenetlimit sebessége, de szerintem a 60 fps az bőven jó, láttunk már 30 fps-t is limitként.

    Nem a szinkron miatt bukott a Rage, egyszerűen Carmack elszámolta magát. Ez volt a probléma. A megatextúrázás szoftveres formában nem működik jól PC-n. Konzolon még elmegy, mert ott nagyon mély hozzáférést kapsz a hardverekhez, de PC-n iszonyatosan nehéz ezt a rendszert megfelelően működtetni. Az új IDTech 5-be már épített PRT-t, és fogadkozik, hogy azzal minden rendben lesz.

    (#42) siriq: Függetlenül az iróniától, az szerintem már évek óta világos, hogy a konzol a játékfejlesztők szemében a PC előtt van. Aki azt mondja, hogy csak a PC-s port számít hazudik, szimplán azért, hogy elnyerje a PC-sek szimpátiáját, ezzel a teljes bevételből nem csak 2-3%-ot, hanem 5-6%-ot is kitesz majd a PC-s eladás. A gaming biznisz egy bazi nagy üzlet, és minden üzletben a legjobban tejellő területek az elsődlegesek, jelen esetben a konzol.

  • siriq

    őstag

    válasz TTomax #41 üzenetére

    A konzol a jovo(ironia). Majd helyettunk eldontik mit is szeretnenk beallitani. Hogyan futattnank. Majd eldol. Remelem nem a konzol fele fog dolni a merleg nyelve(mar regen rosz).

Új hozzászólás Aktív témák