- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- A Vatikán szerint az ördög árnyékát hozza magával az AI
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Februárban megjelenhet a HyperOS 2.1 nemzetközi verziója
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbertkrl
aktív tag
válasz NavySeal #16284 üzenetére
Szvsz nem akkor fog garanciát vállalni a gyártó egy adott featurre, ha a vele kapcsolatos problémának "csekély" eséllyel kellene bekövetkeznie. Nézzük csak meg az Amoled paneleket. Beégnek. De ha normálisan használod, ennek még akkor sem csekély az esélye, tulajdonképpen törvényszerű, hogy egy idő után beég. Ráadásul magas fényerővel Te is "bedobhatod a mélyvízbe". Tehát ugyanolyan befolyásolható probléma, mint a beázás(de igazából elég nagy az esély rá, hogy beég és azonnal cserélik is a panelt). Nyilván más a két dolog jelentősége, csak a szemléltethetőség miatt hoztam fel a beégést. Egyébként S8-am volt az S10 előtt és víz alatt videózgattam vele és egy csomó jó élményt megörökítettem a víz alatt.
Komolyra fordítva a szót, az S7 óta baromi jól össze vannak rakva ezek a telók. Valóban minőségi anyagokkal dolgoznak. Simán levideóznék egy csobbanást. Persze tudni kell, hogy saját felelősségre csináljuk ezt a dolgot.
Az ámokfutás a jövő tömegsportja.
-
Keem1
veterán
válasz NavySeal #16284 üzenetére
Nem emiatt nem vállalnak. Ebben a helyzetben magas a user-faktor, nehezen bizonyítható, hogy nem gyártási hiba okozta a beázást, a bizonyítási teher pedig a gyártóé.
Te vállalnál garanciát a munkádra úgy, hogy a végfelhasználó könnyen hibázhat, te pedig nehezen (vagy semennyire sem) tudod bizonyítani, hogy te mindent jól csináltál?Az S7 óta él az emberek fejében, hogy azért nincs garancia, mert beázhat és a gyártó ki akar bújni a felelősség alól Nem, nem ezért van. És mivel te se tudod, hogy miképp működik ez (hiszen akkor nem kérdezted volna), így könnyen belátható, hogy a legcsekélyebb odafigyelés se feltételezhető a felhasználóktól, és ez még fokozottan lenne igaz, ha nyíltan kommunikálná a gyártó: nyugodtan vigyétek vízbe, mert garanciát vállalok rá. Na ekkor hirtelen mindenki elfelejtené, hogy tengervíz, nagy nyomású víz, tartós víz alatti használat, résnyire nyitva hagyott SIM tálca, stb. mind túlmutat az iparági szabványon. Dolgoztam végfelhasználókkal 10 évvel ezelőtt, 90%-uk olyan, hogy azon is csodálkozom, hogy élte túl a kisgyermekkort.
Mindenkinek jobb, hogy vízbalesetbiztos a készülék, persze rá vállalt garancia nélkül, így azért kicsit jobban odafigyelnek. Hülyék mindig is lesznek, de talán kevesebben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Cuisineer teszt
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- Milyen processzort vegyek?
- A Vatikán szerint az ördög árnyékát hozza magával az AI
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- IPhone 12 128GB gyári független megkímélt új akku 12 hónap szavatosság kék és fekete színben
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB / 6GB+2GB / független gyári töltővel + doboz
- Honor 90 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 14 Pro max 512GB gyári független 12 hónap szavatosság
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest