- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Google Pixel topik
- Netfone
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
válasz
Hellwhatever #3 üzenetére
Amikor pár százalék teljesítménybeli különbséggel követik egymást a felső kategóriás kártyák (3070 és 6700 XT fölöttiek), viszont komoly árbeli különbség van közöttük, akkor az a néhány százaléknyi különbség nagyon is lényeges szempont kártyaválasztáskor.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Hellwhatever #3 üzenetére
A tesztek alapján az AMD oldalán úgy 7-17% extra teljesítmény sok játékra levetítve. Az NVIDIA oldalán átlag 3-7% a támogatott 17 játékra levetítve, míg a többiben nyilván nem működik, hiszen nincsenek benne a whitelistben.
#4 Reggie0 : Ez a koherencia tekintetében nem jelent sokat. Itt arról van szó, hogy a VRAM-nak mekkora része úgynevezett host-visible típus. Korábban 256 MB volt ez a határ, ami abból a szempontból baj, hogy ezt már nem egy játék igen jelentősen túllépi, vagyis elég sok az adatcsere a host-visible területeket a VRAM és a rendszermemória között. Ezzel az újítással viszont erre nincs szükség, mivel az egész VRAM host-visible, vagyis az adatmásolás csak a CPU felé valósul meg, ami jóval ritkábban történik. Tipikusan azok a játékok tudnak belőle nagyot nyerni, amelyek jelentősen kicsúsznak a 256 MB-os határból (például Total War Saga: Troy, Assassin’s Creed: Valhalla, Call of Duty: Black Ops Cold War, Borderlands 3, Forza Horizon 4, stb., ezek jó 500 MB-nyi host-visible adattal dolgoznak). Működik is nagyon a Smart Access Memory, hiszen 15%-os extrát ad az említett játékokban.
Valamennyire az NV implementációja is működik, de mivel se az Intel, se az AMD nem optimalizál rájuk a mikrokódban, így nyilván nem tudnak olyan hatékonyak lenni. Náluk még az is gond, hogy némelyik játékban lassulás lenne, és immáron fél éve győzködik az Intelt és az AMD-t, hogy ezt meg lehetne oldani pár módosíátssal, de látszólag mindkét cég leszarja a fejüket, így az NV is nehezen tud továbblépni innen. De ha megkapnák ugyanazt a támogatás, amit mondjuk az AMD biztosít a saját hardvereinek, akkor ők is tudnának 7-17%-nyi extrákat hozni.
-
Reggie0
félisten
válasz
Hellwhatever #3 üzenetére
Hosszutavon feltetlen, hiszen ez egy fontos lepes a koherens memoriakezeles fele is. Viszont nem hinnem, hogy egy jol optimalizalt kodnal ennek jelentos gyorsulast kene okoznia. A teljes PCIe savszellel(3.0 x16) nagyjabol 64-szer kell lapozni masodpercenkent, ha 256MB-os a lap. Nem a vilag vege. Ezt lehetne megsporolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest