- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 400 Pro - gép a képben
Új hozzászólás Aktív témák
-
#05364992
törölt tag
Igen, az a 2-3 év még simán lehet hogy kelleni fog mire komoly mértékben elterjednek az új API-k. Jelenleg még ott se tartunk hogy frankó stabil D3D12-es drivereink legyenek, vagy hogy OS oldalról 100%-osan stabil legyen a támogatottság. Aki olvas gamedev.net-et, az már valószínű futott olyan topikokba, ahol a srácok a Win10-es bugokat találtak, amik utána jelentve is lettek repro-val az MS felé. (Van néhány MS-es mérnök a fórumokon arrafelé, ha valamit találunk ami nem a dokumentáció szerint működik, és ők reprodukálni tudják, az megy a belső fejlesztőiknek javításra, pont pár napja is sikerült egy ilyen hibát találni: [link] ) Driver oldalról még vacakabb a helyzet sokszor ha kicsit fejlettebb dolgokkal kísérletezne az ember, példa: [link]
"There is one final reason why you might not want to do this (or at least not right now): it was a real pain in the ass to get this demo working in DX12. Driver bugs, shader compilation bugs, long compile times, validation bugs, driver crashes, blue screens of death: if it was annoying, I ran into it. Dynamic indexing support seems to be rather immature in both the shader compiler and the drivers, so tread carefully. The final code has a few work-arounds implemented, but I’ve noted them with a comment."
A szerző Matt Pettineo, vezető grafikai fejlesztő a Ready at Dawn-nál (ők követték el az Order 1886-ot, a játékra magára lehet fújolni, de attól függetlenül látványban ott volt), szóval nem kezdőről van szó.
És akkor ezen felül még ha minden patent menne is, újra kéne írni a motorok nagy részének a renderereit, hogy ki is lehessen használni a lehetőségeket amiket kaptunk. Amit én itt látok az az, hogy az AMD talán túl hamar beindította a marketing gépezetet a Mantle-ös sikeres lázadás után, ugyanis fejlesztői oldalról a most felmerülő gondok elég régóta láthatóak voltak szerintem.(#22) schawo: A szerencsétlen fejlesztők egyetlen hibája hogy anno nem voltak jövőbelátó képességeik. Ha a renderer-jük olyan struktúrálisan, amibe nem lehet triviálisan belepakolni mondjuk a D3D12 támogatást (a D3D12 nem hagyott érintetlenül semmit a 11-hez képest, gyk. minden lényeges rész teljesen megváltozott), annak ez az eredménye. Az ilyen gondokra szoktam más fejlesztési problémáknál mondani főnökömnek hogy "megcsináljuk, mert meg lehet csinálni, de nem lesz benne köszönet".
-
#05364992
törölt tag
A teljesen új API verziók korábban is évekbe teltek míg elterjedtek, vagy azért mert nem érte meg azonnal fejleszteni rájuk a kevés támogató hardware miatt, vagy azért mert nagyrészt a motorok alapjait újra kell írni rájuk. Utóbbi jó sok ember hónapnyi meló, ami alatt a fejlesztő csapat anyagi szempontból nem igazán termel (gyk. az újraírás nem más mint a korábbi működés reprodukálása az új apival, ha ez meg van onnan tudnak tovább indulni), a klasszikus kapitalista felfogás szerint pedig a szoftverfejlesztő dolga nem a jó szoftver előállítása, hanem a bevétel termelés, ergo az ilyesmi nem igazán van megfinanszírozva. Pár év múlva amikor már muszáj lesz átállni, vagy elég erős példák lesznek az új API előnyeire, akkor hirtelen lesz ezekre a fejlesztésekre pénz. (Ez gyk. bármilyen más fejlesztői területen is így megy, a fejlesztő ideje drága, így nem szeretik kifizetni hogy valamit újra írjunk modernebb dolgokkal, mert olyankor látszólag nem haladunk előre. Bárhogy érvelhetünk hogy a jövő szempontjából jobb megoldás lenne dolgokat újraírni, a jövő keveseket szokott érdekelni, minden most azonnal kell a legolcsóbban.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mesterséges intelligencia topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest