- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Dedikált GPU szintjén a GCN2 tök lényegtelen. Ennek az extra képességeit a Kaveri APU tudja majd használni. Persze működni fog dedikált GPU-k szintjén is az egységes címtér, csak gondolod a fejlesztők a rendszermemóriába fognak dolgozni a PCI Express kapcsolaton keresztül?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A DX11 így működik. Egy vérbeli DX11-es kódot kell írnod, és azt visszaskálázza a rendszer, ameddig lehetséges. De a mai játékok még Windows XP-vel is elindíthatók, amihez már kell egy DX9-es leképző is, mert Windows XP-n aztán a DX11-es skálázás meg sem tud nyikkanni.
A DX11 a DX10 reformjaira épül. Ezek a reformok építették fel az új DirectX API irányát, és máig erre épít a Microsoft. A DX9-es vonalat nem fejlesztik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha azt mondod, hogy a DX11-es játékok DX9-re épülnek, akkor nem érted az API működését. A DX11 nem kompatibilis a DX9-cel! Ergo, ha egy játék elindul Windows XP-n és van DX11 módja, akkor ahhoz két külön leképzőt kell írni. Egyet a DX9-re, és egyet a DX11-es skálázható módra.
Látom, hogy rengetegen írják, hogy a mai DX11-es játékok alapjaiban DX9-esek, de ez orbitális baromság, mert mint írtam a két API nem kompatibilis egymással. A Microsoft a DirectX 10 bevezetésével olyan változásokat vitt be a rendszerbe, hogy a DX10 gyakorlatilag egy külön API lett. A DX9-es vonal fejlesztése több éve véget ért.A The Witcher játékok DX9-es motorra épülnek.
(#171) fsb1000: Persze beállítható a HD 7790-nek 1200 MHz is. Csak ahogy a cikkünk második fele is írta az új rendszer már úgy működik, mint a régi. A kártyának a tuningprogramokban maximális órajelet adsz meg. Ergo az 1200 MHz nem azt jelenti, hogy 1200 MHz-en fog működni. A PowerTune csak annyit enged, ami mellett stabilan működőképes.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kell kidobni a DX9-es játékokat, de van közel 60 darab DX11-es game és ezek a termékek DX11-esek, illetve az újonnan érkező AAA játékok is ezt az API-t használják. Arra vagyunk kíváncsiak, hogy ezekben a helyzetekben hogyan teljesítenek, mert a DX9-es környezetekben mindegy, hogy 100 vagy 150 fps-ed van.
A GeForce GTX 560 Ti alapmodell volt, így nem volt rajta gyári tuning, ahogy a többi másik kártyán sem. De benne van a tesztben a HD 7790 referenciateljesítménye is. Ha a Dual-X teljesítménye nem érdekel, akkor ne nézd.
(#162) Bull1: A Crysis 3-at azt be fogjuk rakni, csak még nem volt idő rá, hogy kitapasztaljuk a GPU-limites környezeteket. Ezek a tesztek időre mennek, itt nem lehet hibázni, mert nem lesz kész a teszt időre.
A Far Cry 3-at már mondtam, hogy hibásan és lassan oldja meg az NV-n a HDAO-t. Nem tudunk ezzel mit csinálni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Pietrosz #150 üzenetére
Ez csak úgy benne maradt. Már nem állítjuk a driverek alapbeállításait az MS javaslatára.
(#155) fsb1000: A TPU nem használja azokat a modern motorra épülő játékokat, amelyeket mi. A mi tesztsorunkba csak erős DX11-es terhelést kifejtő játékok kerülnek be, míg a DX9-es programokat kapásból eldobjuk.
(#157) Pietrosz: Fontos a véleményed, főleg, ha helytálló és jogos. Valóban volt már erről szó. Megoldjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát, ha azok a memóriák elvesznek, akkor mit raknak a többi kártyára?
Felesleges ezzel párosítani az 1 GB-os HD 7850 gyártásának leállítását. Egyszerűen arról van szó, hogy az 1 GB-os verzió sok beállítás mellett nem lassabb mint a 2 GB-os verzió, így sokan veszik ezt. Ez csak addig jó, amíg a 2 GB-os verzió is jól fogy, de az emberek többsége az olcsóbb megoldást keresi. A HD 7790 egy olcsóbb megoldás a 7770 és a 7850 közé, így már nincs szükség az 1 GB-os modellre. Nem mellesleg a Bonaire lapkát és a hozzá tartozó dizájnt jóval olcsóbb gyártani, mint az 1 GB-os HD 7850-et. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, az AMD ehhez a lapkához tervezett 8 pixel/clock rasztermotorokat. Az 1:1 arány megmaradt (2x8 raszter és 16 color blend). A 8 pixeles raszterre amúgy is szükség van a Kabini és a Temash SoC-okhoz, mert oda a 16 pixel/clock csak tranzisztorpazarlás lenne.
(#91) oliba: A Bonaire még nem valós Sea Islands. [link] - nem tartalmazza ezeket a fejlesztéseket, noha többet tud, mint a normál GCN, amolyan Southern és Sea Islands közti állapot, de közel lényegtelen a különbség. Igazából erre az AMD amúgy sem tér majd ki, mert ezeknek az extráknak a zöme csak a Kaveri APU-ban lesz hasznos. Dedikált GPU-ként nem nagyon fognak itt a fejlesztők a rendszermemóriába dolgozni a PCI Express felületen keresztül.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- GAINWARD RTX 4070 Ghost OC 12GB - ÚJ! 3 év garancia
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- iKing.Hu - Xiaomi 14 Ultra - Ultra White - Használt, karcmentes
- Samsung Galaxy Xcover 6 Pro, 6/128 GB, Kártyafüggetlen
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest