- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
válasz
flashpointer #7 üzenetére
Na igen, ettől én is mindig kikészültem. Legnagyobb kedvencem és ez szinte minden játéban működő exploit, amikor valaki nekiáll végtelenül szögdécselni és egyszerűen nem lehet lelőni emiatt, de persze ő mindenkit agyon tud lőni ezalatt. A legundorítóbb programhiányosság amivel találkozni lehet.
-
Duddi
aktív tag
válasz
flashpointer #7 üzenetére
A karakterek mozgási sebessége szvsz nem a realizmus része hanem gameplay. Ha pl WOW ban a kontinenst úgy kéne végigfutnod ahogy egy átlag ember fut szerintem beszőnéd a hajad, vagy a játéktér mérete nem kontinens hanem csak egy sziget. De pl CSGO ban a karakterek kifejezetten köszvényes öregember tempóval mozognak, én Quake és Unreal fps ekkel nőttem fel nekem a csoszogó karakterek fájnak.
Az ilyesmit nem lehet kijelenteni hogy ez márpedig ennyi és kész.
Pl.: mennyivel megy egy átlagos zombi? m/s és hogy számoltad ki ?kikikirly
Van igazság is benne hogy jó lenne ha miden nyoma ott maradna a játékosnak. Annó UT 2k4 hez volt egy mutator amitől a hullák nem tűntek el. 30 percig mókás volt utána a gyengébb gépek elkezdtek belehalni.
Az a baj ezekkel hogy ha minden kis fizikai részecskét (töltényhüvely) meg akarnánk tartani akkor mindnek a helyzetét orientációját tárolni kell az adott meccs alatt, ha ezek később is mozdíthatóak akkor minden ilyen részecskére külön mindig ki kell számolni hogy mi történik vele. és ha ez netán multiplayer akkor mindezt szinkronizálni kell minden más játékosnak is. Van hogy a multis lövöldözős játékok így is lagosak mikor csak a karakterek és az éppen úton lévő lövéseket kell szinkronban tartani gondold el mi lenne ha lenne még a pályán fél millió olyan fizikai részecske amit szinkronban kell tartani (halottak, vér, lövésnyomok, törmelék, töltényhüvely)(#8) Z_A_P
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Háztartási gépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Star Wars Outlaws teszt
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Robbanj a jövőbe egy új Ryzen 7 5800X-szel! Kamatmentes rèszletre is!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest