Hirdetés
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Megjelent a OnePlus 13T
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kérdés, hogy mi a nagyobb költségtényező: a már most is végletekig optimalizált gyártás, vagy a gyártó által kontrollálhatatlan alapanyagár. A mechanikai egyszerűség kizárólag a hajtáslánc bizonyos elemeire igaz, ennek előnye költség oldalon szerintem elenyésző.
Ha ez az alapanyag dolog annyira triviális lenne, akkor nem állt volna korábban több modell gyártása is akkuhiány miatt. De nem vagyok a téma szakértője, szívesen olvasnék erről hiteles elemzést. Amit viszont látok: az úttörő Tesla nem tud profitot termelni hosszú évek után sem az elektromos autók eladásából, pedig hegyekben áll náluk a megrendelés.
És itt még mindig csak a gyártásnál tartunk, nem beszéltünk a töltőhálózat problémájáról, a töltési sebességről, energiasűrűségről, stb.
#198dabadab
A profit nem attól nő, hogy valamit jó drágán adsz, hanem attól, ha a megfelelő áron.
Igen, a profitmaximalizálás nehéz dió, és nem lehet egy félmondattal letudni. A fő probléma viszont szerintem nem a profit mértéke volt, hanem a bekerülési ár. Te azt mondtad, hogy a tömeggyártás felpörgése mindenképp lenyomja az árat. Erre írtam azt, hogy ott van az anyagköltség, a Tesla kihozatala pedig már bőven eléri a tömeggyártás szintjét. Mégsem csökken a tömegmodell (3) ára szignifikánsan. A belsőégésű autókétól pedig fényév távolságra van még mindig. Sok év után is. A VW elektromos autója is 2x annyiba kerül, mint belsőégésű ekvivalense. Ez nem fog eltűnni egyik pillanatról a másikra.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Stílusos és feltűnő jelenség a forgalomban, hangulatos belterében pedig nagy öröm létezni a mindennapokban, ám az infotainment rendszerrel és a fogyasztással nem teljesen voltunk elégedettek.
- ZIDOO médialejátszók
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- Eredeti játékok OFF topik
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Milyen autót vegyek?
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Álmodj nagyot: RTX4060-tulajdonosként! 0% THM-re is!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A13 4G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest