Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Scarabeus

    aktív tag

    válasz hito #7842 üzenetére

    Így van, az lesz az, egy betű és 18 szám. Egyátalán nem gond, én is második tulajként rendeltem garis szolgáltatást, csak ilyenkor chaten kell felvenni a Repair ticketet és megadni az adatokat, ennyivel bonyolultabb, mintha az eredeti tulaj intézné a fiókjából.

    @CptAdamica: Nincs mit! Én is gondolkozom még mindig, ugyanis áramforrásom szinte mindig van, Power bankom is kettő, naponta 1x elég töltenem, ha este megyek buli akkor még rátöltök, de ilyen gyorstöltéssel azt a félórát amíg bele megy egy félnapnyi energia kibírom. Viszont nekem a gari pont kálváriás volt, és valamit elkevertek a telón és 7 munkanap helyett lett 14, emiatt bennem van a félsz, nehogy hasonló legyen. Holott mindenki másnak a standard 7-10 nap között van, azért is "promozóm" amúgy a garit, meg végülis nekem is jó munkát végeztek és az ütődés se számított (Samsungnál pl. ezért márt szóltak volna szvsz, ott is gariztattam és ott morcosabbak ezekre).

    enginev3.0: a gyári fóliától jobb elől soha nem lesz, a ClearPlexet néztem már haverom Samsung S9-én, jóval másmilyenebb a tapintása mint a gyári fóliának. A Sandstone tok viszont szerintem nem vastagít sokat rajta, nekem gyakran van munkakörülmények közt a teló (por, főzés, hasonlók) így jobban lemerem tenni az asztalokra. :B

    De ha már tokoknál járunk, használ valaki gyári Carbon Bumper Case-t? Gondolkodom, hogy rendelek még egy ilyet a telóra, ugyanis a Sandstone alul-felül illetve a gomboknál nem véd, csak félek, hogy az már tényleg sokat vastagítana rajta.

  • Scarabeus

    aktív tag

    válasz hito #7836 üzenetére

    Egy order number mindenképpen jó lett volna ami a számlán rajta van, de ha jófej az akitől vetted, leírja neked. Azt megadni tényleg elég, képpel / fizikai formátumban nem szükséges bizonyítani a számlát. Chaten mondod, hogy ez az order number, megadod a telód IMEI-ét, az összes saját adatodat ami ahhoz kell, hogy feltudják venni a házadnál, leírod részletesen mi a hibád alkatrészenként és ennyi. :B Order number nélkül viszont eléggé meg vagy lőve, nem tudom akkor hogyan lehet bizonyítani, hogy a teló valóban a Oneplus hivatalos oldaláról lett rendelve. A saját fiókodból talán sokkal könnyebb lenne, dedikált felület van amit végig lehet vinni és nem kell chaten egy pici kínaival (van, hogy nem igazán tudnak angolul és nehézkes lehet) ezt így leboltolni.

    Ja külön beregisztrálni tudtommal nem lehet, az account amivel rendelve lett a teló ahhoz örökre hozzá lesz kötve, migrálni szerintem nem igazán lehet. Chat lehet megtudja oldani, de ahhoz kell a régi tulaj mindenképpen, és neki kell kérnie a migrációt az új accountba. Kérdés ezt megcsinálják-e.

    7-10 Munkanap alatt végigmegy a folyamat, UPS viszi-hozza, Akksira is 2 év gari vonatkozik, kijelző ha be van égve egyből cserélik újra, ha fizikailag le van verve a telefon teteje vagy az alja (persze emberi keretek között, pl. 1-2 kisebb horzsolás) illetve karcos a hátlap nem számít. Gondolom betört kijelzőt azért nem fognak gariban cserélni, de alapvetően a support ezen része csillagos 5-ös! :B

Új hozzászólás Aktív témák