- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Dota 2-nél kutya se használ OGL-t, amikor ott a DX11, ami sokkal gyorsabb, így ez a cím irreleváns.
DOOM esetében max a Vulkan működik, de az OGL felvétel nem, most ellenőriztem. Megnéztem volna Vulkan latt is, ha működne a Vulkan leképző, de nem működik, mert összeomlik a program ha át akarok rá váltani.Amúgy Relive az alábbi játékokban egyáltalán nem működik:
DOOM (demo verzió, OGL, id tech6)
Doom 3 BFG Edition (id tech5)
Doom 3 (id tech4)
Prey (2006, id tech4)
Quake 4 (id tech4)
Quake 2 (id tech2) -
huskydog17
addikt
Nem, nem működik. Nem tudom milyen OGL játékok alatt próbálod és hogy nálad miért megy, de most próbáltam a 17.10.1-el, bekacsoltam az asztal felvétele opciót is, de OGL alatt egyszerűen NEM
működik. Semelyik hotkey-re nem reagál, se az Alt+Z-re, se a CTRL+Shit+R kombinációra. DX játékok alatt semmi gond, ott megy, de amint OGL játékot indítok, semmire nem reagál.Amúgy nem csak én én jártam így, hanem sokan mások, mert nincs OGL támogatás Relive-hez:
ReLive can't record fullscreen OpenGL games
Relive not working in Doom with OpenGL/Vulkan RX480Érdekelne, hogy milyen OGL játék alatt működik nálad.
-
huskydog17
addikt
Más meg jelentett más hibát és egy éven belül nem érkezett javítás és már nem is fog.
"A fixfunkciós blokknál a driver sok dolgot nem csinál. Ad egy bemenetet, a hardver pedig ad egy kimenetet."
Ennél fényévekkel többről van szó. Ezek szerinte te nem használod a VCE motort. Én viszont igen és ott bizony bőven van szopás a driver miatt. Nem én mondom, hanem tapasztalt szoftvermérnökök. Az a baj, hogy te megint csak és kizárólag az elméletre építed a véleményed, nem veszed figyelembe a gyakorlatot, ami gyökeresen eltér az elmélettől. Ehhez azonban már hozzászoktam.
"Pedig egyértelműen így látom."
Én már nem így látom, mert folyamatosan szaladok bele az AMD driver hülyeségeibe, melyek miatt néhány dologról le kellett/kell mondjak.
-
huskydog17
addikt
"Fontos más API is, de azokra már több éve kész implementációk vannak. A lehető leggyorsabbak, amelyeket egy adott architektúrára lehet tervezni. Nem is igazán fejlesztik már őket, mert már nincs hova."
Tehát a régebbi API-khoz az NV architektúrák az optimálisabbak, ez mondjuk egyértelmű, de az azért gáz, hogy a hibákat sem javítja az AMD a régebbi címeknél. Pl.: vannak olyan játékok, amelyek a 16.12-es driverel gond nélkül mennek, de a 2017-es driverekkel szarul (hibás megjelenítés). Az AMD válasza erre pedig az, hogy akkor a user nem játsszon azokkal a játékokkal.
"A multimédia nagyrészt hardveres dolog. A meghajtó tudhat dolgokat, de alapvetően fixfunkciós blokk van a modulok mögött."
Hiába a fixfunkciós blokk, ha alapból szar a driver."A Radeon Software is kínál egy csomó olyat, amit a GeForce driver nem és fordítva. Ez inkább az igények kérdése."
Pontosan. Na látod, érted te a lényeget, de akkor légyszíves n írj olyan baromságokat, hogy "Ma már egyértelműen a Radeon Software tart előrébb.". Ha nagyon ragaszkodsz az ilyen clickbait, indulatkeltő megjegyzésekre, akkor oda kéne írni még kiegészítésképpen, hogy explicit API esetében.
-
huskydog17
addikt
Elvitte a cica a többi részét a bekezdésnek?
"A fenti képből látható, hogy a hiba meglehetősen nehezen észrevehető, legalábbis mozgás nélkül, így a játékok helyett sokkal jobban visszaadja a probléma jellegét az anizotropikus szűrés minőségének vizsgálatára kialakított 3DCenter Filter Tester alkalmazás. Az alábbi két képből már látható, hogy miről van szó."
Ez azt sugallja az olvasónak, hogy a játékok nem adják vissza a probléma jellegét, ergo nem lehet játékokban érzékelni, ami szimplán nem igaz, számos jártékban jól látható a probléma, konkrétumok is meg vannak nevezve, ki van emelve, hogy mely játékokban lehet látni leginkább. Ez sajnos lemaradt. Ezen felül nem csak a két képről látható, hogy miről van szó. Ez így eléggé pontatatlan megfogalmazás.
driver részhez: tehát csak és kizárólag a játékpiac elhanyagolható részét képező explicit API-k a fontosak, minden más lényegtelen driver ügyben. Nem fontosak ezek szerint se a DX11-es, se a DX9-es címek, se a multimédiás hiányosságok stb. Értem. Nincs több kérdésem.
-
huskydog17
addikt
Látom senkinek - még a hír írójának sem - sikerült elolvasni a forrást (PCGH). Egy kicsit segítek:
Állóképen senki nem fogja észrevenni, mert ott a problémát nem is lehet látni, azt csak kizárólag mozgás közben figyelhető meg és valós játékok alatt is előjön, a leginkább Witcher 3 és WOW alatt.
#23: "Ma már egyértelműen a Radeon Software tart előrébb."
Miért is?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest