- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Új hozzászólás Aktív témák
-
bunfi
őstag
válasz
cskamacska #24 üzenetére
Nekem a gyakorlati tapasztalataim az OnLive és Gaikai jelenkori utódjaival. A GeForce NOW!, LiquidSky vagy épp Paperspace használatával elég más jellegű tapasztalataim vannak. Vannak olyan helyzetek amikor már-már játszható, de ez a play-anywhere nagyon-nagyon messze van még. De lehet, hogy az én igényeim magasak. Egyébként megint két lépéssel a tömeg előtt jársz a helyzet megértésében, de ezzel maximum az ellenszenvüket vívod ki... Legnagyobb sajnálatomra.
(#17) E.Kaufmann
Késleltetés, képminőség. Egyiket sem képes ugyanazon a szinten produkálni. Lenyomom a gombot és 30-50 ms múlva elsül a fegyver és sebződik a delikvens a másik oldalon. Ez persze optimális eset, de kizártnak tartom, hogy ezt a nagyságrendet a komplett kép küldésével lehetne tartani, míg az előző esetben csupán kbyteok fordultak meg a szerver és a kliens között. A képminőség részéről meg csak annyit, hogy 1080p-60Hz-8bit az majdnem 4Gbit sávszélességet igényel, ezt nem lehet látható minőségromlás nélkül átültetni 50Mbitre.[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
Új hozzászólás Aktív témák
ph Első olvasatra ez butaságnak hangzik, de ha kellő számítási kapacitást tudnak beépíteni, akkor lényegében lehetséges.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest