- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Google Pixel topik
- Kínából rendel hajlítható üveget az Apple
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen GPS-t vegyek?
- AI: keményen kiosztotta Európát az amerikai alelnök
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Új hozzászólás Aktív témák
-
bunfi
őstag
válasz
cskamacska #24 üzenetére
Nekem a gyakorlati tapasztalataim az OnLive és Gaikai jelenkori utódjaival. A GeForce NOW!, LiquidSky vagy épp Paperspace használatával elég más jellegű tapasztalataim vannak. Vannak olyan helyzetek amikor már-már játszható, de ez a play-anywhere nagyon-nagyon messze van még. De lehet, hogy az én igényeim magasak. Egyébként megint két lépéssel a tömeg előtt jársz a helyzet megértésében, de ezzel maximum az ellenszenvüket vívod ki... Legnagyobb sajnálatomra.
(#17) E.Kaufmann
Késleltetés, képminőség. Egyiket sem képes ugyanazon a szinten produkálni. Lenyomom a gombot és 30-50 ms múlva elsül a fegyver és sebződik a delikvens a másik oldalon. Ez persze optimális eset, de kizártnak tartom, hogy ezt a nagyságrendet a komplett kép küldésével lehetne tartani, míg az előző esetben csupán kbyteok fordultak meg a szerver és a kliens között. A képminőség részéről meg csak annyit, hogy 1080p-60Hz-8bit az majdnem 4Gbit sávszélességet igényel, ezt nem lehet látható minőségromlás nélkül átültetni 50Mbitre.[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
Új hozzászólás Aktív témák
ph Első olvasatra ez butaságnak hangzik, de ha kellő számítási kapacitást tudnak beépíteni, akkor lényegében lehetséges.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest