Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    válasz Uchimata #19 üzenetére

    De ez a fogyasztás dolog nekem annak tükrében(árnyékában) igazán riasztó, hogy a mostani natív kódokat futtató telók sem állóképesség-bajnokok. Egy symbian alapú készülék sem bírja tovább 1-2 napnál úgy, hogy nincs is rajtuk effekt. Ha pedig megtoldjuk a témát ezzel, akkor hiába lesz pl. fejlettebb az akksija, max. drágább lesz és ugyanaddig bírja, vagy olcsóbb, de akkor még a mai készülékek üzemidejét sem éri el egy töltéssel... nem akarok károgni, inkább megvárom, míg ideér, de az államat még nem kell keresgélnem. :U

  • Yany

    addikt

    válasz Uchimata #6 üzenetére

    Okéoké, de mind a cikkel, mind itt néhány padlóra esett állú egyénnel ellentétben én aggódva figyeltem az igencsak darabos képernyőváltásokat, ami önmagában még nem okozna bennem félelmet, de szemmel láthatóan a proci kevés az animációk folyamatos lejátszásához (látszik, hogy nem mindig ugyanazokat a pillanatokat "droppolja" el a készülék, tehát nem eleve ~5 fps-es átmenetekről van szó, hanem csak ennyit bír a beépített proci. Ez pedig azt is jelenti, hogy a GUI jelentősen megnöveli a fogyasztást. Ez a natív alkalmazásokhoz képest mindenképpen hátrány egy flash alapú menünél, de a SilverLight esetében bízom abban, hogy az MS mind a DirectX-et, mind az oprendszer natív képességeit kiaknázza (pl. grafikus gyorsítás). Kérdés, hogy hányas verziótól fognak terjedni, mert tudomásom szerint a vágyaimat leghamarabb a 3.0-s fogja csak kielégíteni.

    Szóval se a Giga készülék menüjének sebessége nem nyűgözött le, se a flash. Ezt a grafikát és menürendszert bármi másban is elkészíthették volna és akkor sokkal gyorsabb is lenne (és valszeg így az akkuidő is elég gyenge), de a grafikus és a designer munkája előtt mindenképpen... :R

Új hozzászólás Aktív témák