- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Netfone
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A régebbi tesztekből kiderül a VGA-k sorrendje. A DiRT Showdownban használt algoritmus hatékonysága pedig önmagáért beszél. Ha nem építik be a forward+ lightingot és úgy elhelyeznek pont annyi pontfényforrást, amennyi most van a játékban, akkor a legerősebb VGA sem tudna 4-5 fps-nél többet. Ergo nagyjából 10x-es a forward+ lighting sebességelőnye a hagyományos forward renderhez képest. Azt hiszem ezt nem kell magyarázni, hogy miért előnyös ez a megoldás. Az persze természetes, hogy a tradicionális forward render path jóval kevesebb pontfényforrással dolgozik, így a forward+ lighting ehhez képest sebességvesztéssel jár, viszont jóval szebbek lesznek a fényviszonyok. A forward+ lightingot az architektúrák eléggé szétszórtan kezelik, mivel ez egy nagyon komplex DirectCompute kód, és főleg abban rejlik a probléma, hogy sok az elágazás benne. Ezt a GCN nyilván nagyon jól kezeli, így ezeken a Radeonokon nagyjából 3-5%-os a teljesítményvesztés, amit a forward+ path aktiválása jelent a hagyományos renderhez képest. A korábbi TeraScale 2 Radeonokon és a Fermiken, illetve az Intel Gen7 IGP-n a sebességvesztés nagyjából 15-25% közötti, míg a Kepleren 40% a deficit. Nagyjából így skálázódik, de itt tényleg azt kell megérteni, hogy a 10x-es előnyt hoz ez a megoldás minden VGA-n. Ezért használják.
Az átlag júzer majd kikapcsolja az SSAA-t a Sniper Elite V2-ben. Nem fogja a sorrendet megváltoztatni, mert a GCN ebben a játékban is a compute hatékonyságon szedi az előnyét, és nem az SSAA-n.
Az SSDO-t már használja a Crysis 2 csak negyed felbontáson. Minden CryEngine 3 játék alkalmazni fogja, hiszen be van építve. A kérdés, hogy milyen felbontáson számoltatják.Ezek az appok a régebbi tesztekből vannak. Összehasonlíthatod nyugodtan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DiRT Showdown az egyetlen olyan motort használó játék, mely forward render mellett képes több ezer pontfényforrást kezelni. Ez nem kiforratlanság, hanem innováció. Évek óta ennek a lehetőségét kutatják, és most a Codemasters megoldotta. Pechükre a júzerek nem szeretik az innovációt.
A Sniper Elite V2 jelen esetben az SSAA miatt ennyire gépigényes. Ha ezt kikapcsolod, akkor rögtön négyszeres sebességet kapsz.
A Nexuiz úgy került a tesztbe, hogy a Max Payne 3-mal nem lehetett mérni. Mindenesetre ennek a programnak is van előnye, hiszen az egyetlen alkalmazás jelenleg, ami natív felbontáson csinálja az SSDO-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux felhasználók OFF topikja
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okos Otthon / Smart Home
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bittorrent topik
- Filmvilág
- Futás, futópályák
- BestBuy topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest