- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- iPhone topik
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- MiLi MiTag, MiLi LiTag bluetooth trackerek
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A régebbi tesztekből kiderül a VGA-k sorrendje. A DiRT Showdownban használt algoritmus hatékonysága pedig önmagáért beszél. Ha nem építik be a forward+ lightingot és úgy elhelyeznek pont annyi pontfényforrást, amennyi most van a játékban, akkor a legerősebb VGA sem tudna 4-5 fps-nél többet. Ergo nagyjából 10x-es a forward+ lighting sebességelőnye a hagyományos forward renderhez képest. Azt hiszem ezt nem kell magyarázni, hogy miért előnyös ez a megoldás. Az persze természetes, hogy a tradicionális forward render path jóval kevesebb pontfényforrással dolgozik, így a forward+ lighting ehhez képest sebességvesztéssel jár, viszont jóval szebbek lesznek a fényviszonyok. A forward+ lightingot az architektúrák eléggé szétszórtan kezelik, mivel ez egy nagyon komplex DirectCompute kód, és főleg abban rejlik a probléma, hogy sok az elágazás benne. Ezt a GCN nyilván nagyon jól kezeli, így ezeken a Radeonokon nagyjából 3-5%-os a teljesítményvesztés, amit a forward+ path aktiválása jelent a hagyományos renderhez képest. A korábbi TeraScale 2 Radeonokon és a Fermiken, illetve az Intel Gen7 IGP-n a sebességvesztés nagyjából 15-25% közötti, míg a Kepleren 40% a deficit. Nagyjából így skálázódik, de itt tényleg azt kell megérteni, hogy a 10x-es előnyt hoz ez a megoldás minden VGA-n. Ezért használják.
Az átlag júzer majd kikapcsolja az SSAA-t a Sniper Elite V2-ben. Nem fogja a sorrendet megváltoztatni, mert a GCN ebben a játékban is a compute hatékonyságon szedi az előnyét, és nem az SSAA-n.
Az SSDO-t már használja a Crysis 2 csak negyed felbontáson. Minden CryEngine 3 játék alkalmazni fogja, hiszen be van építve. A kérdés, hogy milyen felbontáson számoltatják.Ezek az appok a régebbi tesztekből vannak. Összehasonlíthatod nyugodtan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DiRT Showdown az egyetlen olyan motort használó játék, mely forward render mellett képes több ezer pontfényforrást kezelni. Ez nem kiforratlanság, hanem innováció. Évek óta ennek a lehetőségét kutatják, és most a Codemasters megoldotta. Pechükre a júzerek nem szeretik az innovációt.
A Sniper Elite V2 jelen esetben az SSAA miatt ennyire gépigényes. Ha ezt kikapcsolod, akkor rögtön négyszeres sebességet kapsz.
A Nexuiz úgy került a tesztbe, hogy a Max Payne 3-mal nem lehetett mérni. Mindenesetre ennek a programnak is van előnye, hiszen az egyetlen alkalmazás jelenleg, ami natív felbontáson csinálja az SSDO-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- GAINWARD RTX 4070 Ghost OC 12GB - ÚJ! 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest