Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b4ndee

    csendes tag

    sztori:

    picit több mint 2 éve vettem egy telefont T-nél, MédiaMánia L díjcsomaggal.

    ha jól tudom ez a csomag már nem létezik, de hasonló gondolom továbbra is van, a drága telefonok hűségidővel kedvezményes árusításához.

    10 990Ft-ért a csomag tartalma a következő volt:

    net - 1 GB
    SMS - 300 db
    Mobil TV 30 óra

    Akkoriban ez nekem remek volt, az akkori munkám jellegéből adódólag rengeteg időt kellett valamivel átvészelnem, és mivel a szovjet scifik hamar elfogytak, így kapóra jött a net a telefonon, és a mobilTV, amúgyis akkoriban volt az okostelefonok első reneszánsza, a magamfajta gadgetbzinak pedig kötelező volt, de a lényeg, hogy megérte, mert tökéletesen kihasználtam, viszont nemsokára munkahelyet váltottam, és innentől kezdve, bár az 1GB net így minden hónapban elfogyott, a Mobil TV a feledés homályába merült.
    Pár hónappal később épp horgászni voltam, mikor eszembe jutott, hogy dejó, ott lapul a zsebemben tizenvalahány csatorna, de mikor néztem volna valamit, a T mobiltévés oldalán a következő fogadott:
    Önnek nincs Mobil TV előfozetése (nem szó szerint)

    Némi káromkodás, sms-ezés, beállításellenőrzés után behaladtam hát a helyi ügyintézőhöz, hogy elmeséljem neki a problémámat miszerint becsülettel fizetek 10 990Ft-ot egy djcsomagért, aminek a része a 30 óra Mobil TV, de a rendszer szerint nincs rá előfizetésem.

    Adategyeztetés, ügyintéző keres, néz, olvas, kérdez:
    -Mikor használta utoljára a mobilTV szolgáltatást?
    Mondtam, hogy nagyjából két hónapja, mire rávágja:
    -Aha! Akkor ez a baj! Ha nem használja deaktiválódik.
    Én:
    -Mi?
    Ügyintéző:
    -Deaktiválódik.
    Én:
    -Dehát fizetem a havidíjat a díjcsomagért, aminek a tartalma ez a szolgáltatás.
    Ügyintéző:
    -Igen, de ha nem használja, deaktiválódik.
    Én:
    -Értem, és ha olyan díjcsomagot vennék aminek a havidíja teljes egészében lebeszélhető, és nem beszélnék egy másodpercet sem, a következő hónapban nem tudnék telefonálni?
    Ügyintéző:
    -Neeeem, ilyen bizonyára nem fordulna elő.
    Én:
    -És ön szerint ez logikus?
    Ügyintéző:
    -Egyáltalán nem, én sem értem, de ez így működik sajnos.
    Én:
    -És tudjuk aktiválni?
    Ügyintéző:
    -Természetesen.
    Én:
    -És kerül ez nekem valamibe?
    Ügyintéző:
    -Nem.
    Én:
    -Akkor aktiváljuk.
    Ügyintéző:
    -Készen is vagyunk, újraindítás után a szolgáltatás ismét elérhető lesz a készülékén.
    Én:
    -Köszönöm, viszontlátásra. (magamban:hörrgörrdurrgurr)

    később, csak, hogy tisztán lássak felhívtam őket, hátha tudnak legalább részben logikus, és kielégítő magyarázatot adni nekem erre, callcenteres lyánynak annyit sikerült összedadognia, hogy szerinte a szolgáltatás nem a díjcsomag része, hanem, mintegy ajándékba jár mellé. :facepalm:

    [ Szerkesztve ]

  • b4ndee

    csendes tag

    válasz dedike #41 üzenetére

    rendben van, de miért?
    mit vesztenek vele, ha aktív, de nem nézem?

  • b4ndee

    csendes tag

    válasz F55 #44 üzenetére

    ezért van okostelefon húszezerért és van okostelefon kétszászezerért.
    attól, hogy a mobilarena csinál egy flash-mentes, mobilra optimalizált aloldalt, attól az olcsóbb készülékeken a weboldalak nagy része továbbra sem ideálisan fog megjelenni, ha valakinek valódi webes élmény kell, annak a zsebébe kell nyúlnia, különben mi értelme lenne 4+ colos kijelzőket, óriási felbontással, és további teknikai bravúrokat gyömöszölni a drágább készülékekbe?

Új hozzászólás Aktív témák