Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Viktor77 #10 üzenetére

    Vulkán "jóságán" még véletlenül se kételkedek. :)
    Arzért ugye ugyan ez a SoC kisebb TDP-re belőve, (bár dokkolva valószínűleg azonos lehet), teljesít a Nintendo Switch-ben és teljesíteni fog még jó pár évig. Így nem a képességeivel van a probléma, hanem a kihasználtságával sajnos. :(

    (#9) Balika911: Dolby Visiont tudná valószínűleg, ha lecerteztetnék. Netflix HDR megy, Amazon HDR megy. A skálázást ki lehet tudtommal kapcsolni, ha van jobb eszközöd, ami jobban tudja, legrosszabb esetben az adott lejátszóban.
    Mondasz jobb AnrdoidTV-t esküszöm megveszem. :DDD

  • vicze

    félisten

    válasz Abu85 #5 üzenetére

    Android TV piac annyira döglött, hogy éves szinten duplázódik az eladott eszközök száma, mivel elég sok TV gyártó csak ilyet ad el, így akár természetellenesen is de növekedni fog elég sokáig.

    3DMark-kal az a probléma, hogy csak összpontszám van, de engem csak az offscreen érdekel, mert nem vagyok előrébb, hogy a 4K-ra kötött ShieldTV kisebbet dob mint a Adreno esetleg FHD-n, QHD-n.
    Van olyan architektúra eleme a X1-nek nyilván ami elöregedett, de az valósan csak nagyon sokára fog számítani.

  • vicze

    félisten

    válasz Abu85 #2 üzenetére

    Olyan szempontból lényegtelen a 15W TDP, hogy Androidos eszközökkel, azaz mobilokkal versenyez, mint desktop eszköz, így fogyaszthat 30W-t is nem érdekelne senkit.

    Melyik SoC-ban található GPU az, ami "agyonveri" Androidos eszközön? Mondom felőlem lehet 30W is csak Android (vagy AndroidTV) fusson rajta. S845 épphogy partiban van, az utód lesz csak gyorsabb, jelenleg gyorsabbról pedig nem tudok.

    Azt ki is fejlettem, hogy ShieldTV-re egész pontosan 0 azaz 0 darab Vulkan API-t támogató játék érhető, mivel az alkalmazások egyike se támogatja AndroidTV-t.
    OpenGL-lel kapcsolatban igazad van, de a mobil játékok valós rendszerigénye olyan kicsike, és a modern GPU-k teljesítménye olyan magas, hogy a játék fejlesztők nincs ennek semmilyen formában rákényszerítve az optimizálásra, és így a Vulkanra se. Ugye Vulkan fejlesztés költségesebb, mobil platform meg nagyrészt lutri pénzügyileg, ráadásul az Android végtelenül töredezett HW szempontból.
    Tehát lehet, hogy valóban egyszer majd átállnak a játék készítők Vulkan API-ra, de az úgy 5+év lesz, addigra valóban agyon fogják verni ezt a HW-t sok mindenben.

  • vicze

    félisten

    "Tegra X1 teljesítményszintjén persze minden extra jól jön"
    Ez pontosan mit szeretne jelenteni? :U Még mindig a piac legerősebb GPU-ja, így 3!!! év után is.

    Ezen kívül halottnak a csók esete. nVidia teljesen leállította a játékok fejlesztését. Az utolsó nagy név ami megjelent rá a Tomb Raider(2015, OpenGL) volt, azóta teljesen megállt minden nemű ez irányú fejlesztés nVidia oldaláról (értsd nem támogatják a fejlesztőket). Már teljesen a Geforce Now-ra koncentrálnak helyette.

    Androidon úgy általánosan a Vulkan halott, így 2év után is maréknyi játék támogatja csak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés