- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Kedves Érdeklődő!
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!
LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Én ezért váltottam Vodára... Majd minden gondom meg is szűnt...(csak a jó flotta előfizum buktam el... )
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
hcs57
őstag
válasz MaxxDamage #6006 üzenetére
Maradok, de most lte nélkül...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
gjoco1
addikt
Nem hiszem,hogy a Nougat a gond.Nekem a G3-as telefonomon ugyan ezt eljátsza.Gyári 5.0. Szolnok.
És Telekom.Sajna ezen is az a játék,hogy ha csak telefonozok GSM,ha Netezek LTE max 2 jó esetben,ha "jó"helyen vagyok 3 "pálcika".[ Szerkesztve ]
"A gyakorlat a legjobb tanitó mester" /Publius Syrus/
-
E2E4
aktív tag
válasz .:Ádám:. #6009 üzenetére
Ahogy a kommentben mellékelt képen látható, számomra is így adták vissza. (Tehát a kijelzőről levették, majd újra felhelyezték a gyári kijelzővédő fóliát. [Mivel karc mentes állapotban volt a bevitt telefon kijelzője, így elméletileg akár az is megtörténhetett, hogy csupán rátettek egy gyári fóliát az előlapra - de ezt nem feltételezem az LG-től.] )
A különbség az esetedhez képest "csupán" annyi, hogy számomra ugyanúgy kijelző hibásan adták vissza a készüléket.SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
zoleeno1
addikt
En meg tudom, hogy az, legalabbis nalam, mert 1.5 evig semmi gond nem volt vele, amint feltettem a nougatot, mar aznap produkalta. Csak akkor meg azt hittem a trekomnal van valami halozat karbantartas. De nem, azota is csinalja. Most mar azt is tudom, hogy csak akkor, ha be van kapcsolva az lte. Ha nem talal lte jelet, nem tud vissza allni masikra. Amikor kikapcsolom az lte-t megszunik ez a problema. 3g-rol siman oda-vissza all gsm-re. Ja es lte-vel sem mindig produkalja, de elegszer ahhoz, hogy idegesito legyen...
[ Szerkesztve ]
Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu
-
gjoco1
addikt
válasz zoleeno1 #6011 üzenetére
Isten mentsen,hogy vitázzak Veled,mert nyilván Te tudod-látod,hogy mi lett a változás azóta.De csak leírtam az Én tapasztalatom,hogy 2 G3-am is van gyári 5.0-val és sajna az utóbbi időben olyan 3 hónapja csinálja minegyik LG-m. Voltam bent a Telekomnál SIM-et cserélni ebbe és felvetettem ezt a gondom a srácnak,hogy az utóbbi időben térerő problémám van.Az volt a válasza,hogy már többen panaszkodtak és hívjam fel a Lefedettségi csoportot(1414)és ott mondjam el a gondom.Persze nem hívtam,minek.A két szép szememért nem fognak bikább jelet nyomatni.
Szóval Nekem mind három LG ezt csinálja sajnos.Viszont azt nem tudom,hogy MM-en mit tudott volna a V10,mert ahogy megvettem rögtön Bridge fissítést csináltam.
Annyit tudok,hogy van itt a Fórumon egy-két társunk,akivel azóta tárgyaltunk ez ügyben és igen a Nougattal Náluk is ez van.Elnézést a hosszú HSZ-ért.
[ Szerkesztve ]
"A gyakorlat a legjobb tanitó mester" /Publius Syrus/
-
Giorgio7105
csendes tag
Üdv Nektek!
Én Vodás hálózaton vagyok, május óta van meg a V10 és azóta semmilyen hálózati gondom nincs ( remélem így is marad!). :-)"Sokak életéhez van közünk. Némelyekéhez kevesebb, némelyekéhez nagyon is sok. De nem fogják tudni a nevünket. Azt sem, hogy mit tettünk értük. A mi munkák rejtett és névtelen." Dr. Felkai Tamás - mentőorvos
-
Giorgio7105
csendes tag
válasz zoleeno1 #6014 üzenetére
Upsz, bocs, nem figyeltem...
Akkor lehet hogy meggondolandó az MM visszatétele...
Én is gondolkodtam rajta, de nem tudom, hogy " házilag" megoldható-e, mint a Samu esetében az Odin - al...
Ha nem,akkor LG szervíz. Talán meg tudják oldani...."Sokak életéhez van közünk. Némelyekéhez kevesebb, némelyekéhez nagyon is sok. De nem fogják tudni a nevünket. Azt sem, hogy mit tettünk értük. A mi munkák rejtett és névtelen." Dr. Felkai Tamás - mentőorvos
-
Giorgio7105
csendes tag
válasz zoleeno1 #6017 üzenetére
Akkor egyértelmű!!! Le a a Nougattal!!!
V10-nél jobb telefon pedig nem kell.. (Legalábbis nekem! 😀)"Sokak életéhez van közünk. Némelyekéhez kevesebb, némelyekéhez nagyon is sok. De nem fogják tudni a nevünket. Azt sem, hogy mit tettünk értük. A mi munkák rejtett és névtelen." Dr. Felkai Tamás - mentőorvos
-
gjoco1
addikt
válasz zoleeno1 #6017 üzenetére
+1
Én sem szeretném lecserélni az LG-t más márkára.Éveken keresztül ezt a márkát imádom,úgyhogy valami megoldást kell találni.Lehet hogy vissza kellene tenni valahogy a MM ot?Vagy szolgáltató váltás.[ Szerkesztve ]
"A gyakorlat a legjobb tanitó mester" /Publius Syrus/
-
válasz zoleeno1 #6020 üzenetére
Sajnos csak Szolgáltató váltás a megoldás erre...korábban már részletesen kibeszéltük a dolgot és utána jártunk. (felesleges köröket ne fuss)
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
zoleeno1
addikt
válasz MaxxDamage #6021 üzenetére
Csak az a baj, hogy a családban mindenki 30-as, az ismerősök, haverok között is sokan, 6000-ért havonta mindenkit ingyen hívok... Ez tart csak vissza a vodától...
Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu
-
válasz zoleeno1 #6022 üzenetére
Értem én. Nekem is Flottám volt, amivel havi 3000-ért bárkit hivhattam belföldön...sajnos le kellett mondanom róla, mert a net számomra az elsődleges.
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
gjoco1
addikt
Utolsó szó jogán még egy kis adalék egy kis adalék az előző témához.Utána szerintem le is zárom ezt a témát.
Gondolom többségünk azért használ LG telefont,mert imádjuk.Igaz kinek ez-kinek az vannak kényes pontjai a telefonnal- LG-vel kapcsolatban.De abban egyet értünk hogy szeretjük,hiszen erre a márkára tettük le a voksunkat.
Szeretnék Veletek megosztani egy volt LG felhasználó ismerősöm tapasztalatát,aki szintén különböző problémák miatt márkát,illetve szolgáltatót váltott.Térerő problémám miatt kerestem fel és ezt a levelet kaptam Tőle anno:Itt az a baj,hogy az Lg telefonjaiban,pont az antennák vannak alulméretezve , a telekom pedig bevezette a HD hang szolgáltatást is.
Ez miatt állandóan variálnak a hálózati hardveren,antennákon.Ezt az Lg alulméretezett antennái nem veszik jó néven!
( A hd hang azt jelenti,hogy ha hívást kaptál Lte használat netezés közben,akkor a telefon a hívás ideje alatt visszakapcsolt automatikusan gsm hálózatra. A Telekom kitalálta,hogy lehessen LTE hálózaton is beszélni anélkül,hogy a telefon hálózatot váltson,mert szerintük az LTE sávszélessége miatt a hangminőség sokkal jobb.)
Ez valóban így is lenne elméletileg.
A baj az,hogy ehhez a közeledben levő tornyokban hardvert(szoftvert) kell cserélni.Tehát magának a toronynak is tudnia kell a hd hang továbbítást.
Azzal viszont nem számol a Telekom,hogy nagyon sok ember (LG tulaj) ennek megfizeti az árát.
Roppant módon érzékeny a telefon a hálózat minőségére.
Első lépésben próbáld ki a családban levő másik simet a mostani telefonoddal (így a legolcsóbb).
Jelenleg én egy LeEco Le max 2 (X820) -at használok két darab Voda kártyával.
Akár az LTE , akár 3G , akár gsm jelen a térerőt agyonverni sem tudom. Egy év alatt egyszer láttam 4 "pácikás" térerőt.Off is over.
"A gyakorlat a legjobb tanitó mester" /Publius Syrus/
-
-Mosquito-
őstag
válasz zoleeno1 #6014 üzenetére
Tavasszal az M7 Pest megyei szakaszon volt olyan, hogy 5-8Km nem volt térerő. Hívtak megszakadt, azt hittem valami gebasz van, így újra indítottam. Tmobil. Vagy kertes családi ház garázsba lemegyek ott is alig van térerő, miközben 2db adótorony is van a közelben. Más készülékkel is ez a helyzet.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
E2E4
aktív tag
Tisztelt Topikolvasók!
A kijelző „beégéses” történet után több privát megkeresést kaptam, hogy érdemes lenne összefogni ez ügyben, és megkeresni az LG-t Koreában, angol nyelvű levéllel.
Jómagam már dűlőre vittem a magam módján a történetet, de úgy döntöttem, hogy elsősorban másokért, ha nem is Koreában, de Magyarországon, egy nyilvánosabb fogyasztóvédelmi portálon megjelentetem a sztorit, hátha az LG ad valamiféle elfogadható magyarázatot a főkijelzőt érintő típushiba, a mai napig meg nem történt kijavítására, illetve esetleg változat a szervizes „nem javítás” metódusán.
Hosszas várakozás után, végül ma jelent meg a történet a Tékozló Homáron.
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
psg5
veterán
Az egész történetben a "legnagyszerűbb", hogy az eladó viszonylag kultúráltan állt a dologhoz. (hozzátéve, hogy még így is kibújt a jogérvényesítés teljessége alól).
Véleményem szerint ez 100-ból max 1 esetben történik így...nekem ez a legnagyobb bajom a rendszerrel...
Természetesen az alap probléma, hogy egy ilyen premiummal ilyen történhet szomorú, de úgy gondolom, hogy az a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy neked sikerült a jogaidat érvényesíteni (majdnem teljesen), de ezzel kb egyedül leszel. Hozzátéve mindehhez, hogy amennyiben sufni gsm az eladó.
Azért gondolom, hogy ez a nagyobb baj, mert ha a jogérvényesítés (gyorsan) működik, akkor teszek nagy ívben rá, hogy a prémiummal baj van rövid időn belül.
Örülni is nehezen tudok a kimenetelnek, hisz egy beismert hibánál nem a teljes vételár járt vissza...nonszensz.
Szerintem bíróság előtt is simán megáll az ügy. Ezt szerintem nagyon kifelejtette a tékozló a neked írt válaszból.
Szemét sufnik beszerzését szabályoznák inkább.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
E2E4
aktív tag
A probléma az, hogy - ahogyan azt a Tékozló Homár szerkesztőjétől megtudtam - a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda válasza a történet egy korábbi változatára érkezett, amikor még a GSM bolttal az ügyintézés nem történt meg. (Azóta lett pár "csavar" a történetben.)
Mivel Tékozló Homáron már a kibővített történet jelent meg, de a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda állásfoglalása még csak a rövidebb verzióra történt meg, így éppen ma arra kértem direktben őket, hogy az állásfoglalást frissíteni, majd azt a Tékozló Homáron közzétenni szíveskedjenek.A frissített GVTI válasz megérkezésekor a történetet végkifejlete még változhat... (Ha van rá igény, természetesen azt is megoszthatom.)
("Szerintem bíróság előtt is simán megáll az ügy." - az üzlettel vagy az LG Magyarország Kft.-vel szemben?)
Egyenlőre még nem kaptam az LG-től semmilyen megkeresést, (bár én sem tájékoztattam őket a Tékozló Homáros megjelenésről) nagyon úgy tűnik, hogy részükről ez az ügy rendezettnek tekintendő. Ha a személyes történetemben nem is reagáltak, legalább a típushibával kapcsolatban megnyugtatóbb lehetne egy szakmailag is elfogatható állásfoglalás. (Nyilván egy szakmai fórumon senkit nem a PR szöveg érdekelne.)
[ Szerkesztve ]
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
E2E4
aktív tag
Az üzlettel kapcsolatban több csavar is volt, ami miatt (eddig) így alakult a történet.
1. Már a tavalyi vásárláskor mondta az eladó szóban, hogy ha az LG valamikor adna csereutalványt, azzal ő nem tud mit kezdeni. (Mondhatnám erre, hogy egyéni probléma. Én készpénzfizetés számlával vásároltam az üzletben, ez alapján a hatályos jogszabályok ilyen kitétet nem ismernek.)
2. Mivel 2017. január 1-től a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség a járási hatóságokhoz került, így érzésem szerint némileg hígult ez a hivatal, emellett a garanciális kérdésekben történő, felek közötti megegyezésekbe eddig sem folytak bele a bírságolási gyakorlatuk kényszertő hatásával. Csakhogy itt - most már látom - nem egy megegyezés kellett volna, hanem készülékcsere, illetve mivel a telefon már nem forgalmazott, a szerződéstől való elállás mellett vásárlási ellenérték visszafizetése.
3. Eddigi vehemens fogyasztóvédelmi fellépéseimet félretéve, eleve úgy mentem oda hozzá, hogy milyen megoldást tud erre javasolni. Szóval túlságosan is konstruktívan álltam az egészhez, hogy valamiféle - akár kompromisszumos megoldás - létrejöhessen. (Ez amúgy meg is történt.)
4. Az eladó nem foglalkozott az LG papjaival, azt mondta, majd ő megpróbálja megjavíttatni. (Ezt nem is kellett volna hagynom.)
5. Amikor 12 nap múlva érdeklődtem, akkor jött a "javítás régebbi kijelzőre vagy a felajánlott pénz adása -
válasszak" szöveggel. Nagyon ügyesen hazardírozott, szerintem biztos volt benne, hogy a pénzt fogom választani, mert totális őrültség lett volna hagyni azt, hogy szétbarmoltassa a telefont valami zugszervizben.6. A telefon július 15-ei javításra történő leadásáról kaptam jegyzőkönyvet (Jegyzőkönyv a fogyasztói kifogásról a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet alapján) amire ő azt írta "A fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény" rovatba, hogy "Javítás", illetve a "Ha a kifogás rendezésének módja eltér a fogyasztói igénytől, ennek indoklása:" részbe, hogy "Lejárt garancia". Ezeket az LG szakvéleménye után nem is írhatta volna bele, de - mint mondta - a "lejárt garancia" szöveggel önmagát védte.
Azonban augusztus 3-án, amikor átadtam a készülék gyári tartozékait, ő pedig átadta a végül kérésemre picit módosított összeget, - bár előtte e-mailen is kértem - semmilyen jegyzőkönyv, vagy egyéb dokumentum nem került írásra.Így utólag én is látom ezeket a csavarokat, de mentségemre legyen hozva, hogy tényleg szerettem volna sokkal lojálisabban hozzáélni ehhez az egészhez, mint ahogyan a múltban a fogyasztóvédélemi ügyeimet intéztem. Így legalább eddig ezt a részeredményt elértem. Ha azonnal letámadom, akkor szerintem a "mindent vagy semmit" lett volna a következménye - s mivel azt jómagam is tudtam, hogy ez azért egy elég 'sajátos hely', ezért tartózkodtam ettől - eddig. Egy hivatalos disztribútornál (pl. Media Markt) nyilván máshogy léptem volna fel, és természetesen az átfutási idő, és az elsődleges kimenetel is más lett volna - de ez egy 'ingoványosabb' és főleg számomra ismeretlenebb terep volt. Most már itt is tapasztalatot szereztem, s mint fentebb írtam, szándékom szerint az ügy kimenetele még változhat...
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
psg5
veterán
Teljesen érthető ahogyan kezelted, nincs is azzal baj. Eleve ritka, hogy valaki így utánajár és utánamegy.
Majdnem kihoztad a legtöbbet a szemét sufni gsm tekintetében. (újfent: az ő beszerzési szabályozásuk rendben lenne nem lenne gond, igaz drágább lenne a sufni isTermészetesen a 49/2003-as krom rendelet már 2012-ben hatályát vesztette vagyis az arra való hivatkozás bukó megint a sufni részéről (19/2014-es van helyette, ami picit változott azért).
Pontosítás: 19/2014 mondja: " Ha a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről."
A 151/2003 (kötelező jótállásról) pedig mondja: A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.Vagyis az fontos, hogy a jótállási jegy kitöltve legyen a javítószolgálat elérhetőségével (amit nyilván meg kell nézni, hogy mi, márha volt jótállási jegy, ugyanis annál lehet, hogy a sufni magát határozta meg!).
Nos sufni újabb bukója tuti a kitöltetlen/rosszul töltött jótállási jegy, azonban ha az LG szervíz javította és hivatalosan, akkor ő is kellene hogy értesítse az eladót...
De sose feledjük, hogy szerződésben az eladóval állunk, nem pedig a szervízzel, ez fontos ezért dobja a cuccot magáról az LG (jogosan).
Vannak itt problémák a rendszerben.
A termékszavatosság lesz a jövőbeni járható út csak legyen már rá akár kúria általi állásfoglalás egy ügyben.
Vagyis, hogy azonnal mehet a gyártó-importőrhöz a cucc és ő vállalja a felelősséget, javítja, cseréli mindegy hol vetted. Egyet nem fog tudni pénzt visszaadni. (igaz itt meg a mikrtól áll fent a termékszavatossági időintervallum lesz a kérdés, ezért kell egy végigfutott döntés, de mert pár éves az új jogintézmény erre még várnunk kell, pedig él a jogszabály...)[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
Nigér
őstag
Dupla, bocs
[ Szerkesztve ]
-
Nigér
őstag
Sziasztok!
Megkérdeztem az LG szervizt, alaplap csere, már ha van raktáron, 56k+áfa.
Mármint a nem garis, európai modellre.
Ennyiért azért nem csináltatom meg, megy a fiókba. -
E2E4
aktív tag
Bootloop hiba, ha jól sejtem.
Az LG Magyarország a G4 esetében elismerte ezt a hibát és a 2 éves szavatossági időn belül díjtalanul javították a készüléket.
Bár a V10 esetén nincs olyan állásfoglalásuk, hogy elismerik ezt a típushibát, mégis lehet olvasni itt a topikban néhány ilyen hibáról. (Statisztikát azért nehéz készíteni, mert a V10 tulajok tábora egyébként is jóval kisebb számú (volt), mint a G4-eseké, így itt a néhány hibajelenség is lehet akár akkora nagyságrendű, mint a G4-eseknél a bootloop hibás telefonok számossága.)Egy próbát esetleg megérhet még az, hogy kéred a hiba, 2 éves szavatosságon belüli díjtalan javítását. (Már ha a szavatossági igény elismerése mellett nem határolódnak el ettől aránytalan többletköltség miatt, mivel az általad írt javítási ár nagyjából a készülék használt piaci értéke.)
Idézem azt a GVTI állásfoglalást, amit a saját esetemben is írtak: "A termékszavatosság szabályai szerint a fogyasztó követelheti a gyártótól (forgalmazótól) az általa történő forgalomba hozataltól számított két éves határidőben, hogy a termék hibáját javítsa ki. A gyártó ebben az esetben a kötelezettsége alól csak akkor mentesülhet, ha a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető vagy a hibát jogszabály, illetve hatósági előírás okozta."
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
hori-zoli
tag
üdv.
Egy ismerősöm telefonja 7.0-s android verzió óta napi szinten fagy. Főleg mobilnetnél, és olyankor melegedik is nagyon.
Van erre valami orvosság, esetleg visszarakni a 6.0-t.
Próbált H S-t csinálni, de nem reagál a gomb kombinációra. -
Nigér
őstag
Szia, igen, a jól ismert bootloop hiba.
Semmiképp sem akarták bevenni ingyenes javításba, mert egyrészt csak partnero-s adásvételim volt, másrészt épp kicsúsztam az 1 évből.
Azóta szifonoztam egy darabig, most MI MIX amivel tolom, de LG-t egy darabig skippelem mert takony banda, a szériahibás sz@rjaikat illene díjmentesen javítaniuk, attól függetlenül hogy szürkeimportos a telóm.
Mert ettől függetlenül a pénzem az LG zsebébe vándorolt, nem a Samuéba (pédaként csak).
És ugye 56k+fa az több mint 70k, ennyiért beletesznek (de nincs is raktáron amúgy) egy ugyanolyan szar alaplapot.
LG V10 tökéletes állapotban, halott alaplappal eladó!
-
gjoco1
addikt
Ma volt egy érdekes jelenségem.Hívás fogadás közben úgy félidőben,rezzent egyet a telcsi,majd folytattam a beszélgetést.Befejeztem és látom,hogy egy hiba üzenet látszódott a kijelzőn,hogy "A Névjegyzék sajnos leállt".
Szerintetek mi volt ez?
Utána kezdeményeztem egy hívást,de rendben lezajlott.Semmi különös.......
"A gyakorlat a legjobb tanitó mester" /Publius Syrus/
-
gjoco1
addikt
válasz zoleeno1 #6046 üzenetére
Úgy legyen.
sixpak,akkor nem Mi vagyunk a kivételek,mert beszéltem egy itteni sráccal(rejtettlámpa),hogy Nála mizu ezzel kapcsolatban,mert csak megijedtem és azt mondta,hogy nem tapasztalt-nem is hallott még ilyenről..."A gyakorlat a legjobb tanitó mester" /Publius Syrus/
-
akooos
veterán
Akiknek bugos a nougat, hogyan telepítette? Volt rendesen utáma FR? Vagy csak rá az MM-re és had szóljon?
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Bittorrent topik
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dell asztali gépek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%