Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balázs1986

    őstag

    válasz ferikek #19924 üzenetére

    Igen, pont arra céloztam, hogy az a gép kevés szabad ram mellett is stabilan működik. Na de az egy zárt rendszer, egy adott hw-ra egy adott op.rendszer, ez nagy pozitívum, és előny :)

    Azért az elég egyértelmű szerintem, hogy ha baja van a telefonomnak, akkor beviszem a szervizbe, ahol elvileg kivizsgálják. De akkor sem értem, mi köze van ennek az kommunikációs csoporthoz... Az fb profil nem szerviz, de még csak nem is terméktámogatási oldal. Egyszerűen csak kihirdetik az aktualitásokat. Már az pozitívum hogy nem csak azokkal foglalkoznak, hanem a totál témához nem illő hsz-ekkel is.
    Amit meg kell érteni, hogy baj -> szerviz. Támogatottság hiányolása -> panaszlevél az itteni központba és ha bugos is a kint levő szoftverrel, akkor szerviz is. Az, hogy ott megakad a dolog, már más kérdés, ha oda reklamálnak, az teljesen jogos. De ezek a szerencsétlen ügyfélszolgálatosok tényleg nem tudnak (és nem is feladatuk) semmi olyat tenni vagy mondani, amitől megjavul a telefon, vagy új szoftver kerül rá. Ezért értelmetlen az, ami az üzenőfalon megy.

Új hozzászólás Aktív témák