Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • henrik1

    tag

    válasz MartOOn #91 üzenetére

    akkor mondom másképpen: nálam a "teljesen új" ez esetben azt jelenti, h 3 éve szinte pontosan ugyanott áll, mint ahol eddig. kb annyi fejlesztés látszik, h lett kerek kijelző, hajlított kijelző, meg simkártyás modell, de annyira keveset adnak el belőlük, h egész egyszerűen nem éri meg fejleszteni rá.

    ha ebből az órából eladnak idén tízmilliót (aminek egyébként jócskán megvan az esélye), akkor a szoftverfejlesztők sem lesznek restek elárasztani a piacot a saját megoldásaikkal, és ha kicsit messzebbről tekintesz erre a világra (úgy en bloc a számítógépekre és okoseszközökre), akkor azt te is beláthatod, h a lényeg mindig a szoftver volt, hiszen azzal kerülsz interakcióba (persze kell a jó hardver is, h minél nagyszerűbb dolgokat lehessen rajta futtatni).

    ez a divatkövetés/diktálás is érdekes téma. ugye az első mp3 lejátszót nem az Apple csinálta, mégis az iPod forradalmasította őket (főleg az olyan szolgáltatások hozzákapcsolásával, mint az iTunes). telefonok dettó, már az iPhone előtt is voltak okostelefonok (sőt, az első iPhone még nem is volt igazán okosteló), mégis a szoftveres megoldásaival (kinetic scrolling, satöbbi) annyira népszerűvé tudott válni, h a Google is ebbe az irányba kezdte el fejleszteni az Androidot, a többit meg már tudjuk. táblagépek dettó, ott sem az iPad volt az első, de mégis az lett a mérce.

    szóval ha azt nézzük, akkor soha nem diktálták a divatot, hiszen mindig már létező termékkategóriákat gondoltak újra, de ha hátralépsz kettőt, és visszatekintesz kb 12 évet, akkor mégis nehezen tudnád ezt tőlük elvitatni. sztem ez az órával is sikerülni fog nekik, ami mint mondottam tökjó, mert így a többi gyártónak is lesz lehetősége rájönni arra, h mire vágyik a nép, és egy ilyen versenyből csak jól jöhetünk ki.

Új hozzászólás Aktív témák