- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Flip6 - színt lép
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Tesztpadon a One UI 8.5
Új hozzászólás Aktív témák
-
hardline
senior tag
El sem hiszem! Egész napi próbálkozás után, végre kapcsolt a 1220 és be tudtam pötyögni a 6-2 menüt. Reggel még nem is hittem, hogy ennek ennyire lehet örülni...
-
lm83
őstag
Hát nekem most sikerült belépni a MyTelenorba, de semmire nem megyek vele.
Hogy itt hol kell ezt jelezni?
Amúgy a díjváltozás oldalon, meg ezt írja:
"A telefonszám azonosítása a megadott adatok alapján nem sikerült."
Szóval nem tudom, pedig van két előfizetésem is, lenne mit beazonosítani... -
-
vanye
senior tag
Tudja valaki, hogy mi a helyzet abban az esetben, ha nem jött semmiféle SMS? Mert én nem kaptam semmit, holott talán kellett volna.
-
Lenry
félisten
myTelenorban is lehet nyilatkozni vagy muszáj telefonálgatni meg sorbanállni?
-
he7edik.
addikt
Elmennek a norvég durva anyukba.
-
tamikomac
aktív tag
300-400e-t akartál írni szerintem
Az valóban zsebpénz nekik, de az éves árbevétel pl. 5%-a már kemény dió lenne.
Dolgoztam mindkét T-nél a telefonosoknál...De csak egy nagyon alap példa, a spórolásra::
Miért fizessek havi 999 (1190) Ft-ot a klikk-re, amikor három hónapig ez díjmentes, így 3 havonta inkább veszek egy 600 Ft-os új feltöltős számot.
Így havi 200 Ft-ból megvan a klikk, és nem zavar a 3 havonkénti SIM csere egy DUAL készülékben.
Persze ehhez független telefon kell, nem olyan amit ők drágábban adnak praktikummal mint akár az MM-ben függetlenként.
Sok hasonlót lehetne még sorolni, de ilyenekre nem mindenki alkalmas és nem is mindenki teheti meg, de attól még létezik ez a fajta tudatosság, ami a mobilszolgáltatók (profit orientáltak) rémálma.lexter00: Az tényleg nem túl jó flottás csomag
-
lexter00
őstag
Nekem a 3eft-os csomagom 3400ra emelik...most nem vergődök mert nincs időm/energiám velük foglalkozni,decemberig van a hűségem náluk utána lépek tőlük 10 év után
tamikomac a mi cégünknél a flottás is egy nagy átcseszés pl 3400 ft-os csomagból csak 1700 ft lebeszélhető
-
Zolik
senior tag
válasz
tamikomac #89 üzenetére
Az nekik zsebpénz. Az állam is jó mélyen benne van ebben a kis játékban. Minél többet fizetnek a népek annál nagyobb a bevétel, annál nagyobb adót fizetnek majd be.
Ki van ez találva rendesen!Majd szépen felszámolnak új költségeket és máris be lesz hatjva a pénz.
Nem büntetés kéne nekik hanem normális bérezés az országban! Ha havi 3-4ezer ft-ot keresnék pont leszarnám hogy pár ft-al megemelnek ezt azt.
-
tamikomac
aktív tag
válasz
#51736960 #84 üzenetére
A kártyásoknál már megtalálták csak fel kell tölteni a kártyát bármilyen összeggel 06.30 után és máris az új díjszabás lép életbe.
A számlásoknál meg majd bizonyos szolgáltatásokat eltörölnek, így kényszerítve át az embereket a majd új drágább tarifákra.
Vagy az új, drágább tarifák több szolgáltatást, több internetet, stb. tartalmaznak majd, és díjmentesen lehet majd váltani rájuk.Itt akkor lenne rend, ha nem ilyen 5-10-20 milliós bírságokat kapnának az ilyen cégek, hanem az éves árbevétel X %-a, vagy pl. X napig zárva kellene maradnia az üzleteiknek.
De az igazi büntetés az lenne nekik, ha minden ügyfél bemenne flottába, vagy mindenki nagyon tudatosan használná a mobilt.
-
ViZion
félisten
"Hűség nélkül minden drágább szokott lenni (sok helyen)."
Kicsit nézzél szét. Hűséggel adják olyan áron a kifutó telókat, amiért sarki boltban veszel jobbat... hülyeségidő nélkül. Símán megtiltanám a hűség dolgot, vagy legyen jóval rövidebb, ne ezzel harcoljanak, főleg, mikor a régi ügyfeleket mindnél leszarják... -
dajkopali
addikt
a Telenor egyébként sunnyog - a Telekom múlt pénteken fél óra elteltével válaszolt a kérdéseinkre, a Telenor csak ma, hosszas nyösztetés után
de témára visszatérve: a mai közleményben, amivel frissítettük a hírt, ez áll: "A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így a visszahívást kérő ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt."
ez sem tiszta beszéd -
asdf_
veterán
válasz
aprokaroka87 #37 üzenetére
amúgy mi ez a marhaság hogy az új feltöltés új szerződésnek minősül?
Ugynevezett jogszabaly
(a feltoltes a regi szerzodes megszuneset, es egy uj szerzodes megkoteset (=az akkor aktualis dijszabas elfogadasat) jelenti jogilag, a hivoszam valtozatlanul hagyasaval).
-
-
asdf_
veterán
válasz
dajkopali #34 üzenetére
a június elején megindított NMHH-vizsgálat halasztó hatályú volt, vagyis leállt a folyamat
újra az új feltételekkel csak a pénteki kihirdetéskor indultA napok szamabol, es hogy a Telenornal holnapig lehet csak nyilatkozni en inkabb arra kovetkeztetek, hogy a Telenornal nem indult az ujra, csak folytatodott, ami meg hatra volt (esetleg meg 1-2 bonusz nap is benezett) azok a napok ketyegnek epp most.
-
Vangelis
félisten
De most Őszintén?
Mindig is a telenyomor volt a legnagyobb féreg. Lehúz mindenkit ott ahol tud.
A rossz kritikát nem tűrik. A PH!-n sem! Ez az igazság!Le a telenyomorral!
Aki azt mondja, hogy nem így van az hazudik.
Most sem vártam mást.
Évek óta ezt mondom, hogy kutyából nem lesz szalonna.
-
tamikomac
aktív tag
A telefonos ügyfélszolgálati számukat azért kapcsolták ki vagy azért mondja be a "technikai okok miatt kérését nem tudjuk végrehajtani, kérjük ismételje meg hívását később" szöveget, mert ez a malőr bedöntené az éves "60 másodperces - 60%-os" statisztikát?
A "kicsit" szabályellenes nem?
-
Nem vagyok naív, csak a tényállásomat közöltem. Gazdasági iskolában jártam, így sok mindent tudok a multikról (jó/rossz oldalát).
A vicc az, hogy lehet, hogy most oda megy, hogy "nehogy emelj tarifát", de ha újabb hűségidőt köt, akkor bizony emelkedni fog, ha akarja ha nem. Arról már ne is beszéljünk, akiknek már nincs hűségük. Hűség nélkül minden drágább szokott lenni (sok helyen).
-
ProEvoFan
nagyúr
Nagyszerű!Családomtól elvesznek +600 forintot, mert elérhetetlen a rendszerük.
..."nem az emberek fizetik meg a telefon adót"...NEM MI?
...és itt most nem a 600 forinttal van problémám. -
Vekko
aktív tag
Egy kérdés, annyira nem vágna földhöz ha most emelnének az előfizetésemen percdíjain, viszont nagyon szívesen abbahagynám velük a szerződésem, amiből van még kb. 3/4 évem vissza (természetesen ráfizetés nélkül). Ez most lehetséges opció? Ha nem fogadom el az emelést? (Telekom)
-
tamikomac
aktív tag
A mytelenor sem működik, sem az egyszeri sms-kódos, sem a regisztrált rész.
Ezt szándékosan csinálják, hogy ne lehessen őket elérni, és ne lehessen nyilatkozni."A Telenor rendszeréből díjmentesen, más belföldi szolgáltatók rendszeréből az adott szolgáltató által meghatározott díjért a nap 24 órájában hívható Telefonos Ügyfélszolgálat telefonszáma: 1220"
-
Kékes525
félisten
Én már a Telekomnál telefonon lerendeztem!
-
#90933760
törölt tag
Gondolom aki nem reagál semmit az automatikusan elfogadja az új tarifákat.
-
Őszinte leszek, nekem csak 200Ft-tal fog emelkedni a díjam, ami az is igazából csak net bővítés. A hívásnál meg Next díjcsomagom van, ami nem változik. Így nem igazán fog hazavágni. Figyeljétek meg, hogy az lesz, hogy aki nem intézte el az árcsökkentést, azok több kedvezményben fognak részesülni.
-
trec12
addikt
Mondjuk azokkal mi lesz akik külföldön vannak pont és ott éri őket az sms. Már ha megkapják. Se felhívni (elérhetetlen+igen csak sokba kerülne) se bemenni nem tudnak egy ügyfélszolgálatra. Nagyon nehezen tudnak bármit is tenni....
-
telemundo
tag
Figyelem 30-asok!
A telekom chaten is lehet jelezni hogy ne emeljék! Ott biztos megcsinálják! -
Zolik
senior tag
a bajai telenornál is az utcán állt a sor (ilyet még nem is láttam ott),azt hittem vmi nagy akció van, de úgy látszik mégse.
ilyet is csak velünk magyarokkal lehet megcsinálni...
-
fojuzer
aktív tag
Nos mindkét 2 cég felé még az elsö napon//TV Hirek este// jelezve,nincs szándék elfogadni azÁremelést! Szöbeli,iirás E-Mail ban is többszöri jelzés Levan szarva az ügyfél válasz nem szakszerü,pontos iill nincs! nincsenek,felkészitve kioktatva semmiröl!Viszont ez nem az 1 szerü ügyfélszolgálatosok,hibája.Biz a Vez.Ig.Müszki Fömérnök,Infos s más személyi vezetö alkalmatlansága hozzá nem értése miatt.Nos Ezt kapja +REZSI Csökkentésben/ a magyari állampolgár,elöizetök,ügyfelek.Semmilyen modon nem lehet kapcsolatba lépni,minden leterhelt Ill szokás szerint "SZAR" Ezt tudják adni technikailag! Ez ám az Europa,Tán.!Sebaj mink,könnyen feéejtünk,nehezen tanulgatunk!
Ügyintézöik a Cégek vezetö hibáibol
-
-
AtHoS
nagyúr
Én pont vodáéktól léptem le tavaly ősszel-télen, mikor kezembe kaptam egy olyan számlát, ami háromszorosa volt a megszokottnak. Tüzetesen megvizsgáltam és teljesen rendben volt egyébként a számla.
Mindössze azzal nem békültem ki, hogy a tarifacsomag lebeszélhetőségét bekorlátozták Voda irányba, 1,5 szeres lett az alap percdíj, ami másodperc alapról perc alapra változott.
-
ViZion
félisten
+1
és én is örülök, h vodkafonra váltottam, netet is meg mindent. Az a havi 20-30k nem volt pénz a trékomnak, gyk. nem voltak hajlandóak meghosszabbítani a szerződést, nem tudtak kütyüt mutatni. A kb. 6-8 év hűséges önszopatásért ennyi jár. Ott is volt tavaly összeomlás, meg nem tudunk bejelentkezni, etc... sajna abból nem lett cikk, de sokan qvaanyáztuk őket a helyi "képviseleten". Mondjuk itt ez egy lyuk, meg is vezetik a népet, pár éve sem voltam jófej, mikor mertem kérni, h ne a laptopon, bekapcsolt wifivel demózzák a mobilnetet...Szal. átsétáltam vodáékhoz: leültettek, sajna kávé és süti nem volt, de mindent mutattak, hoztak, ajánlottak... VEVŐ voltam.
-
Pete55555
addikt
Én meg ezért tuti, hogy nem fogok egy percet sem sorban állni.
Írtam egy e-mailt, kezdjenek vele valamit.
"Tisztelt Telenor zRt!
Mivel a telefonos ügyfélszolgálatuk elérhetetlen, személyesen pedig sajnos nem áll módomban befáradni Önökhöz a megadott határidőig, így ezúton szeretném kijelenteni, hogy NEM KÍVÁNOM módosítani a szerződésemet, így nem egyezek bele a havidíj növelésébe.
Amennyiben ezt itt nem tudják elfogadni, szeretnék visszahívást kérni, a megadott telefonszámon.Üdvözlettel: *** "
-
Én most voltam a debreceni nagyban, és sorbanállás volt, de az ajtóban már kértek számot, és nevet, hogy majd visszahívnak... Gondoltam ok, de azért a 1220-ast is felhívom... de nekem sem csöng ki...
Nem mintha az évi 0,x darab 3000-es feltöltést nálam igénylő 32,50-ről 37-re növekvő percdíjú, kártyás 29(forint volt/perc) díjcsomag változásai hazavágnának... de na...
Egyébként mióta kétoldalúak ezek? Most kezdték?
-
trec12
addikt
Igazán akkor örülnének szerintem ha ezrével vándorolnának hozzájuk...Ha most húznának egy merészet; mondjuk átalakítanák az áraikat természetesen jelentősen kedvező irányba na az hatalmasat szólna....
A két T betűsnél asszem egymásnak szaladnának a folyosón a döntéshozók és végre elmondhatnánk, hogy van valami verseny..... -
Chamea2
tag
válasz
Pete55555 #50 üzenetére
Ha valami van, akkor is csak annyi, hogy közli: "Technikai okok miatt kérését nem tudjuk teljesíteni. Próbálja meg hívását később!".
Hát ez ennyi.
Akinek meg pont mostanában lopták el a telefonját, az hagyjon fel minden reménnyel, mert az ügyintézők sem tudnak abszolút hozzáférni a rendszerhez. Nem rég voltam ott.
-
Pete55555
addikt
1220 nekem ki se csöng... Próbálja tárcsázni, aztán annyi...
Ez egyre jobb.
-
Oliverda
félisten
Mennyire örülhetnek most ennek az egésznek a Vodánál...
-
zoli62
addikt
Szerintem ebben a helyzetben a szolgáltatók is ludasak, mert a törvény eddig is előírta, hogy az előfizetőnek joga van a kétoldalú szerződésmódosításokat nem elfogadni. Az NMHH-nak határozottabban kellett volna fellépni, ügyintézési határidőt kellett volna előirni. Mivel nem így történt, ez azt eredményezte, hogy a szolgáltatók, például a Telenor továbbra is "trükközhetnek", azaz minden egyes nemmel nyilatkozót visszahívnak, ahelyett, hogy az ügyfél válaszát elfogadottnak vennék. A Telekom ebből a szempontból korrektebben jár el.
-
SkiDev
őstag
Nálunk is jól jelzi a cikk a két cég álláspontját az üggyel kapcsolatban. Telekomnál bementem (2-200 Ft emelés miatt), mivel még így sem beszélem le a keretemet a díjcsomagomban nem kellett több.... Nem volt szinte senki sem dél környékén az üzletben, elmondtam határozottan, hogy nem kérek belőle, kettőt kattintott, mondta kész van. Telenornál eközben hatalmas tömeg az üzletben, mindenkinek azzal a szöveggel, hogy "Óh...Úgyis csak 200-500 Ft-ot emelkedik az ár" -> nem is nagyon van szerződésmódosításra lehetőség...
Komolyan el kell gondolkodnom ezek szerint, hogy hova tovább Telekomosként. Nagyon kéne egy vérfrissítés a szolgáltatók körébe mint 4. nagy szolgáltató....
-
Kroni1
veterán
Ebben az áremelésben csak az az igazán gusztustalan, hogy a hívásvégződtetési díjakat nemrég jelentős mértékben csökkentették!!! Itt is voltak róla cikkek, sokan a flottás topicban reménykedtünk benne, hogy ennek hatására jönnek majd olcsóbb, jobb díjcsomagok. Ehhez képest nemhogy olcsóbb de drágább lesz minden... Igazán remek!
-
Zola007
veterán
"A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható, kérjük ismételje meg hívását amikor már többe kerül...."
-
brazos
senior tag
Már beírták előttem, az NMHH mint hatóság, belenyúlása miatt leálltak a tájékoztatók és sms-ek küldésével, mert a felülvizsgálat alatt nem lehetett semmilyen tevékenységet lebonyolítani, tiltotta a rendelet.
Az már más kérdés, miért ilyen szerencsétlen időpontban hirdették meg a végleges döntést, és miért szabtak ilyen rövid határidőt mindezeknek a végrehajtására. -
aprokaroka87
nagyúr
amúgy mi ez a marhaság hogy az új feltöltés új szerződésnek minősül?
-
Ha nem hozza az elvárt bevételt, akkor kitalálnak mást.
Ahogy láttam például a tarifaváltás sem ingyenes már mint régen, sőt extrém magasak lettek az árai. Átirányítás sem ingyenes már saját hálózatba egy jó ideje.
Ügyfélszolgálat hívása, stb. -
fausto
addikt
Nekem a feleségem múlt hét elején telefonált, próbálkoztak díjcsomagváltással, majd kedvezménnyel, aztán amikor egyiket sem fogadta el, mondták, hogy jó akkor marad. Az egyik kollégám is a múlt héten intézte el telefonon, csütörtökön vagy pénteken.
De tételezzük fel, hogy valóban nem maradt más lehetőség, mint hogy ma vagy holnap jelezni. Nincs más opció, mint órákon keresztül lógni a telefonon vagy sorban állni?#30 brazos: nem követtem ennyire nyomon az eseményeket, nem május végén, június elején mentek ki a tájékoztatók? Azt tudom, hogy múlt héten mentek sms-ek is, de azért tudtommal már előtte is ment írásos értesítés.
-
trec12
addikt
válasz
aprokaroka87 #29 üzenetére
Arra kíváncsi lennék, hogy minden ügyfél kapott-e sms-t?
-
brazos
senior tag
Ne csúsztass!!!
Az egy hónapja megjelent rendelet tervezet bevezetése el lett halasztva, nem lett hatóságilag engedélyezve, ergó, egy tervezett, de még be nem vezetett rendeletre szerinted ki az a botor, aki nekiáll azonnal kérvényt írogatni, sms-ezni tök feleslegesen!
A hivatalos állásfoglalás, -benne a kérvényezési lehetőség- és a tarifa emelés múlt hét csütörtökjén változott át jogerősre, végrehajthatóra. Innentől nincs miről...illetve azért még van miről ... beszélni. Például arról, hogy a feltöltő kártyások szívták meg az egészet a legjobban, gyakorlatilag ők viszik el a hátukon a tarifaemelési cirkuszt.Ugyanis, hiába jelentik be, hogy nem fogadják el az emelést, de, ha július elseje után töltik fel a készülékeiket, akkor a feltöltéssel együtt eleve már elfogadják az emelést is, erről szól a NMHH által jóváhagyott rendelkezés. -
aprokaroka87
nagyúr
nem lett volna egyszerübb egy válasz sms-es rendszerben megoldani?
Elfogadja? igen/nemDe amúgy az egész egy vicc,vagy ők az hitték hogy mindenki elfogadja az áremelést?
Aki ezt kitalálta egy komplett ídiota.
A kártyás ügyfeleket meg igy beszívatni.....majd lehet lesz aki inkább nem tölti fel ha nem muszály. -
trec12
addikt
Szerinted aki reklamált nekik hetekkel ezelőtt - mint én - annak egy szóval mondták is jó akkor marad a régi ár? Hm? Időszakos kedvezményeket adogattak ha elfogadtad utána az új ár. Na ehhez mit szólsz? És ahhoz mit szólsz, hogy az sms az el nem fogadási lehetőségről ezek után jött....
-
cinemazealot
addikt
Feltételezem, arra ment ki a játék, hogy ne legyen egyszerű nem elfogadni a szerződés módosítást. Furcsa mód, amikor értékelni kell egy ügyfélszolgálati munkatárssal való telefonos ügyintézést, akkor képesek arra, hogy megdobjanak egy SMS-sorozattal, amire díjmentes válasz SMS-ekben a számozott válaszlehetőségek számjegyeit visszaírva gyűjtenek be egy rögtönzött közvélemény kutatást.
Itt is meg lehetett volna oldani azt, hogy mindenkinek kiküldenek egy-egy testre szabott SMS-t az alábbi tartalommal:
"Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön perc- és SMS díjai 2015.07.01-től az alábbiak szerint változnak:
...
Kérjük válasz SMS-ében nyilatkozzon a szerződés módosítás jóváhagyásáról:
1) Jóváhagyom.
2) Nem hagyom jóvá.
Köszönettel: Tele..."Ennyi. Meg tudta volna csinálni mindkét társaság. Épp csak nem akarták, mert ez így túl egyszerű lett volna.
Azt persze nem tudom, hogy ez megfelel-e az írásbeliség elvének, de feltételezem, igen.
-
gmaci78
tag
Sajnos el kell hogy áruljam, hogy az e-mail nem számít hivatalos iratnak. A bíróság sem fogadja el soha bizonyítékként, ugyanis bárki bármilyen mailt készíthet, bármilyen feladóval, címmel, tartalommal.
Maga az elektronikus levelezés, mint formátum, nem felel meg hiteles iratnak.
-
mickemoto
őstag
Miért nem lehetett úgy csinálni hogy aki maradni akar( márpedig nagyjából mindenki ), annak ne legyen semmi dolga, aki pedig az új tarifát akarja az külön jelezze.Nem egyszerűbb lenne mindenkinek.
-
fausto
addikt
Elég nagy blama, hogy a telenor így bedőlt, de az ügyfeleket sem értem. Engem szerencsére nem érint, mert Vodás vagyok, de már egy hónapja kiment az értesítő és tudni lehetett, hogy szólni kell, ha valaki nem akar áremelést. Egész nyugodtan lehetett volna hetekkel ezelőtt intézni sorban állás vagy órákon át tartó telefonálás nélkül.
Ha viszont valaki ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy az utolsó előtti pillanatban intézkedjen, miért nem ír egy e-mail-t, vagy ha nagyon biztosra akar menni, egy ajánlott levelet? -
trec12
addikt
Ne csak magadra gondolj. Gondolj pl. egy családra gyerekekkel ahol van mobilnet is meg hasonló vagy akár egy kisnyugdíjjasra. Nem olcsó az élet elég jó közhely de így van....Többször 3-400 Ft az már sok lehet hidd el....csak azért, hogy a mobilcégek elvárt profitja meglegyen. Persze ennek az egésznek a különadó pont nem használ azt is nekünk kéne/kell megfizetni....
-
brazos
senior tag
válasz
#51736960 #12 üzenetére
Aha,....most lebuktál!
Nem bírtad kivárni a belvárosi sort, ezért kimentél Újpestre!
Azt nem jött össze.....remélem azért te is kopottas ruhát húztál magadra álcaként.
Ugyanis, akiket Te láttál, azok sem véletlenül voltak zömében kopott, avittas öltözékben.
Ők javarészt azok az emberek, akiket mindig eltalálnak az ilyen lenyúlós rendeletek, de a mobiltelefonra, vagy a kiszolgált autóra, és megfelelő fizetésre az életvitelükhöz még szükségük van, de legtöbbjük a fizetésből már nem tudja kigazdálkodni nem csak ezt a két forintnak hirdetett tarifaemelést, hanem a többi, ...csak tiz-húsz, száz forinttal lesz csak drágább.... egyéb, pofátlan emelést, ergó ezért rákényszerülnek, hogy sorban álljanak, és nyilatkozzanak, hátha megússzák. A rendszer meg recseg, ropog, omladozik... -
Sinesol
veterán
Amúgy mennyivel drágul, párszáz forint?
Mert ha csak valami 3-400ft, akkor biztos nem vesztegetném az időm sorbanállásal... -
-szp-
aktív tag
Egyik, a témával foglalkozó mai cikkünk sem csak a Telenorral foglalkozott. A Telekom ügyfélszolgálata gyorsan fogadta a hívást, ez benne volt az első anyagban. Ebben pedig az van benne, hogy ott is sokan vannak. Ahol én jártam, sor nem volt, de érezhetően többen voltak, mint egy átlagos hétköznapon.
-
Grg
tag
Egyébként vicces, hogy csak a Telenorról szól a hír... Én pl a Westendben a vízesése Telekomnál is kigyózó sorokat láttam...
-
Dudikoff
csendes tag
A kenyér is drágul...
Amúgy szerintem ha írok egy levelet és ajánlva feladom postán vagy elfaxolom, az is megfelelő kell, hogy legyen.
-
pigster
senior tag
Nem tudom, hogyan sikerült tarifahűséggel szerződést kötnöm még tavaly, így sajnos most nem tudok váltani. (vagy mégis?) Nem fogom elfelejteni, hogy 2016-ban átmenjek a Vodafonehoz.
-
trec12
addikt
Az emelés mértékét és a tarifákat ugye nem forszírozhatja elvileg a hatóság. Viszont úgy tűnik csak így lehetett megálljt parancsolni az újabb lehúzásnak. A két T átlépett egy határt azt hiszem.....
Eközben a Vodafone csöndben van a Digi meg ugye egyelőre ül a (kevéske) frekijén... -
azbest
félisten
Van mit csiszolni a vásárlói érdekképviseleten
-
#51736960
törölt tag
újpesten jártam ma délelőtt, nézem milyen hatalmas sor áll, zömében lepukkant alakok, mondom ingyen kaját osztanak? erre látom, a telenorhoz várnak
-
trec12
addikt
Így igaz, elvileg az sms-t mindenki megkapta. Azért biztosan lesznek ám olyanok akik csak az emelt számla kézhezvételekor eszmélnek.....
Az azért az elképesztő, hogy pár ezer forintos csomagokat emelgetnek több száz forintokkal. Mégis mi a francot gondoltak ezek meg a Telekom. Elképesztő pofátlanság az emberek arcul köpése. A csúcs meg az, hogy fejlesztünk oda köll a lóvé. Hát a nénikéteket. Gerinctelen, észér banda különadó ide, különadó oda. -
Fkris
őstag
En kuldtem nekik emailt h nem kerem az aramelest juli 1tol,rogzitsek a rendszerben, kaptam visszaigazolast, innentol ha emelnek, akkor van bizonyitekom, hogy 29en elkuldtem az emailt, amit meg is kaptak.
-
SaGaIn
senior tag
Ott kell hagyni őket, átmenni a pirosakhoz, aztán majd, ha elvesztettek pár 10000 ügyfelet átgondolják a dolgot, vagy becsukják a boltot...
-
PSti
tag
Egyszerűbb lett volna, ha azoknak az embereknek kéne sorba állniuk, akik emelést akarnak. Ja, hogy olyan ember nincs?
-
camillus
tag
A leépítésekre még emlékszem az ügyfélszolgálatosoknál. Talán álláshirdetéseket kéne feladni.
-
brazos
senior tag
Azért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hatósági szerződést megkötő alkalmazottjait -nem a gépíró kisasszonyokra gondoltam- sem ártana néha elküldeni alkalmassági vizsgálatra, mert jelen esetben igencsak rövidlátóak voltak, kérdés ez szándékos volt részükről, vagy eleve alkalmatlanok a feladatuk ellátására. Ilyen, az ügyfelekre eleve káros következményekkel járó szerződést kötni, ezt jobb helyeken azonnali kirúgással szokás honorálni.
-
ABee
tag
Mért kell sorban állni? Ha Emailben írok nekik hogy nem kérek az áremelésböl az nem számít?
-
bollokcs80
Korrektor
Nem is tudom mit vártak mikor öt nappal a vége előtt hirdették meg a nyilatkozati lehetőséget, eleve így kellett volna kezdeni és nem sunnyogni.
Made in Hungary....
-
ntomka
nagyúr
Ennyi. Ha normálisan tájékoztatva vannak az emberek, akkor mindjárt nem lehet olyan könnyen letolni a torkukon az emelést.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile 2
- Feltörték a regisztrációmat vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Vége a gamer PC-knek? Cloud Gaming 2025-ben
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Tőzsde és gazdaság
- VGA kibeszélő offtopik
- További aktív témák...
- iKing.Hu-Nothing Phone 3a Pro Grey Glyph stílus, 3 optikai zoom 12/256 GB -3 hónap garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman N4 FSP 700W
- Vállalom Xianomi Okos kamerák, szoftveres javíttását
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3281, 100% akkumulátor
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest