Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz Воланд #31 üzenetére

    Én arra gondolok, hogy MS nem kis energiát fektett az XAML alapú GUI rajzolásába, és nem véletlenüll szorgalmazták, hogy vegyék fel a fejlesztők. WinRT sem kicsit a sebességre van kihegyezve.

    Az iOS alkalmazás hiába lesz univerzális app, ha a GUI-ja nem XAML-ben lesz írva, hanem legjobb esetben is UML-ben Qt-vel és a Windows kompatibilitás okán Angle-t fog használni, ami meg egy OpenGL->DirectX emulator DX 9.0c-ig bezárólag (nyílván GUI-hoz elég ez a feature szint).

    Egyfelől a GUI is egy transzlációs rétegen fog keresztül menni, másfelől egy Lumia 520 nagyjából az iPhone 2 szintjét hozhatja combvastagságban. Az iPhone 2 már annyira legacy, hogy használt mobil boltba se nagyon árulnak, mert már senki nem fejleszt rá. Legjobb esetben a program host oldali részét egy iPhone 4-hez lövik be, aztán a GUI-ra meg ráhúznak egy middleware-t.

    Félreértés ne essék, ez még mindig gyorsabb, mint a Dalwig VM droidon, de már az is kihalóban van a natív applikációk érkeztével.

    Nem fikázni szeretném az iOS és a Droid programokat (bár nagyon úgy tűnhet), de mindkettő valamilyen módon egy ökoszisztéma elég sok implicit peremfeltételllel. A hardver park amin futnak, az egy ilyen. Angle is egy nagyon jó cucc, desktopon még el is bír a CPU plussz egy absztrakciós szintet, de mobilon mindentől ódzkodnék ami emulál akármit is. Nem fogják venni a fáradtságot, hogy a gyengébb Lumiákra is leskálázzák a programot (illetve kioptimalizálják), hogy elmenjek rajtuk.

  • netpeti98

    addikt

    válasz Воланд #13 üzenetére

    Azért írtam, hogy nagyon könnyen át lehet portolni. Bocs, ha nem volt elég egyértelmű. :)

Új hozzászólás Aktív témák