Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz #81556480 #12 üzenetére

    Még FAT One-on játszottam ki, de nekem nem voltak vele ilyen súlyos problémáim (vagy már nem emlékszem rá). Ugye ugyan ezt az eninge-t használja a Control, és csak Xbox One/Series X|S-re elérhető CrossfireX, sztori módja is. Bár igaz, hogy a Northlight engine-nek azért kell a gép, mert előző generációs konzolokon azért a Control nem igazán tudta tartani a 30fps-t, még One X-en se. De úgy ez már csak Series X|S/PS5 konzolokra fogják fejleszteni a PC mellett.

  • negyven2

    veterán

    válasz GreatL #4 üzenetére

    A Rockstar Games csak a pénzt adja (mindet áll, tehát a fejlesztés, marketing, terjesztés költéségt is), meg a jogokat (hiszen ő birtokolja a Max Payne IP-t), a Remedy meg fejlesztést végzi. A fejlesztésre egy Control/Alan Wake 2 szintű AAA-t szintet szánnak (Remedy mércével mért AAA). Az eladások után a Remedy csak akkor kap majd royalty pénzt, ha a Rockstar által adott költéségek megtérülnek (vagyis nyereséges lesz a játék).

    Mivel 0-ról kezdik (még csak most tartanak ott, hogy milyen is legyen ez a Remake), így nem olyan lesz mint a "Definitive Edition" (már ha GTA-ra gondoltál). Kb. ezt a kiadást majd úgy kell elképzelni mint ami a Mafia Definitive Edition, vagy akár a Final Fantasy VII Remake esetén is volt.

    Illetve ha a GTA Definitive Edition-re gondoltál, akkor az szerintem mára már jól játszható lett. pontosabban jobban játszhatóbb mint az elejeén, mert nekem igazából akkor se volt akkor nagy problémám mint a legtöbbeknek (One X-en a legutolsó Patch-el már nagyon simán fut, de előtte is alapvetően a futási sebességgel voltak gondjaim SA esetén).

Új hozzászólás Aktív témák