Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterson_

    addikt

    válasz dreamdancer #77 üzenetére

    Az említett minik pont kapnak, és attól hogy az összesnek kb ugyanaz a neve+valami utótag(mint a szappanopera szereplőknek), attól még kb ezek jelentik a valós középkategóriát a cég palettájában.
    Önmagukban azokat sem érheti kritika, mert egyik sem rossz telefon attól, hogy egyesek azt várták, hogy 1:1-ben a nagytesók hardverét rámolják beléjük.
    Az egyetlen igazi "mini" a Z1c, de az meg nem olcsó.
    Legalábbis a kezdőárat tekintve nem volt az, de aki új telefont akar azonnal, annak ezzel számolnia kell.
    Egy szónak is száz a vége, vannak túlárazott modelljeik, de általában nem rosszabbak ezen a téren sem, mint akármelyik másik gyártó, ahogy az anyaghasználaton kívül kb semmiben.
    Van viszont olyan amiben jobbak.
    Szóval értem én, hogy nagyon elásnád őket, de igazából semmi olyat nem mondtál, ami tényszerűen azt mutatná, hogy rosszak, vagy rosszul csinálják a dolgokat.:)
    Emellett ott van az is, hogy aki tudatosan vásárol, annak van lehetősége választani akár a konkurenciától bármit, aki még csak vesz egy telefont, annak átok is megfelelnek amiket említettél.

  • Peterson_

    addikt

    válasz Peterson_ #62 üzenetére

    -Ijj, kicsit szerkesztettem volna még a szövegen, de kicsúsztam az időből.
    Bocsi, a helyenként pongyola mondatszerkesztésért...remélem így is érthető :DDD :B

  • Peterson_

    addikt

    válasz Simi87 #60 üzenetére

    Hallottam róla, de állítólag a "házhoz jövős" megoldást kell választani, és akkor nem igazán érheti csalódás az embert.
    A Note 3 totyikban legalábbis ez jött le a beszámolók alapján, ezt összevetve pedig az eddigi tapasztalataimhoz mérve ég és föld. Volt már Samum,de még abból az időből, amikor még nem nagyon volt divat szervizbe járni, azután Nokia, HTC, SE, mindegyikkel volt tapasztalatom.
    Értsd.:
    Pont ma voltam 4x-re szervizben HOX-szal, ami kicsit több, mint egy éves.
    Három alkalommal gyártóhoz lett küldve(egyszer nem csináltak vele semmit), tehát összesen hat hetet volt szervizben a telefon.
    Nokiánál kétszer volt kijelzőcsere úgy, hogy semmi fizikai behatás nem érte, volt hogy úgy kaptam vissza, hogy tiszta por volt az érintőpanel és a kilelző között.
    Itt azért ilyen nem nagyon van,

    dreamdancer:
    -Szerintem elég objektíven tudok nyilatkozni,mert abszolút nem volt csábító nekem a márka, és ahogy fentebb is olvashattad, nem is igazán választottam soha Samsung terméket.
    Most úgy hozta a sors, hogy Note3 tulajdonos lettem, így elmondható, hogy van némi tapasztalatom ezekkel a dolgokkal kapcsolatban.

    Te most felsoroltál csupa kontra dolgot, ami részben igaz is.
    Viszont emellett elsiklottál amellett, hogy azért felsőkategóriában- és a legtöbb céget ez viszi a hátán- komoly ajánlatokat tudnak letenni az asztalra.
    Most hagyjuk el a bóvli anyaghasználatot, mert ha tényleg gázos is, csupán egy szempont, és ha valakinek meg van vele szemben kettő, ami a mérleget a másik irányba billetni, máris irreleváns lesz.

    -Hardverben nagyon jó cuccokat raknak össze, gyakorlatilag a legerősebbeket.
    -Nincsenek különösebben elszállva az árazással.
    -Jó a támogatásuk.
    - De amit Te kontrának mondtál-én is annak tartom egyébként- az átláthatatlan termékpaletta.
    Hát ez is lehet pro a cég számára, mert gyakorlatilag nehéz egy okostelefonra váltó leendő vásárlónak nem Samsung modellbe botlani...ha komolyabbat akar akkor azért, ha közepes árfekvésben azért, ha meg egy alap androidos csodát akar, akkor azért.
    Az S-pen nagyon bejött nekik, illetve a Tepsi divatot is Ők indították el, tehát nem aggódnék emiatt.
    Régóta azt az irányt követik amit, és mégis évről évre növekszik a forgalom.
    Nem vitatom, hogy a végtelenségig el lehet ezt játszani, de ha csak pár dologban tesznek le igazán jó dolgot az asztalra, akkor nem is kell a többiben kiemelkedőnek lennie, elég ha nem követnek el kiemelkedő hibákat.

  • Peterson_

    addikt

    válasz #03372544 #56 üzenetére

    Addig miért foglalkozzanak vele, amíg viszik a telefonokat.
    De az is van valamiért,mert tudnak jót is gyártani, még úgy is, hogy anyaghasználatban és dizájnban nem domborítnak túlzottan(ebben pl pont a Sony és a HTC ami baromi jó dolgokat tesz le az asztalra).
    A többi ipari hulladékot meg mostmár eladja a név, meg hát az egyszeri júzer azt mondja, hogy "hát kinézetre sem nagyon üt el az Esnégytől' "...
    Ott van még a premium assistance, ami számomra nagyon nagy pirospont, és az messze nem csak csúcskategóriára jár.
    De említetted a supportot Te is, éccsanyámnak galaxy Young-ja van, ami aztán tényleg egy low-end android, és 4.1 van rajta, de az elmúlt hónapban két apróbb frissítés is jött rá.
    Verziót nem hinném, hogy ugrik, de az már tényleg az a kategória, ahol annyira nem is várható el.

  • Peterson_

    addikt

    válasz h3lios #51 üzenetére

    Én is röhögök ezen, de ahogy előttem is írták, ez is egy stratégia.
    Emellett meg kell jegyezni, hogy a Samu messze nem a legrosszabb a supportban, tekintve, hogy a régebbi felsős modellek is megkapják a 4.4-et is-ha igaz a hír-
    Ellenben más gyártóknál simán előfordul, hogy felső közép, felső kategóriás készülékeknél is 1 éven belül kb elkaszálják a támogatást.
    SE-nél is volt ilyen, de pl HTC-nél HOX már nem kap több frissítést, az ONE S-nél meg már talán fél éve bejelentették.
    De ezek csak példák voltak, mindegyik gyártónál megvan a pro/kontra.

    (#43) Csapoati:
    -Teljesen jól látod a dolgot. :K :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés