- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bayarena
aktív tag
n annyit er amennyit adnak erte.
A masik, ha a tobbi ceg ennyire bena lenne akkor kereshetnenek vmi mas vallalkozast.
Miert kene sajnalni egyiket is?
Illetve miert kene egy cegnek jotekonykodni a munkasokjavara?
Mindenki annyit keres amennyit kiharcol maganak. Nem kotelezo az Apple-nek vagy mas cegnek dolgozni. -
janeszgol
félisten
Ez nagyon összetett dolog. Nem annyira egyszerű, mint ahogy leírod.
Sok olyan költség van, ami nem mindig realizálódik, de benne van. Ilyen a világ gari (a többiek még azt sem hajlandóak megjavítani, amit a szomszéd országba szántak, csak ide került).
Bolthálózat fenntartása. K+F. Saját tervezés. Nem csak össze legózzák, mint a nagy részük a gyártóknak.
Ilyet melyik gyártótól olvastál? És ez számtalan Apple eszközzel előfordult már (valahol örök érvényű egyszeri cserére, akár telefonoknál is): [link][ Szerkesztve ]
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.