- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pistakiss
őstag
válasz
fravik #20508 üzenetére
Háát!
Miért, Te hány hibára kérdeztél rá? Az egyik kérdésedre, ami nem hiba, megkaptad kétszer is, mástól, a választ, tehát én csak egy hibára válaszolhattam, a kijelző ropogására, elállására.! Legközelebb gondolkoznod is kellene, mielőtt leírsz valamit, mert így nem nagyon fognak segíteni, ha többször is visszakérdezel! -
Pistakiss
őstag
Háát!
Már vásárláskor mondták, hogy a 72 órás cserénél csak abban az üzletben cserélik, ahol vettem, a Vodafone smart store-ban. A futárszolgálat az más tészta lehet, mivel az eleve központi elosztású, bár nem tudom, hogy a garancia papíron ezt hogy jelzik. Azt hiszem, ha lesz időm holnap, elmegyek a vásárlás helyére és ezt pontosan megérdeklődöm, de még az is lehet, hogy ma, mert kb 5- kor fent leszünk Pesten. -
-
Pistakiss
őstag
válasz
kirkri #20118 üzenetére
Háát!
Sajnos, de a legnagyobb baj az, hogy legtöbb ember még a legkisebb energiát sem fordítja a jogai kiharcolására, így aztán sír, ha 30 napig is eltart egy egyszerű javítás és hogy megtehetik azt, hogy javítás nélkül, szoftverfrissítéssel, küldik vissza a készüléket. Azért tehetik meg, hogy mindenféle csomagolás nélkül adnak ki cserekészüléket, mindenféle gyári védelem nélkül egy "uzsiszacsiban", ha nem vett volna erőt rajtam az, hogy az alig 8 napos készülékemet közel 40 nap alatt sem kapom vissza, akkor most is kedvem lett volna visszaküldeni -
Pistakiss
őstag
válasz
kirkri #20113 üzenetére
Háát!
Én nem is azt mondtam, hogy azzal menjen cseréltetni, hanem azt, hogy ha cserélik a kijelzőt, nálam úgy nézett ki, hogy cserélték a hátlapot is. A másik dolog, hogy a beadott hibáknál első a vevő véleménye, ennek ellenkezőjét a kötelezettnek kell bizonyítania. Tehát, ha leadja, hogy rendeltetésszerű használat mellett is rendellenesen kopott a hátoldal, ezt a szerviznek kell bizonyítania, hogy nem rendeltetésszerű használattal jött elő a kopás, viszont ez után ugrott az egész gari. A teljes cserére vonatkozóan, meg az a helyzet, hogy az igaz, hogy dobozos cserére gondoltam, de nem azért nem cserélték úgy, mert nem akarták, hanem azért, mert a szerviz csak csere utalványt adhat ki az üzlet felé, vagy pedig mivel nem árusítanak készülékeket, ezért csak kiegészítők nélküli cseredarabot tudnak adni. Amit akkor is írtam, azt most is vallom, ezeket a készülékeket is illene olyan csomagolásban adni, amiből nyilvánvaló, hogy gyári új és sértetlen, egyszerű, olcsó dolgoknál ez megoldott, a 170000 Ft-nál miért nem?
A harmadik eredménytelen javítás utáni cserét pedig pont a fogyasztó elállása miatt kell megtenni, nem lehet olyan fafejű gyártó, aki kitenné magát annak, hogy a vásárlók a sorozatos hibás teljesítés miatt elpártolnak tőlük.
Azt meg csak halkan mondom, hogy az előbb is írtam, sajnos ezek mind csak ajánlások, semmi sem kötelezi az eladókat, szervizeket ezekre. -
Pistakiss
őstag
válasz
barathmarton #20104 üzenetére
Háát!
Én nem vettem volna át, egyből reklamációval visszafordíttatni!
A 3. javításra küldésnél cserét kell kérni, vagy a pénzt, ha ott vetted, ahova viszed javításra. Szerintem a hátlapot is cserélni fogják, alapból. Az én telefonomnál is ezt játszották el, hogy elsőre szoftvert frissítettek, a hibához hozzá sem nyúltak, másodszor viszont egy új hátlapot is kapott, olyan fólizása volt, mint az ebay-en vehető hátlapokon -
Pistakiss
őstag
Háát!
Ha gyári garanciás, akkor 15 napon belül javítaniuk kell, vagy adjanak addíg cserekészüléket, amivel 30 nap a javítási idő. Ezek után már lehet reklamálni! Ezek a határidők nem munkanapban számolandók és szállítással együtt értendőek!
Sajnos a fogyasztóvédelmi törvények a szervíznek kedveznek, mivel nem kötelező betyrtaniuk, bármilyen indokkal kibújhatnak alóla, anyaghiány, időjárás, stb, de akor is érdemes minden határidő lejáratkor reklamálni, legyen nyoma!
Egyébként én is egy kálvária végén vagyok túl, hétfőn kaptam vissza, készülékcserével, a nov. 5-én leadott telefonomat, három visszaküldés után. Az egészről már korábban írtam, nem akarok senkit sem untatni vele. Egy a lényeg, a szervízek, mivel nem árusítynak teljes csomagolású készülékeket, csak magát a telefont cserélték, mindenféle csomagoló eszközt mellőzve, mondván ők nem értékesítenek, hanem cserének. Új garanciypypírt sem adtak, hanem a régiben lett átírva az IMEI szám és az új garancia idő.
A készülék egyébként szeptemberi gyártású, eddíg hibátlannak tűnik. Már nagyon hiányzott, ezért is nem reklamáltam újfent, pedig nagyon viszketett a kezem egy újabb reklamációs levél megírására. -
Pistakiss
őstag
válasz
BenHans #19811 üzenetére
Háát!
Én a szervízbe vetett bizalmamat vesztettem el, amikor a kijelzőhibás telefont szoftverfrissítéssel küldték vissza első alkalommal, másodszor ugyan kicserélték, papíron, a kijelzőt, de a hiba továbbra is fennállt, sőt még jobban elállt és rugózott a kijelző sarka és erre harmadszor egy celluxal leragasztott, agyon használt, uzsiszacskóbyn jött a cseretelefon, minden gyári azonosító nélkűl, csak egy csatolt papíron tüntették fel az imei számot. Ezek után mennyire tudnék bízni bennük, hogy ez tényleg egy gyári új készülék? Nem hiszem el, hogy ne lehesse olyan csomagolást alkalmazni ezeknél a cserekészülékeknél, amivel ezt a gyanút elkerülhetnék, kb 100-200ft-ba fájhatna nekik és sok ilyen vitát elkerülhetnének. Kellene egy gyári zárócimke a zacskóra és az adatcimke, mint a dobozon.
Csak mellesleg, ha így járnának el egy kb170 000 ft-os plazmatévénél, azt hiszem a vevő a fejükhöz vágná. -
Pistakiss
őstag
válasz
BenHans #19806 üzenetére
Háát!
Biztos így van, de azért ez nem meríti ki az új készülékekkel szemben támasztott követelményeket! Nincs olyan csomagolásban, ami eleget tenne a sértetlen csomagolás kitételének, mivel nincs semmilyen zárjegy, gyári cimke a zacskón, hiányoznak azok az adatok, amik alapján, megbontás nélkűl látható lenne, hogy milyen gyártmányú, nem lehet semmivel sem összehasonlítani, összevetni, hogy az van-e a "zacsiban", amit mondanak. Én nem kívánnék egyebet, csak annyit, hogy a csomagolás sértetlenűl, egyedi cimkével, le legyen zárva és tartalmazza azt a cimkét, ami a dobozra van ragasztva, az adatokkal, vonalkódokkal. Ezek nélkül hogy hogyan tudják egyáltalán az imei számot ráírni a gari papírra, vagy honnan írták rá a kísérő papírra? A nekem mutatott készüléken semmilyen cimke nem volt látható, tehát be kellett kapcsolniuk, még a szervízben, ami megint ellentmond annak, hogy vadonat új és bontatlan csomagolású legyen. -
Pistakiss
őstag
Háát!
Lenne egy kérdésem. Ha most is csak "zacsis" telót akarnának rám sózni, meg lehet-e valahol nézni a gyártási időt? Zacsisnál nincs adatcédula, amin ezek az adatok rajta lennének, csak külön papírlapon adnak hozzá imei számot. Persze reménykedek, hogy nem így lesz. -
Pistakiss
őstag
válasz
LouiS22 #19750 üzenetére
Háát!
Kösz! Csak arra leszek kíváncsi, hogy mit érek el vele?
A 8 napos készülékemet már 38 napja adtam le javításra, 4* lett visszaküldve és még most sem biztos, hogy a holnapi szállítmánnyal kézbevehetem. Sajnos ez esetben az üzletet nem okolhatom, mivel ők mindent megtettek az érdekemben és mégis mindíg nekik mondom meg a magamét, a szervízzel meg közvetlenül ne tudom felvenni a kapcsolatot.
Tehát türelem, türelem -
Pistakiss
őstag
válasz
yodee_ #19723 üzenetére
Háát!
Én is most várom, hogy hozzák, de nálam már készülékcsere volt. Mivel a cserekészüléket egy gyűrött uzsis zacskóban küldték, minden azonosító nélkül, így nem vettem át, egy hete, ma viszont bementem az üzletbe, mivel még csak a "márkaszervízbe küldve" üzenetet láttam, hogy mi van, erre felolvastak egy üzenetet, hogy ők ezt gyári újként kezelik. Most írattam egy mailt, hogy ezt meg kellene beszélni, mivel egy "csupasz", minden azonosító nélküli és lezáratlan csomagolású készülék nem lehet gyári bontatlan.
A Te problémádra térve, mielött átvennéd, jól nyomkodd meg és ha valami nem tetszik, azonnal, jegyzőkönyvezni és visszaküldeni, harmadszorra pedíg cserekészüléket kérni. Ha cserekészüléket kérsz, akkor vigyél el minden tartozékot, dobozt, hogy lássák így is kéred vissza! -
Pistakiss
őstag
Háát!
Én tegnap kaptam volna vissza a cserekészülékem, pont ezzel a hibával adtam be, csak a jobb oldalon állt el a kijelző a készülékháztól, tehát ott nincs semmi USB csatlakozó! Nem vettem át, mivei egy uzsonnás zacsiban, celluxal leragasztva, minden adattól mentesen tették elém. Mondtam ez lehetne akár egy szervízre leadott felújított telefon is, számomra ez nem gyári új készülék! Leadtam hozzá az eredeti dobozát és a tartozékokat is, hátha ezért nem kaptam "dobozosat". Felvették a jegyzőkönyvet is, hogy nem voltam hajlandó ilyen állapotban átvenni a készüléket és gyári csomagolásút kérek, hivatkozva a fogyasztóvédelmi törvényben leírtakra. -
Pistakiss
őstag
-
Pistakiss
őstag
válasz
LouiS22 #18885 üzenetére
Háát!
Pontosan ez rémlett fel elöttem, hogy esetleg egy felújított készülékkel szeretnék kiszúrni a szemem. Már egész délután ezt vízionálom, hogy miként fogom visszaküldeni, ha mégis ez következne be.
A csereutalványt állítólag a hTC adta ki, de nem az üzletnek, hanem a szervíznek -
Pistakiss
őstag
válasz
yodee_ #18881 üzenetére
Háát!
Én, ha minden igaz, holnap kapom a cserekészüléket, 30 nap és 3-szori visszaküldés után!
Egyúttal lenne egy kérdésem is, akivel voüt ilyen eset, hogy gyári bontatlan dobozosat adnak-e? Ezt azért kérdezem, mert a bolti eladó kérdezte a kollégáját, hogy mit mondtak neki a szervízből, DOBOZOSAT küildenek, vagy milyet? Viszont számomra az új készülék fogalma az, hogy bontatlan dobozosat adjanak, nem uzsis zacsisat! Ezt a kérdést feltettem a helyi fogyasztóvédelmi hatóságnak is mélben, várom a válaszukat. Remélem nem kell pereskednem velük, a telóm 4 nap elteltével lett leadva a szervízbe, vásárlás után, még be sem tudtam lakni! -
Pistakiss
őstag
Háát!
Sajnos ez nem mindíg van így. Az esetemben, 23. napja van szervízben a telefonom és még legalább péntekig nem kapom meg, 3. alkalommal lett elküldve ugyanazzal a hibával. Az üzlet, ahol leadtam csak szerződéses bolt, tehát nem dönthetnek erről, mivel a készülékekkel ők nem rendelkezhetnek, csak a 72 órás cserében. Ilyenkor a szervíz ad cserekészüléket, vagy engedélyt a cserére. Remélem a reklamálásomra ez fog történni, mivel mindkét lehetőséget eljátszották, 3- szor ugyanazzal a hibával lett visszaküldve és több mint 15 napos szervízelés, mindkét dolgot beírtam a visszaküldéskori reklamációba, amit az átvevő el is ismert.
Egyébiránt én is 12 éve vagyok vodás. -
Pistakiss
őstag
válasz
ToMmY_hun #18107 üzenetére
Háát!
Nem értem a logikát az egészben, talán elspájzolásra vesz valaki telefont, vagy nyer ezzel pár napot, mi az a két év garihoz képest? Én használni veszem, azonnal kipróbáljuk és már hazafelé szinkronizálja az adataimat, rögtön ezen hívhatnak. Szóval még ipad-nél érthető, bár annál sem tudnám megállni, hogy ne kapcsolják be, az ember még egy cipőt sem vesz próba nélkül, hátmég egy ilyen drága holmit! -
Pistakiss
őstag
válasz
ToMmY_hun #18103 üzenetére
Háát!
Ezt a problémát is értem, gondoltam is, hogy erre gondoltál, de erről még hivatalosan nem hallottam. A másik dolog, hogy bekapcsolás után indul a garancia, nagyon nem fordul elő, hivatalos vásárlás esetén, hogy ne kapcsolnák be, mielött átveszed a készüléket, ebben az esetben lényegtelen, hogy a naptári nap, vagy a bekapcsolás a mérvadó, hisz együtt következik be az eladás napja és a bekapcsolás időpontja. Ha az ipad-et itthon vetted volna, hivatalos márkakerexkedőnél, biztos elötted bekapcsolják, pont azért, hogy kiszűrjék rögtön a hibás példányokat. -
Pistakiss
őstag
válasz
ToMmY_hun #18098 üzenetére
Háát!
Ilyenről még nem is hallottam. A samsungnál regisztráció után adnak még 2 havi garanciát, amit kinyomtatva a gari papirral együtt tudsz érvényesíteni, egyébként a garancia attól a naptól indul, amikor megvetted, ez hosszabbodik meg a garanciális javításokkal eltöltött idővel, amit ugye nem tudsz a gyártó honlapján követni, mivel a szervízek nem biztos, hogy ezt ott bejegyzik. A garancia papírra bejegyzett dátum a mérvadó! Ha pl ajándékba veszed a telefont és nem kapcsolod be, mert bontatlanúl akarod átadni, akkor is a vásárlás napja számít (de ez általában nem lehetséges, csak elvileg írtam).
Egyébként nagyon nagy dolog elővenni a vásárláskor kapott garipapírt és a dátumokat leolvasni! :_(
Az én telefonom 5-e óta van szervízben, ha visszakapom, javítva, akkor az árvétel napjából kivonják a leadás napját és ezzel meghosszabbodik a garanciám, ehhez nem kell gyári honlapon kutakodni, kb 2-os tananyag matekból a kivonás és összeadás dátummal kombinálva -
Pistakiss
őstag
Háát!
Ma visszajött másodszorra a telefonom a szervízből, de fordult is vissza, nem vettem át! Azt írták, hogy kijelzőt cseréltek benne, de ugyanúgy elállt a jobb felső sarok, mint, ahogy elsőre beadtam, sőt most még jobban érezhető volt a benyomásnál a rugózás és még kattant is. Leírtam ezt és kértem a cserét, mivel most megy 3-szor ezzel a hibával és már 18 napja kóvályog hol el, hol vissza. Az eladó is aláírta, hogy az általam leírtak megfelelnek a valóságnak, remélem ez már pozitív irányba fog eldőlni. -
Pistakiss
őstag
Háát!
Sajnos még mindíg nem világos elöttem a kép. Az a helyzet, hogy a készülék ugyan visszajött elsőre 15 napon belül, viszont a visszaküldéskor nem lett újabb papír kitöltve, a szervíz azonosító is ugyanaz, csak a jegyzőkönyv lett csatolva a telefonhoz. Tehát a szervízidő folytatólagos, vagy újra indult?
Egyébként én is 12 éve vagyok vodás, 3 telefonnal és 3 mobilinternet előfizetéssel -
Pistakiss
őstag
válasz
dani993 #17684 üzenetére
Háát!
Erre vannak a moderátorok, senki sem kért fel erre, szerintem! Ha valakit zavar, az reklamálhat a megfelelő helyen, nem kell itt rendőrködnöd, ha szabály, ha nem szabály!
Egyébként, az ilyen önkéntes rendőrködők beszélnek a pontgyűjtésről, nevettséges!!!! Most írtál két felesleges, nem témába vágó hozzászólást!
Én még ellennék a kezdő ranggal, mit nyerek azzal, ha 10000 hsz-t írok, ingyen kapok benzint? :_( -
Pistakiss
őstag
válasz
dani993 #17682 üzenetére
Háát!
Szerintem olvasd el, azokat a hozzászólásait, amik miatt most reklamálsz! Minden új hozzászólása más-más hsz-hoz kapcsolódik.
Imádom az ilyen "önkéntes rendőröket", ha téged zavar, akkor "ugorgyunk". Engem nem zavar, viszont érdekel a véleménye!
Ha nem tudsz érdemben a topik témájához hozzászólni, akkor jobb lenne, ha hallgatnál, nem bántanál meg vele! -
Pistakiss
őstag
Háát!
A jobb felső sarokban a kijelző eláll a burkolattól, érezhetően rugalmasan benyomható. Ilyenkor, ha a kijelző be van kapcsolva, a képernyőn hullámzik a kép. A nevetséges, hogy erre a szoftvert frissítették. A boltban egyből vettek fel jegyzőkönyvet, hogy Ők is tanusítják az általam leírt hiba meglétét és, hogy nem lett javítva -
Pistakiss
őstag
válasz
LouiS22 #17666 üzenetére
Háát!
Én is így gondoltam, ahogy írtad. Tehát 14-29-ig kell megkapnom, javítva!
Ezzel viszont az a baj, hogy a készülékem, annak ellenére, hogy az üzletben átvehettem volna, mégsem tudom hssználatba venni. Ez viszont a szervíz sara kellene hogy legyen, mivel ott nem végezték el a munkát, csak megutaztatták a telefonomat Pápa-Budapest-Pápa viszonylatban. Magyarúl, ha ezt még párszor eljátszák és minden esetben 15 napon belül visszaküldik a telefont, akkor nem kérhetem a cserét, holott a készülék a szervíz és a leadási hely között mozog, én egy percre sem használom? A telefont első esetben nov. 5-én adtam le, 14-én jelezték, hogy mehetek érte, de már az üzletben mondták, hogy küldik is vissza, mivel nem javították, tehát én nem is vettem át, jegyzőkönyvet vettek fel az esetről és azzal küldték vissza. Ez esetben mi a véleményed? -
Pistakiss
őstag
Háát!
Akkor a következő kérdésem lenne, 5-én adtam le a telefonomat a vodánál, a már korábban leírt hibával, visszajött 14-én, de a hibát nem javították. A boltból vissza lett küldve, a szervízfigyelő szerint 21-ére lesz kész. Akkor most mi a helyzet, újra indul a 15 nap, vagy egybe kell számolni és mi számít, minden nap, vagy csak a munkanapok és ott is az utaztatás is beleszámít?
Érdekelne a véleményed(véleményetek). -
Pistakiss
őstag
Háát!
Most nem tudom, hogy sírjak-e, vagy nevessek mérgemben. Ma visszajött másfél hét után a telefonom a voda szervízből. A hibája az volt, hogy, alig egy hetesen, a jobb felső sarokban eláll a kijelző a burkolattól és ha megnyomtam ott érezhetően rugózott, valamint hullámzott is a kép. Most visszaküldték, a jelzett hiba javítása nélkül, romot cseréltek rajta. Azt hittem, dobok egy hátast, amikor kézbekaptam a telót, egyből küldte is vissza az üzlet, jegyzőkönyvvel együtt, hogy ők is érzékelték a hibát. Most várhatok újabb másfél hetet, minimum. -
Pistakiss
őstag
válasz
BenHans #16885 üzenetére
Háát!
Szia!
Kösz a reagálásodat! Nálam az előlapi kamera alatt áll el a kijelző, de nem egy tized, hanem kb 0.8-1 mm-t. Ha valami miatt itt fogom meg érezhetően rugózik és ilyenkor a kép is hullámosodik itt, máshol nem. Sajnos bár Pesten vettem a telefont, de pápai vagyok, így itt adtam be, nagyon várom vissza. -
Pistakiss
őstag
Háát!
Leadtam a telefonomat szervízre a Vodánál. A jobb felső sarokban elengedett a kijelző ragasztása, érezhetően rugózott, lenyomásra hullámzott a képernyő. Féltem, hogy jobban elválik és bemegy a por, vagy valamibe beleakadva felszakad. A felvevő srác ráírta, hogy cserét kérek, mivel egy hetes a készülék és ez valamki deformáció miatt lehet. Várom a végső lefolyását az ügynek. Nagyon megszerettem a készüléket, már most nagyon hiányzik, félek nehogy még jobban elrontsák, reménykedek a cserében. Milyen tapasztalatok vannak a szervízeléssel, időben és minőségben?
Üdv -
Pistakiss
őstag
Háát!
Üdv mindenkinek!
Péntek óta már nem csak olvasó vagyok, hanem klubtag is. Nagyon szép és jó ez a telefon, gyors, sehol egy akadás, nincs hullámzás, foltok. Az S/N: SH279W100596, ha ez mond valamit, ja VODAFON-os.
Egy dolog van, amit lehet reklamálnom kellene, a jobb felső sarokban a kijelző jobban eláll a hátlaptól és úgy ézem mintha még rugózna is. Ezért lehetne cserét kérni, a 72 óra lejárta ellenére is? Ha nem cserélik, nem adom be javíttatni, mert az egy hetes telefont nem szeretném "vandál" kezekbe adni.
Na ennyit erről.
További szép estét mindenkinek! -
Pistakiss
őstag
Háát!
Szerintem nem nyelvészkedni vagyunk itt!
Engem meg eléggé zavarnak az önkéntes moderátorok, rendőrök, akik a saját szemükben a gerendát nem látják, csak máséban a szálkát. Talán azokat kellene rendre utasítani, akiknek az írásait értelmező szótár és hat nyelven értő tolmács nélkül nem lehet értelmezni, akik az SMS rövidítésekből és szlengekből hányják össze a mondanivalójukat, mondván telefonról máshogy nem tudnak írni.
A másik dolog, hogy ilyenkor nem gondoltok bele abba, hogy generáltok egy végtelenségig folyó haszontalan hozzászólás halmazt, mivel az ilyen hozzászólásokra rögtön előbújnak a bokrok mögűl az eddíg megbúvó önkéntes "rendcsinálók"?
A kérdésedre csak annyit, nem érdekel a hozzászólásaim száma, nem számolom és nem is keresem vissza, ez valahogy megragadt bennem, hogy így kezdem a hozzászólásaimat. Általában olyan emberek tették eddíg szóvá, akik másban nem tudtak a topikban érdemben szólni, ezzel hívva fel magukra a figyelmet.
Ezzel be is fejeztem ezt a vitát, több észrevételre nem reagálok!
Lehet, ebben a topikban egyébként is ez lesz az utolsó hozzászólásom, köszönhetően a szolgáltatóm árpolitikájának. -
Pistakiss
őstag
Háát!
Az első árváltozásnál, a Mátrix 5-el az akkori áron 10000 Ft-al jobban jártam volna, mintha a Mátrix 3-ban veszem a telefont, viszont egy év múlva tarifát kellett volna váltani és az eredeti mátrix 3-as árhoz képest 10000-el lett volna drágább egy év alatt. A jelenlegi árakkal sehogy sem jön ez össze, mindenképpen sokkal drágábban jönnék ki -
Pistakiss
őstag
válasz
Pistakiss #15491 üzenetére
Háát!
Ez az árlista, a régi és az új.Teljes ár Top S Top M Top L Top XL
Régi árak: - - - - - - - -
HOX 16 GB: 167 990,- 166 990,- 156 990,- 140 990,- 131 990,- 86 990,- 66 990,- 21 990,-146 990 114 990 89 990 79 990 -
HOX 32 GB: 170 990,- 169 990,- 159 990,- 143 990,- 134 990,- 89 990,- 69 990,- 24 990,-174 990 144 990 129 990 109 990 -
SGS3: 170 990,- 169 990,- 159 990,- 143 990,- 134 990,- 69 990,- 69 990,- 29 990,- -
Pistakiss
őstag
Háát!
A lakossági oldalon jelenleg a Top S kategóriában a HOX 32 Gb-os készülék ára 134990 FT, két hete ez 114990 Ft volt, Top M kategóriában 89990 Ft most, egy hete 69990 Ft volt
Az SGS 3-nál ez így alakult: Jelenleg a Top S-ben 134990 FT, ami két hete 144990 FT volt, Top m-ben jelenleg 69990 FT, két hete 129990 Ft volt. Ez eléggé fura árazás. Ha esetleg ez az áremelés azért volt, mert HOX+ a készülék, nagyon tudnék örülni -
Pistakiss
őstag
válasz
LouiS22 #15488 üzenetére
Háát!
Rosszul értetted, amit írtam, mindenképpen veszek most okt. végén telefont, vagy HOX lesz vagy valami más. Amit én érzékeltem az egy HTC (HOX) elleni pénzügyi tranzakció. Úgy árazták be a készülékeket, hogy a vásárlókat egy általuk jobban preferált készülék felé tereljék, holott az a készülék még így is drágább, mint amilyen árról a HOX indult, most meg a HOX lett még drágább. A másik, a, kérdés meg arra irányult, hogy esetleg nincs-e hír arról hogy ez esetleg nem a HOX+ lenne, csak ezt már nem írták le az árlistánál. Ha a HOX+ lenne, akkor mindenképpen ezt venném -
Pistakiss
őstag
Háát!
Sziasztok!
Már a múlt héten kérdeztem, kérdezte más is, hogy mit tudtok, a Vodafone-nál a nagy áremelés mögött és a mögött, hogy 16 és 32 GB-s készülékre bontották az árlistát? Valaki megérdeklődte, hogy esetleg ez az áremelés nem a HOX+-t takarja-e?
Már kb 3 hónapja lesem az árlistájukat, és mire eljön a dátum, hogy készüléket cserélhetek, 25 ezer forinttal megugrik az ára. Azt hittem, amikor elolvastam, hogy hanyatt vágom magam. Az első nagy emelésnél, 20 ezer volt a "Top S"-ben és az SGS3-nál ugyanennyi lefelé esés (a két készülék árai, furcsamód, megegyeztek), még számolgattam, hogy hogy tudnám a legkisebb +-al megúszni, de utána még nagyobbat emeltek és a következő kategóriában is, már nagyon elgondolkoztam, hogy tényleg ezt szeretném? A szívem szerint igen, HOX-ot szeretnék, de a pénztárcám más felé kacsintgat, gondolom ez nem megkövezni való eretnekség itt. -
Pistakiss
őstag
Háát!
Nagyon kíváncsi lennék egy ilyen telóra, működés közben. Sajna, Pápán, ahol lakom, egyik szolgáltatónál sem lehet kipróbálni, összehasonlítani másik géppel. Nagyon tudnék örülni, ha lenne olyan pápai, vagy környékbeli, aki meg tudná mutatni testközelből, mivel nagyon szeretnék a közeljövőben ilyen telót venni, előfizuval. -
Pistakiss
őstag
Háát!
A látott képek alapján én bőven az elfogadható kategóriába helyezem a képeket. Mindent a maga helyén kell kezelni. Az SGS2 képminősége lehet, hogy jobb, bár még nem néztem meg, viszont más téren ez a telefon lépi le azt. A többi pedíg már egy magasabb árkategória, ahol elvárható a jobb minőség.
Továbbra is azt tartom, hogy ezek a telefonba integrált "fényképező masinák" nem művész fotózásra lettek kitalálva, hanem dokumentálásra, hogy ezt is láttam, itt jártam. Ennél komolyabb célra már fényképező gépet kell venni. Nem tudom elképzelni, hogy pl egy ballagáson, vagy óvodai rendezvényen olyan szülő képeit vennék meg, aki telefonnal fotózta az eseményt. Bár elképzelhető, hoy valaki annyira jó szemű és vénájú, hogy még ezt ismeg tudja oldani. De ott nem a kép minőséget, hanem a jó kompozíciót és a jó helyzetfelismerést értékelnénk. -
Pistakiss
őstag
Háát!
Sziasztok!
Elhülve olvasom ezt a fotózási mizériát, nem csak itt, más oldalakon is. El kellene már fogadni azt a tényt, hogy ezek a készülékek elsősorban telefonnak készülnek sokadik sorban fotómasinának! Vegyük tudomásúl, hogy ezt tudják nyújtani, ha valakit a fotózás érdekel, az ne drága telefonra költsön, hanem egy fényképezőgépre. Itt nem érv, hogy ilyen drága telefontól elvárható lenne, hogy jobb képet készítsen, mert akkor már szóvá tehetné egy építész azt is, hogy nem lehet vele 3d-s épület belsőt tervezni, a könyvelő, hogy, miért nem tud a telefonjában irodát működtetni? Pedig ha az árát nézzük, mindegyik területen egy jó kis spéci gépet vehetne rajta a munkájához.
Egy szónak is száz a vége, ahoz képest, amekkora a szenzora és a lencserendszere, hogy a beállítási lehetőségei mérföldekkel maradnak el egy közepes kompakt gép lehetőségétől, nagyon is jó képeket lehet vele készíteni.
És még valami, egy képet elsősorban nem aszerint értékelünk, hogy minőségben eléri-e egy profi gép általi képminőséget, hanem a tartalom és a mondanivaló alapján. Egy tulipánt le lehet fényképezni kifogástalan minőségben úgy, hogy a kutya sem nézi meg és úgy is, hogy a kép minősége "csapnivaló", de mégis ütős a mondanivalója, a szerkesztése. -
Pistakiss
őstag
válasz
Avicularia #11995 üzenetére
Háát!
Természetesen elovastam. Miért lenne a vég, ha esetleg mással karöltve gyártanák tovább a telefonokat? Meg az sem reménytelen, hogy ezzel az új árpolitikával kilábaljanak a bajból. -
Pistakiss
őstag
válasz
Avicularia #11990 üzenetére
Háát!
Miért közeledne? Csak annyi fog történni, hogy az árak leszállnak az égből, ez érinteni fogja a konkurenciát is.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A52S 5G Dual 8/256
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Új, Apple iPhone 16 Pro, 128GB, sivatagi titán, 3 év garancia
- Samsung S23 Ultra 15 hónap garanciával, enyhén sérült kijelzővel
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest