Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz Pistakiss #17665 üzenetére

    Na akkor összefoglaló erre, tessék olvasni, értelmezni, magyarul van: [link]

    A te esetedben a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése szabályozza ezt a kérdést. Eszerint a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Tehát 15 naptári nap.

    Nálad ez értelemszerűen újraindul, hiszen visszakaptad és újra leadtad.

    És végül néhány személyes megjegyzés:

    1. a szerviz nem a mi saját, különbejáratú szervizünk, más embereknek is van ott javítandó készüléke, amik adott esetben komolyabb beavatkozást igényelnek
    2. a szervizben is emberek dolgoznak, fizetésért (ahogy mi is). Szerintem mindenki egyetért abban, hogy nem várható el sem tőlük, sem pedig tőlünk, hogy 0-24-ben dolgozzunk. (bár sok munkáltató szeretné ezt...)

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

  • rígel

    őstag

    válasz Pistakiss #17665 üzenetére

    Látom nagyjából megkaptad a kérdésedre a választ, jogszábályi idézetekkel, ami fedi az elméletet.
    A gyakorlat- tapasztalataim alapján- egy kicsit más. Üzlet- és ügyintézőfüggő. Van aki ragaszkodik a jogszabály betűjéhez, és vannak - bármilyen hihetetlen 2012-ben ebben az országban- akik inkább a jogszabály szellemét tartják szem előtt, és az ügyfél érdekeit nézik.
    Az én szolgáltatóm lakóhelyemen lévő üzletében dolgozó ügyintéző szerencsére a második csoportba tartozik.
    Mikor letelt a 15 naptári nap besétáltam, és közöltem hogy a telefon, munkaeszköz, és szükségem van rá. Egy kis rinyával megfűszereztem. ( 12 éve vagyok előfizető, a telefon az egyik legdrágább amit kapni lehet náluk, cserekészülékre ígéretet kaptam, mégsem érkezett meg stb.)
    Türelmet kért, hogy utánanézzen. A telefon állapotáról semmilyen infót nem tudott meg. Mondta hogy majd visszahív.
    Mondtam ok, de ha nem hív zárás előtt visszajövök, és addig nem mozdulok míg meg nem kapom a javított készüléket, vagy ha az nincs újat.
    Így történt, elnézést kértek, kaptam egy újat. Válogathattam a raktáron lévőkből. Elhoztam a legújabbat, azóta teljes megelégedéssel használom.
    Lehet ezt így is. :)

Új hozzászólás Aktív témák