- Mobil flották
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Hivatalos az új Apple AirPods
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz Pistakiss #17665 üzenetére
Na akkor összefoglaló erre, tessék olvasni, értelmezni, magyarul van: [link]
A te esetedben a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése szabályozza ezt a kérdést. Eszerint a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Tehát 15 naptári nap.
Nálad ez értelemszerűen újraindul, hiszen visszakaptad és újra leadtad.
És végül néhány személyes megjegyzés:
1. a szerviz nem a mi saját, különbejáratú szervizünk, más embereknek is van ott javítandó készüléke, amik adott esetben komolyabb beavatkozást igényelnek
2. a szervizben is emberek dolgoznak, fizetésért (ahogy mi is). Szerintem mindenki egyetért abban, hogy nem várható el sem tőlük, sem pedig tőlünk, hogy 0-24-ben dolgozzunk. (bár sok munkáltató szeretné ezt...)Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
rígel
őstag
válasz Pistakiss #17665 üzenetére
Látom nagyjából megkaptad a kérdésedre a választ, jogszábályi idézetekkel, ami fedi az elméletet.
A gyakorlat- tapasztalataim alapján- egy kicsit más. Üzlet- és ügyintézőfüggő. Van aki ragaszkodik a jogszabály betűjéhez, és vannak - bármilyen hihetetlen 2012-ben ebben az országban- akik inkább a jogszabály szellemét tartják szem előtt, és az ügyfél érdekeit nézik.
Az én szolgáltatóm lakóhelyemen lévő üzletében dolgozó ügyintéző szerencsére a második csoportba tartozik.
Mikor letelt a 15 naptári nap besétáltam, és közöltem hogy a telefon, munkaeszköz, és szükségem van rá. Egy kis rinyával megfűszereztem. ( 12 éve vagyok előfizető, a telefon az egyik legdrágább amit kapni lehet náluk, cserekészülékre ígéretet kaptam, mégsem érkezett meg stb.)
Türelmet kért, hogy utánanézzen. A telefon állapotáról semmilyen infót nem tudott meg. Mondta hogy majd visszahív.
Mondtam ok, de ha nem hív zárás előtt visszajövök, és addig nem mozdulok míg meg nem kapom a javított készüléket, vagy ha az nincs újat.
Így történt, elnézést kértek, kaptam egy újat. Válogathattam a raktáron lévőkből. Elhoztam a legújabbat, azóta teljes megelégedéssel használom.
Lehet ezt így is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2022 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Teljesen új Xiaomi 13T Pro 12/512GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
- FÜGGETLEN! Samsung Galaxy A52 128GB 4GB RAM SM-A525F / DS Black / 4G DualSIM /
- iPhone 15 / 0 perces / Black / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest